2013年10月17日星期四

差點忘記你 - 拿坡里薄餅 (Day 10 & 11)

Day 10 ~ At Sea

這天是"海上遊樂"的日子,早上,我們一家在 main dining room 嘆了一個 brunch buffet, 便輕輕鬆鬆渡過了這天。



晩上是 formal night, 可能我們的味蕾已被船上法式餐廳寵壞了,所以對這晚飯沒有很高的評價。不過,海豚兒仍然很喜歡看到員工以優雅的手法"表演"為客人剝龍蝦殼的絶技!



遊輪每夜也會有不同的表演節目,許多時候,formal night 除了有美味的晚餐,遊輪還會準備一些較為精彩的表演,所以,海豚兒一家亦在這夜去看 show。這節目名為 Equinox - The Show. Equinox 是這艘船的名稱,而這節目把船名也壓上去,我們也很期待呢! 其實這是一個包含了歌唱、舞蹈、和體操的表演節目,而海豚兒亦真心欣賞他們的演出。





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Day 11

這天的行程是 Naples, Italy。由於這已經是海豚兒和家人第二次到訪這城市,今次我們重點出擊去吃 pasta 和 pizzzzzzzzzzza!!

我們"隨便"找一間餐廳坐下,因為我們深信任何一間也不可能難吃!  這次我們選了蜆、薄餅和意粉。吃著吃著,海豚兒"吖吔"一聲,發現我們又忘了拍照。說時遲時快,Mr. Dolphin 家姐已跑到鄰枱借用他們的 pizza 拍照留念,哈哈!  請不要介意這情急下拍的鬆郁懞之作呀!
 




我們發現沿途有許多人以街頭賣藝為生,你看,他們整個造型也非常認真呀!



接著,我們隨便逛逛商店,買了些衣服、鞋,吃吃 gelato 便回遊輪了!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

小小小貼士:  在外吃飯記緊要 check 單,有時候員工會係張單到做手腳,將每碟嘅價錢 mark up 小小, 袋袋平安個差價同小費。不過,這是個別例子,只要小心 check 單,便能夠避免。點解我哋會留意到???  因為 Mr. Dolphin 爸爸 + Mr. Dolphin 家姐 + Mr. Dolphin 都係超好記性之人,佢哋都大概記得每個 order 要幾 $,同埋叫餸時都會大概將食物價錢加埋先,有個預算!  
 
to be continued...
 

 

24 則留言:

  1. 我超愛pizza,但我嫌拿破里的唔夠薄脆
    你地都有叫pizza,點解妳家姐要去隔離枱影嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又幾鍾意佢有咬口同埋 chewy, 不過,我都係鍾情意粉多D嘅!
      其實我哋叫咗三個意粉一個薄餅,但頭兩個意粉同薄餅被分屍後先知唔記得影,而拿坡里薄餅咁出名,佢家姐都想留個紀念嘛,咪影隔離枱囉,反正係同一款,哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. Me2, 逢親去到沿岸嘅地方都好鍾意食蜆、蠔,而 Mr. Dolphin 就會食蟹,結果,我哋次次都攪好耐至食完餐飯,因為食蟹煩,要好多時間先完成,而我又從來唔幫拖,除非係 king crab 啦!

      刪除
  3. 好想食正宗naples的pizza, 希望下年順利成行啦~~ (依家感覺都有機會的 XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好希望妳能成行,七、八月是意大利大減價季節,可以順道去 outlets 買平靚正的服飾給 Matthew & Chloe,諗起都興奮呀!

      刪除
  4. 我最鍾意食意大利菜,好味又唔太花費 :) 你講得岩要check 單,仲要事後check多次有冇不明來歷既消費,我老爺奶奶試過俾餐廳員工盗用張信用卡,好明顯係埋單時俾人複製左張卡,咁都得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳的留言! ^^
      我都鍾意意大利餐,特別係意粉! 做遊客時,就更加要小心,因近年盜用信用卡資料情況真係好嚴重,而最慘係唔一定關公司/餐廳事,員工機會反而高。好在依家用 chip + pin 後,情況先至好D!

      刪除
    2. 除左我地香港既粉麵我就最鍾意食意粉喇!係啊,佢地中招果次都係員工既專業操守有問題。有時偏偏選中你,好在不嬲佢地跟得好緊。你在加拿大多少年了?我地都算算地鄰居,我在美國 :)

      刪除
    3. 咁啱我都係你 blog "游"完番嚟! 我都係好鍾意粉麵,不過我係無"飯"煮婦! ^^
      我係多倫多12年,之前喺温哥華、羅省都住過幾年,係呀! 我哋真係鄰居嚟,只係個scale比香港大小小之嘛!

      刪除
    4. 你意思係唔食飯定唔煮飯?哈哈!如果有人煮俾我食我都想做無飯主婦啊!嘩,十二年對我黎講係好長既時間,我仲係「新移民」呢。真係好喇,因為豆丁識到你哩個鄰居 :) 我地拍拖時去過多倫多,CN Tower我幾鍾意,係我地回憶之一 :)

      刪除
    5. 真失禮,因為一個唔食飯,一個唔食得太多飯類,屋企個飯煲已種滿菇菇啦!
      好高興認識妳,12年好似好耐,但當妳同家人一起時,時光真係會飛逝吖!
      有機會再重遊多倫多,一定要見面啊! ^^

      刪除
    6. 其實我除左對白飯興趣不大,其他飯既副產品都好鍾意!
      好啊!希望有機會。你有機會到芝加哥玩也可讓我知道啊 :)

      刪除
    7. 好唷好唷,我未去過芝加哥,而且一直都想去,到時一定通知妳啊!

      刪除
    8. 其實芝加哥唔係超旅遊熱點不過我鍾意佢近水似似地香港,高樓大廈似中環。有人同我講過話悶,但我覺得係可能要去幾次先喜歡既地方 :)

      刪除
    9. 我為食嘛,好想試 deep dish pizza!!

      刪除
    10. 好識食啊!我成日叫deep dish pizza做個兜,好深!:)

      刪除
    11. 又幾似個兜喎! 好彩試過 Uno Chicago Grill, 一試難忘呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實我真係覺得好正㗎,因為夠地道嘛!
      不過點都唔及FHY平時試開嘅佳餚咁特別。^^

      刪除
  6. 一家人齊齊去旅遊 好開心呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 尤其是 Mr. Dolphin 和我在多倫多沒有其他親人在這兒一起生活,所以我們非常享受一家人每年一聚啊!

      刪除
  7. I do not have enough time and forgot to eat pizza at Naples last trip : (

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有D可惜喎,不過唔緊要啦,咁先有藉口下次再去過嘛! 多倫多呢邊都有食過有拿坡里風味嘅薄餅,或者溫哥華都會搵到架! ^^

      刪除