2020年11月9日星期一

跳出石器時代2.0

2015年2月,海豚兒寫了一篇「跳出石器時代」,當時寫的,是海豚兒終於將手提電話及電話月費計劃升呢,由只能接聽和打出的基本電話計劃,更新成有數據可用的月費計劃。

題外話,最近有報導指出,加拿大的流動電話數據月費計劃原來是全球之冠,本地三間最大型電話公司,收取的月費是世界上頭三位最貴之選(汗)。

而這篇為何是2.0呢?

因為海豚兒終於把用了八年多的iPad(2012年出版) 更新成現在的iPad mini。這個動作,其實早就應該做,因為iPad 對海豚兒來說有點重,而且,更大的問題是舊iPad已不能再更新,瀏覽許多網頁也陸續出現大少不同的惱人問題。然而,這問題其實已出現了三幾年,為何海豚兒會忽然動身作出改變呢?

就是因為blogspot早前改版後不久,舊iPad的瀏覽器(browser)亦已經太舊,不能再登入blogspot,雖然不能更新網誌,但初時還可以留言及回覆留言,海豚兒也就繼續「習慣」及「忍受」改變,但後來連留言或覆留言也不行,於是,海豚兒也只好認命,趕快買部較輕盈的iPad mini回來,順便多買一枝筆(Apple Pencil),方便海豚兒用iPad mini 寫網誌,取代用手提電話的用量,繼而希望電話可以長壽一點。

換了iPad mini,海豚兒才驚覺原來舊iPad情況已經很糟糕,哈哈,真係唔換唔知脾氣好呀!雖然如此,用iPad mini寫或回覆留言時,仍然間中會有不能成功留言的問題,嚇得每次海豚兒按「發布」或「回覆」前,也不敢掉以輕心,盡量先把留言錄下(copy),免得按鍵確認時,留言人間蒸發(如下圖)。

除海豚兒之外,還有其他blog友也在經歷近似問題嗎?無論如何,海豚兒還是感激這平台提供的免費服務,好讓海豚兒和各位能聯繫上。

16 則留言:

  1. 有呀,有時還log me out,我又好多時唔記得個密碼,好驚㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 同路人呢~~~一番心機寫完然後無咗又或者登入唔到,真係好無陰公架!

      刪除
  2. 除咗唔鍾意個界面,我無乜問題,因為我一直都只係用laptop寫blog同覆留言。不過依家睇stat無以前咁多資訊同咁方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個界面我都唔like,要睇stat亦真係無以前咁一目了然。因為我唔識中文打字,所以只好依靠電話同平板電腦幫忙。^^”

      刪除
  3. 我用電腦架, 始終唔習慣篤篤咁寫野

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明妳識中文打字為呢:),如果打英文,我都like用電腦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我記得妳有提過,如果我無買iPad mini,都可能要explore下用app寫blog。

      刪除
  5. 我用電腦寫,因為我鍾意打字,哈哈,部機用咗8年都算襟用

    回覆刪除
    回覆
    1. 識打中文字真係用電腦或laptop方便好多,可惜我唔識,所以要倚賴電話、平板電腦嘅手寫工能。係呀,真係幾襟用,我有時都仲會用。

      刪除
  6. 有呀! 睇睇吓又要再Sign in, 以前都唔駛! 我都係鐘意以前個板面!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又一個同路人~~~最驚係寫完一輪然後唔見咗,又要再黎過嘛!我都係,舊嗰個方便好多。

      刪除
  7. 耐不耐也會有這情況尤其Update後!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且仲係無路數可以估,例如明明連續覆幾個留言都無問題,突然又會有error message出現,搞到成日提心吊膽。^^”

      刪除
  8. 肥人用電腦多...而家真係要學下用手機寫啦...你見肥人咁耐無更新就知道...懶到出晒汁呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果妳係慣咗中文打字嘅,咁用手機又的確無咁方便,因為我用Samsung note9而且又唔識中文打字,有枝筆我用黎寫,就已經覺得方便好多!

      刪除