2013年9月2日星期一

新的開始

這星期很有食神, 食咗好多正嘢!  講多無謂, 去片!!!

部分上次旅行買嘅小吃














半島迷你奶黃月餅, 雖然嘉麟樓作品, 但都不錯.





















Wednesday Farmer's Market - 美味嘅 apple pies, chocolate pecan tart, apple almond tart, 仲有未影得切, 一買即食嘅 creme brûlée berries tart.
  














Tasty Thursdays - 每年夏天, downtown 都會有這個節目, 我和同事經常打趣這其實是 Thirsty Thursday.  因為正午時份要係戶外排 40-60 分鐘先至買到嘢食, 想唔渴都難啦!  不過這個South Indian/ Malaysian 小食, 真係正到"不得了"!  Murtabek - 新鮮即煎 wrap 入面包住嘅餡有D似 samosa 入面嘅材料+味道, 正呀!


  
 星期六去咗飲茶, 以. Toronto 嚟講, 水準算可以, 但當然不可以同 Vancity 相比啦!
 




















襯 long weekend, 同 Mr. Dolphin 去嘆返個 Sunday Brunch Buffet.  唉!  今個星期又重咗幾磅啦!!!
 













































































同場加映 Muslim Fest ~ Camel Riding.   我真係唔知加拿大都有駱駝!!!
 

沒有留言:

發佈留言