2020年11月19日星期四

抗疫日常19~入貨。去outlets

襯有心機兼時間,繼續努力寫下海豚兒之無聊日常。

某個早上,從廳望出窗外,感覺有點像在飛機上望出去呢,其實只是大霧而已。海豚兒沒有坐飛機癮,甚至有點怕坐長途飛機,但跟大家一樣,很懷念旅行的感覺就是了。

另一個獨自放假的早上,海豚兒一早走訪兩間西超入貨,三大袋加起來,也不算輕,結論是,「曾經」黑黑實實的海豚兒,果然擔得、抬得、又捱得呀,哈哈!不過,年紀大啦,揹完三大袋物品後,膊頭痛足三日。或許你會問,怎麼不找Mr. Dolphin出手,其實他也有盡量幫忙,只是,不是每次也能夾啱時間。

辦完家務事,時間尚早,才上午九時多,當然要慰勞一下自己,獎自己去outlets行下街街。

想不到,疫情期間的閒日,outlets的遊人也不少,原來大家也有著一顆堅定不移購物心,許多店外都是長長的人龍,加上室內人數管制,好些名店要排上一至兩小時,才能進入呢!

混吉的海豚兒是日只有一份收穫。。。就是古古力味彩虹蛋糕一件啦!味道也不錯,只是略甜了一點而已。

回家前,順便再買美味日式吉列雞排配原味汁作晚餐,主子對於是日晚餐,表示非常滿意!:)

14 則留言:

  1. 有無諗下要買架車仔? 😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為兩隻手腕都有舊患,所以拉唔到手推車... ...基本上膊頭已經係我成隻手最好力水嘅部位,哈哈!

      刪除
  2. 睇來今年Christmas boxing day sales 我都無得去outlets 啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真係好多若有所失嘅情況,不能旅遊,不能見親友,就連去outlets 都不樣,不過唯有當今年慳咗錢,下年有多啲彈藥,洗得盡慶啲啦!

      刪除
  3. 要排一兩個鐘頭隊,我就真係唔去喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估絕大部分人入到店內都會磨爛蓆,直到有收穫為止,哈哈!

      刪除
  4. 依家無遊客,平日都多人,證明多倫多人內銷能力都唔差。我今年Black Friday都完全無嘢想買,以前會趁減價買定啲化妝品或買啲衫,但今年妝都無乜點化過啲化妝品仲有好多我反而驚過期,衫著來著去都係幾年casual wear,無興趣買新衫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔係好明,新聞日日都話邊間公司破產、邊間零售執笠、邊間餐廳無錢交租被封舖,但依舊咁多市民有咁強大嘅購物慾/力,又明明失業率都仲好高下架。

      係喎,除咗BTS週邊,今年真係無乜見妳介紹網購收穫喎!

      刪除
  5. 什麼環境也阻止不了那頭Shopping的心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,名乎其實「無懼世事變改,還是越難越愛」shopping呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 原來MD都係,小時候覺得坐飛機好好玩,隨著年紀越大,飛機座位越來越窄又越來越多乘客,坐長途飛機,就越辛苦!

      刪除
  7. 肥人都有一顆堅定不移購物心..可能無既係金錢.....嗚嗚!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平有平買,貴有貴買啦,哈哈!講起黎,依家成日喺屋企,呢個幾月我地都買咗幾樣家居野。^^”

      刪除