2013年9月9日星期一

希臘小島風情 (Day 3)

Santorini - 提到這希臘小島不其然就會聯想到一排排小白屋醒目地排列在這小島上.

當日, 我們一行五人參加了船公司的 shore excursion, 先從遊輪坐駁艇去到 Port of Athinios, 然後跟隨導遊往預先安排的旅遊巴士出發!





第一站 - 導遊先帶我們參觀一個當地的 winery 去品嚐 Greek mezes.  可惜, 我們都不太懂杯中物, 只是淺嚐便作罷了.  這個 winery 是在山上, 往外看是迷人的海景, 藍天白雲再加上如鏡一般的水面, 很多旅客也舉起酒杯當道具拍下了不少照片作為留念.




第二站 - 旅遊巴士載我們去到著名的 Village of Oia.  我們跟隨導遊往山上走, 很快就看到小白屋的蹤影, 藍頂小白屋真的很可愛啊!  ^o^








第三站 - 回到集合地點後, 我們便乘旅遊巴士往小島的另一方出發.  這座位於山頂上的小鎮名叫 Fira, 在這裡拍拍照片, 逛逛商店, 我們便坐 cable car 下山, 準備乘駁艇回遊輪.






(後記:  回到遊輪後, 在船友的照片中發現其中一段山路可選擇付費騎驢子上山.  很慶幸這不是包括在我們的行程之中.  對我來說, 這只是商人賺盡的手法, 海豚兒絶對不能認同.)

to be continued...

12 則留言:

  1. 好靚好心動!! 實不相瞞, 出年結婚5週年我打算拋兄棄妹, 同老公2人世界再遊一次歐洲, 目標就係希臘同南意, 到時一定要慢慢問妳攞料~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題, 隨時可以! 不過要小心希臘下夏天嘅"毒日頭," 連我D希臘人同事都怕怕! 我哋 11月份去, 都有26-28度, 都幾熱! 無獨有偶, 你哋係 Paris 渡蜜月時, 我哋都喺㗻樹提前慶祝5週年...hehe

      刪除
    2. 咁得人驚? 我地仲打算出年8月出發添 (要就老公暑期冇辦法), 不過我地會住o係希臘, 或者日頭匿o係酒店涼冷氣啦~~ ^_^"

      刪除
    3. 最緊要 check 清楚D餐廳同商店嘅辦公時間,因為 summer 太熱, 好些店舖會下午休息幾個鐘, 同埋間酒店要有強勁泠氣!

      刪除
  2. 希臘的藍天白屋美得動人, 海豚兒在誘人呢 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 小白屋真的很吸引唷! 希臘其實好適合二人世界 + 渡假呀! 可以同 CEO 考慮o下! ;)

      刪除
  3. 小白屋呀~!!!!!!!我年年都話要去~!!!!!!但係年年都未行動~!!!太正啦~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!原來我之前留錯地方...去啦去啦!! 最緊要做好防曬措施,同埋唔好咁熱嘅時候去囉!小白屋正靜悄悄地呼喚你!

      刪除
  4. 好懷念, 係我honeymoon的地方, 我地在santorini spend左5日呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎光臨 Mrs. Leung! 咁妳一定有好多美好 + 甜蜜嘅回憶! 呢個地方真係好迷人,雖然名牌欠奉,但絕對值得一去!

      刪除
  5. 希臘的相和遊記,睇不同人無論多少次,都仲有興趣睇!OIA真的太令人愛啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常認同,小白屋嘅魅力實在非同凡響,集寧靜、可愛、純樸於一身!

      刪除