2020年11月24日星期二

抗疫日常20~主子生日篇

之前Mr. Dolphin生日,為隆重其事,我倆自製了一個長週末假期,這樣的一個三天假期,海豚兒比主子更開心,因為能夠煮少一餐得一餐嘛!

生日禮物早於數星期前已到手,而禮物是剛推出的新款Lego ~ 芝麻街!

收到禮物後的第一個週末,主子就開工啦。

Ta-da ~~~摷哂幾隻主角出黎,完!

一天後,摷多幾件配件令構圖精美一點,完!

再過一星期,主子把另一款唔關事的星球大戰系列人物也搬出來,還加建地面,方便安排人物對打陣營及花生友觀戰,完!

過多一日,主子又改變主意,把所有人物整齊排列起來,完!

又一個星期,今次主子決定讓芝麻街主角們企回前排,好好欣賞,完!

海豚兒不曉得主子甚麼時候會將他們再改頭換面,但肯定的是,主子短期內也沒有打算要把一整盒Lego解封就是了,哈哈!

至於生日飯,我倆就選擇了外賣西班牙海鮮飯,不錯吃,而甜品西班牙多士,就依舊是走實力派,味道比賣相強!店家還送了一份冷盤給我倆。

不過,這次的西班牙海鮮飯跟兩年前吃的,是有一點點分別啦,下圖是兩年前在同一餐廳點的同一道菜啊~最大分別是由游水龍蝦變成雪藏龍蝦尾啦!

同場加影,好飲的老虎堂黑糖珍珠厚鮮奶,年紀大了,發現熱飲更適合自己(汗)。還有兩個從不同餅店買來的皮蛋酥,實行一人一個樂趣多!因為呢,主子對生日蛋糕興趣缺缺,海豚兒就唯有簡單買一個主子喜歡的唐餅啦!

題外話,你能到猜為什麼要在不同的店買同一樣的東西嗎?提示,跟酥酥大細無關,但跟饀料有關。。。答案在下面。













































因為海豚兒吃的是子薑皮蛋酥啦,而主子受不了勁薑滋味呀,哈哈!

22 則留言:

  1. Happy Birthday Mr Dolphin !!
    I love 子薑皮蛋酥 too

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      多塊子薑,真係好味好多,可惜我今次仲伏,塊子薑唔見咗呀!

      刪除
  2. Happy birthday, Mr Dolphin!

    Free feel to send the Lego my way. I love to build them ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      原來妳喜歡砌Lego,有冇砌或打算砌piano呀?我覺得呢副應該幾好玩,但一如以往,我好怕變成dust collector 。

      刪除
  3. 祝 Mr. Dolphin 生日快樂~~
    酥酥, 一個鹹, 一個甜?
    芝麻街, 我最記得嘅一幕: https://youtu.be/qw-lca6kk7w

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      酥酥分別在於我食開嗰間有加子薑,可惜今次子薑消失了,完全defeat哂我食皮蛋酥嘅初心呀!

      謝謝你,我之前未睇過,真係幾搞笑!

      刪除
  4. 補祝Mr Dolphin生日快樂,好搞笑,只玩Lego 裡面啲人物公仔

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      其實買呢副Lego有少少係為咗補償以前有另一副,佢勁鍾意嘅人物公仔,可惜無買到,後來唔再出買唔返嘅,唔想第時再後悔嘛。

      刪除
  5. Sending you best wishes for success, health, and good fortune today and in the year to come. Enjoy your special day. Happy Birthday! Mr Dolphin!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you so much for your well wishes! :)

      Btw, 我有講返比佢聽,妳講松鼠嘅蠢蠢地搞笑野,佢笑到咔咔聲,勁開心!

      刪除
  6. 祝海豚先生生日快樂,身體健康。

    老虎堂原來有熱嘅?香港我好似未見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      香港可能無熱飲都唔出奇,如果我喺香港咁熱嘅環境,都唔會想一邊行一邊拎住杯熱辣辣嘅飲品,嘻嘻!不過,我覺得原來熱嘅都幾好飲,算係有驚喜!

      刪除
  7. 回覆
    1. Yeah~~~子薑皮蛋酥揮手區,揮揮手,打個招呼先!小聲說,如果無子薑,我其實又唔會特別想食皮蛋酥。

      刪除
  8. Mr. Dolphin 生日快樂呀~原來係 Sesame Street 粉絲!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      小聲說,佢其實係好多卡通片人物嘅粉絲,哈哈!

      刪除
  9. Belate happy birthday Mr Dolphin!子薑皮蛋酥揮手Yeah~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      Yeah,可能女性對薑都比較容易接受,因為食咗落肚,感覺暖暖咁,好舒服,呢樣嘢,男士可能未必明,嘻嘻!

      刪除
  10. 補祝Mr.Dolphin生日快樂,身體健康,我一向麻麻地鍾意lego,但呢盒芝麻街睇落又幾靚。😸💕

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!

      我都麻麻地砌Lego,但會鍾意間中睇下有咩新嘅特色主題款式,不過都係睇多過買,運吉居多!

      刪除
  11. 生日快樂呀人地主子..哈哈!!!
    I LOVE子薑皮蛋酥!!!

    回覆刪除