2013年10月30日星期三

我的潮爸

海豚兒跟 Mr. Dolphin 談天時談及海豚兒爸爸,突然發現原來海豚兒爸爸真的很"潮"。

<<例一>>

七十年代在非洲生活時,閒時在後園種菜,由於當地物資嚴重短缺,沒有肥料,種出來的蔬菜非常廋弱,所以海豚兒爸爸便自製"肥料"灌溉,海豚兒想:  這可算是早期有機種植啊,哈哈!!

<<例二>>

八十年代是移民潮,許多人也爭取機會移民往美國、加拿大、澳洲 (還記得這小學玩意嗎?), 海豚兒爸爸在二選一 (美國、中國) 的情況下去了中國發展,比起九十年代後期才開始北望神州的港人,實在是早著先機呀!  實情是海豚兒爸爸在非洲工作數年,深明語言不通的問題,所以,他選擇了北上工作而放棄了移居美國的機會。。。。。。但其實他的普通話(國語)也真的很普通耶! ^^

<<例三>>

九十年代後期海豚兒爸爸開始為退休作打算,於是決定移民到加拿大,對他來說,這決定實在太正確不過了。年紀漸長,患病的機會亦漸多,這兒的醫療設施、配套對他的 "老人病" 實在是百利而無一害。若他留港生活,是絕不可能不花分文而得到現有的福利!

<<例四>>

二千年代其實已沒有什麼特別事,最有趣莫過於他認識了一位好友。他和他的好友在温哥華居住多年,郤互不相識,直至他們因為參加婚禮而來到多倫多,在婚禮前一天結識,自此,他們成為無所不談的好友,有著許多共同話題、工作經驗、及嗜好,這些年來,他們每月也會茶聚暢談,大家可想到他們參加誰的婚禮嗎???  答案就是海豚兒跟 Mr. Dolphin 的婚禮,而他的好友就是 Mr. Dolphin 的爸爸了,他們啱 key 的程度,是連 Mr. Dolphin 的媽媽也自愧不如。海豚兒亦分別問過兩位老人家,是什麼令他們這麼投契,而他們也不約而同地說 "從來未試過有人像他一樣,能與自己無所不談,更有談不完的話題呀!"  夠趣怪吧!

只可惜海豚兒與海豚兒爸爸不算太親近,所以感覺有點怪呢!  話雖如此,海豚兒也深信這是 Mr. Dolphin 和海豚兒的福氣,我們亦會好好珍惜!

22 則留言:

  1. 你爸好勁呀,為自己做的打算同每一步都好好

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺佢幫自己計劃將來時,人人都話佢呢樣唔 work, 嗰樣唔 work, 好多嘢結果都令人跌爛哂D眼鏡!
      "別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿!". 哈哈!

      刪除
  2. 緣份好神奇的!其實我好羨慕你爸爸與海豚先生的爸爸咁投契,看到也覺得幸福 :) 我地雙方家長語言不通,有時老公同我講夢中同我媽咪傾計,哈哈,好攪笑但也有點可惜。我的爸爸也曾想過到中國大陸發展,但可能放唔低我地吧。你講得岩,人到左退休年紀,在有比較多福利既國家養老係唔錯,很替你爸爸開心呢!但我父母一定唔肯過黎,對佢地黎講,從來冇在外地生活會好難適應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我估佢哋覺得"他鄉遇故知!" 而且,佢哋傾傾下發現因為行業接近,大家有好多共鳴!
      美國係難D,不過,唔緊要啦,妳喺美國時,就可以全程投入男家,回港時就全程投入娘家,唔驚分身乏術!
      佢哋喺温哥華,唔適英文,唔揸車都OK! 繼母試過喺機場對著白人用廣東話講"我要坐巴士返温哥華," 講3次之後,個白人明咗,教佢去搭車,勁呀!

      刪除
    2. 你講到唔驚分身乏術果度我笑左,哈!咁諗又真係開心啲。我從來只諗如果大家近啲就可以一班party一齊玩。不過事實好多人都未必做到可以兩邊親,我都唔強求喇!你繼媽好勇呢,我想像到溫哥華同巴士個廣東話發音又幾近似英文,哈哈!我老公都係喺香港聽得明啲字粒就估到我地大致上講咩,哈哈!

      刪除
    3. 嘻嘻! 我懶又唔用腦,所以真係覺得將兩邊人拉埋一齊有難度,順得哥情失嫂意嘛!

      我都係咁諗,Vancouver、bus 都幾易估,所以廣東話好似著數D,因為有好多英文譯廣東話音嘅字。

      刪除
  3. 70年代非洲???就算依家真係冇乜人諗過去非洲生活呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr. Dolphin 以前都試過喺非洲打滾咗幾個月,我咪係嗰時開始睇妳,Yan...etc嘅 blogs 囉!
      所以妳哋陪咗我好多ga! ;)

      刪除
    2. 應該係我些些妳就真!

      刪除
  4. 妳爸爸真係好正呀, 潮得來咁有眼光, 仲要同自己的親家咁o岩key, 好好呢, 作為子女真係可以安心唔少呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸"堅"會幫自己打算,哈哈!
      唯一 miss 咗係三十年前唔識揸車唔買錦繡花園囉~

      刪除
    2. 羅拔臣啫喱就買落唔少, 哈哈!

      刪除
  5. 我覺得呢D人生好有意義, 唔會太平淡~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,但身邊人就要努力配合!
      我平較享受平淡是福嘅樂趣 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 最有趣係佢依家長期食葯都仲想攪有機種植,lol!
      不過,當然被阻止了~

      刪除
  7. 兩親家咁夾真係好難得。

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...我身邊都無朋友有咁嘅經歷,都幾特別!
      同埋唔洗擔心佢哋見面有冷埸!

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~當時你爸爸, 真是很有膽量呢!! 咁早期便去了非洲!!
    ~估不到兩襯家, 會如似老友!!依方面, 我想都想不到!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我依家都唔敢去!
      初時,我哋淨係覺得odd, 慢慢又覺得幾好,最攪笑係佢哋做朋友嘅同時,係無刻意記住"親戚"呢個包袱,所以,我哋都好安樂!

      刪除