2013年9月3日星期二

加勒比遊輪 + 速遊 Wizarding World of Harry Potter

這篇"游"記是記錄今年一月之旅 (Jan 2013)

因工作關係, 一月份去了一星期 Caribbean Cruise + 兩日一夜 Orlando.

首先係公司安排 Miami 酒店住一晚. 唔知算唔算係好彩, 間房係頂樓總統套房隔離, 雖然我哋間房只是普通房, 感覺上好似沾到小小貴氣.



去到 Key West, 試咗 lobster roll + lobster tail tempura, yummy!  仲有 Key West Signature - Key Lime Pie Bar, 即係 chocolate dipped key lime pie, 又係非常美味, 可惜沒有相片提供.


睇番D相嚟寫 blog, 見到呢張相令我想起 blog 友 Mandy. ;)











呢餐法國餐係喺船上付費餐廳到食, 個龍蝦湯 + 古古力 souffle 實在令我回味無窮! (其實係之前十一月個 cruise, 已經試過呢個 menu, 雖然唔同船, 但味道一樣咁出色!)



Labadee, Haiti - private island shared by Celebrity Cruise Line & Royal Caribbean Line



自從得知 Universal Studio Orlando 會為 Harry Potter 開設新嘅 theme area, 我就決定要"到此一游"!  今次因利成便, 終於有機會去!

如圖所見, 真係超級人山人海!  能夠親身感受到小說裡所描述的店舖、建築物、和品嚐其小吃和 butterbeer, 真的讓海豚兒樂透了!








6 則留言:

  1. 我都想去Orlando加迪士尼>_<
    你講果個Mandy係咪我呀?!hehe...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,啱啱先知我將留言留錯地方。。。計劃o下下年同CEO去啦!係呀,係你呀!希望你唔好介意啦! ^o^

      刪除
  2. 真係開心丫, 成日到處去, 講真我咁大個女都未試過坐郵輪呢! 其實會唔會有點悶呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 住北美洲,跟巴士團/自駕遊都好普遍,但問題係花太多時間在車途上. 所以我較為鍾意坐郵輪,日頭舶岸,夜晚客人在在船上休息時,船就會載我們往下一站,慳番好多時間,又唔洗屈係車入面大耐,仲包食住呢!

      刪除
    2. 咁又係, 通常係幾點落船玩, 又幾點返上船? 因見妳有唔少餐O係船上食呢

      刪除
    3. 好視乎行程嘅目的地,如果行程在岸邊停過夜,就會有多D機會係岸上食晚飯.但好多時都會係即日到同離開,上午到達,然後大概黃昏到離開,在岸上吃午飯比晚飯機會高多D啦!

      刪除