2013年11月14日星期四

龍蝦、皇帝蟹海鮮餐@魚樂軒

有位舊同事丈夫獲生果公司重金禮聘, 去年九月前往加州發展,今年夏天舊同事離開多倫多,跟隨丈夫移居加州,這個月從三藩巿回來一星期,約埋其他愛吃的舊同事見面聚舊。

其中一位舊同事提議番兜我們九月飯聚的餐廳,既然能吸引到舊同事們在個半月之內去幫襯兩次,海豚兒決定和大家簡單介紹一下。

這餐廳開業幾年,今年細鋪搬大鋪,每逢週末睌飯分 6:00pm & 8:00pm 兩場,場場滿座之餘亦只收現金,老板絕對"發"到豬籠入水,睇下 menu。。。


以下是這兒的兩大賣點:

<<大龍蝦@8.50 磅>>

疊起似隻龜嘅大龍蝦 :)


<<亞拉斯加皇帝蟹@6 磅>>

層層疊 Jenga 蟹蟹


無論係龍蝦、皇帝蟹,味道都非常鮮甜,肉質嫩滑彈牙,如大家路經多倫多,絶對值得一試! 當然,以多倫多這價錢在温哥華吃皇帝蟹(多: $45加幣/磅 v.s. 温: $16加幣/磅), 當然是貴得過份,但在多倫多,這可是難得的了!  至於其他食物就唔得閒影lu~

真心羨慕舊同事能夠搬往三藩巿享受加州陽光,尤其多倫多天氣漸冷,連同陽光玩遊戲機會都無啊!  希望舊同事認識多D新朋友,可以喺加州活出快樂的新一頁!

小小小貼士: 如有興趣,最好提前一至兩個星期定位
更新地址: 680 Silver Star Blvd (Pacific Mall 對面) - 謝謝Laura Dane提醒^^
電話: 416 321 0250

18 則留言:

  1. 嘩,乜啲皇帝蟹喺多倫多賣得咁貴咩?我今年係温哥華食過兩次,朋友話20蚊一磅。
    多倫多太多好嘢食,飲茶都正過我呢道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 套餐都ok, 磅數超過規定就每磅計。
      我哋得兩個人,平時好少叫餸食飯,不過,飲茶、茶餐廳同港式food court就係我飛弗!

      刪除
  2. 龍蝦同皇帝蟹都超級大隻, 又鮮甜吸引, 妳地真係有口福!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 皇帝蟹,龍蝦我都勁鍾意,貪佢大隻、多肉、又鮮甜!
      真係好少有機會咁食法!

      刪除
  3. 2款都好吸引呀 !!我流曬口水了

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前食另一個套餐,隻蟹仲有三種食法,更滋味!

      刪除
  4. 我好鍾意食蟹!不過好似話寒底人唔好食太多。我食完大閘蟹就會咳!都係香港海鮮抵食,你話係咪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲多D薑茶打底先食,應該好D卦! 我懶到出汁,所以除咗皇帝蟹,都甚少食蟹, Mr. Dolphin係蟹痴,加上我唔食,佢食親都係自己攪掂成隻!
      香港除咗抵食,仲有好多選擇同製法,妳下次返去,一定要食個夠本!

      刪除
    2. Mr. Dolphine出碼去蟹肉俾妳食啦,哈哈!我最愛傳統嘅薑蔥炒蟹!!美國啲蟹唔多夠肉地!

      刪除
    3. 其實佢成日都有offer, 但我都係無咩興趣!
      咦,我仲以為北美D蟹至肥大肉厚潻!

      刪除
    4. 如果有人同我去蟹肉我一定唔會推,哈哈哈!琴日去左食蟹,可能我講左果句美國蟹唔多夠肉地,琴日啲蟹勁好肉,yay!! :D

      刪除
    5. 我呢D係"嬲檔唔值錢"嘛,lol!
      Fingers crossed, 以後都食到肥肉肉蟹!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,多倫多中式、港式都好正,不過我又好鬼貪心,成日想食美國嘅西餐同英國嘅下午茶 ;)

      刪除
  6. CORRECTION: 魚樂軒新地址,new address is:
    680 SILVER STAR BLVD, TORONTO, M1V 4S5

    回覆刪除