2013年11月3日星期日

無獎競猜遊戲

這是上個月在 Farmers ' Market 買的果果,係農夫先生嘅熱情推介。^^

你估下佢哋係咩呢?

放佢喺個橙隔離,佢細過橙好多喎! (有無留意到個橙比佢嚇到面都青埋呀? hehe)



燈燈燈凳。。。 。。。


連橫切(咬)面都睇埋,估到未?


真醒目! 佢就係 baby kiwi 啦~~~~

味道同奇異果差不多,酸酸甜甜,表面較為光滑,唔係周身毛,可以連皮食,塊皮有些微苦澀味,幾特別。

會唔會再試? 或者啦,因為 Mr. Dolphin 唔鍾意食酸微微嘅嘢,得自己一個人食哂成兜,有D無癮 =o=!




20 則留言:

  1. 回覆
    1. 細細粒,容易食!
      Mr. Dolphin 初時仲以為係提子茄 ^^

      刪除
  2. 咦, 好搞笑, 真係未食過呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾得意,而且仲有助排毒--->路路暢通!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,仲好方便,洗乾淨就食得,唔洗剝皮 ;)

      刪除
  4. 點解個橙咁嘅色嘅?
    妳老公鐘意食酸嘢?好少男人鐘意喎,我老公最怕酸嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 個橙應該係反光卦。
      我老公同妳老公一樣,唔食酸嘢架,食親個樣都變到粒話梅咁,"𢲡"埋哂!

      刪除
    2. 哎呀,睇唔到個"唔"字,以為妳老公鐘意食酸嘢tim :p

      刪除
    3. 哈哈,我都估到。個"拿"字出唔到喎!

      刪除
  5. 好特別啊!我都想咁樣食奇異果,平時果啲要批皮好麻煩 :p 我同老公都食得酸,可以幫幫你,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 就咁食超方便,有機會過嚟,我一定要提早買定等佢熟咗比妳哋食~

      刪除
    2. You are so sweet to us!! :) 我老爺可以連皮加埋cereal食,難以想像!

      刪除
    3. 嘩! 攪到成口毛,好驚喎!

      刪除
  6. 回覆
    1. 都幾得意,同埋無咗D毛感覺靚仔哂!

      刪除
  7. 咁迷你,好得意呀︿︿ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲食得好方便 tim 呀! 批皮都慳埋,懶人恩物~~

      刪除
  8. 真係好細粒,好得意喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會真係要下,味道同大奇異果差唔多架!

      刪除