2020年11月13日星期五

抗疫日常18~吉列驚喜

十月最後的星期六,心癮起,襯做完家務,就一齊出去買甜品。

甜品味道就一般般啦,最驚喜莫過於食到恨食好耐的日式吉列豬扒。。。而其實我倆最終都挑了雞扒,而不是豬扒,哈哈。^^”

主子選了咖哩味汁,海豚兒選了酸尾尾的原味汁,外賣雞扒返到屋企仲暖及微脆,好吃。這個有下次呀,難得主子跟海豚兒一樣,也是鍾情原味汁呢!

店子好窩心,買外賣,還有個MIK口罩送呢!

之後一個週末,主子陪海豚兒去洗牙。海豚兒一直有留意,自疫情起,在這兒去牙醫診所洗牙,基本上算是安全的。洗牙後,當然又去買堆食物回家啦,包括懶得影相的午飯,食剩才記得影的點心,日式芝士蛋糕加mochi(黑芝麻和焙茶味),和芒果味蛋白卷蛋,食物都算不錯吃啦!

自疫情起,海豚兒最開心就是打開雪櫃,有滿滿的「不用煮」種類食物,幾時想食就有,嘻嘻!有告訴過你嗎?海豚兒的優點就是知道烹飪不是自己的優點咯!

18 則留言:

  1. 你係咪證明左識食唔等於識整?
    因為之前有人笑過一D"食家"教人整野, 其實真係... 😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識食但更加唔識整,莫講話“食家”吖,蟹柳層層疊都夠攞你命三千啦,哈哈!

      刪除
  2. 正正甜品,我好多時都會買熟餸,咁又可以煮少一樣呢,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑,以前真係唔會一次買咁多甜品返屋企上倉,依家就... ...我都想好似妳咁買熟餸,可惜附近嘅熟餸選擇都唔多掂。^^“

      刪除
  3. 我超級想洗牙啊!自農曆年到我6月尾唔撈時,趁仲有公司牙科保險時,我差不多隔一兩個月就打一次電話去牙醫度,佢地一直唔俾洗牙,激死我啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽朋友講話香港自疫情起就無得洗牙,好似妳咁,等到離職都未有得去,真係好無奈,我覺得定期做牙齒保健好重要,加上牙醫係pro嘛,平時器材都有標準sterilize過程,疫情間只要更注重衞生安全同防護,問題基本上不大。

      刪除
  4. 在加拿大唔識煮都唔怕。見你好容易買到靚野食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得啱呀,所以住喺metropolitan city對我來講好重要,唔識煮,至少仲可以去搵食,哈哈!

      刪除
  5. 買外賣有口罩送好窩心,另外我也有點擔心洗牙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次遇到有罩送咋,而且仲要係高規格level 3口罩,真係好驚喜。

      呢邊嘅洗牙服務已經開始返4、5個月,我同主子各自有自己嘅牙醫,一樣都係唐人,大家去完洗牙嘅感覺都好正面,不過如果香港仲係未可以洗牙,都唯有等下。

      刪除
    2. 香港可以洗牙!係要過自己的心理關口啫!

      刪除
    3. 明白!要走出心理關口確實不易,坦白講,洗牙都係我數月以來,第一次喺公眾場合除罩示人。

      刪除
  6. 回覆
    1. 講樣野妳知吖,影相時我第一時間諗起妳,終於食到日式吉列啦!

      刪除
  7. 芒果味蛋白卷蛋, 望落好似幾好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 白雪雪嘅賣相雖然單調咗啲,但味道真係唔錯,日本人開嘅店,品質果然有保證呀,嘻嘻!

      刪除
  8. 肥人都洗左一次牙, 果次真係好好彩, 牙醫都話佢地岩岩開番洗牙服務...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就好,洗完一次牙,又可以等大半年先要再約過。

      刪除