2013年11月23日星期六

Comfort Food 首選

每逢忙到頭昏腦脹的日子,海豚兒喜歡吃 comfort food 為自己打打氣!

<<Salmon Sashimi & Spicy Salmon Roll>> ~ 是海豚兒每一至兩星期都會叫嘅外賣,係屬於返工嘅 comfort food 首選!



每次老板娘接聽電話時,海豚兒只會簡單地說 "唔該要個 #7 外賣吖!"

老板娘總會輕快地回應 "好吖! 陣間見!"

旁邊的同事每次聽到海豚兒叫外賣都會打趣說海豚兒跟老板娘打暗號,因為,#7 的正確名字是:  午餐精選七號 - salmon sashimi & spicy salmon roll + miso soup + green salad, 而海豚兒嘅 #7 係走湯、走沙律。 老板娘好好人,成日提海豚兒幾時想要返個湯同沙律,出聲就得啦! ^^

海豚兒因為食唔哂無謂浪費,所以咪走呢樣、走嗰樣囉!

有一次,咁啱有朋友喺海豚兒公司附近有些事要辨,所以找海豚兒吃午飯,為咗方便佢搭車離開,我們選擇喺 food court 見面,為咗爭取時間傾計,海豚兒預先買定 sushi 去 food court 同朋友一齊食,因為朋友係素食者,而又最唔鍾意諗食咩,所以海豚兒就決定買 sushi, 因為朋友好喜歡食 avocado sushi rolls。

幫襯呢間店三年多,有趣事就喺n個月前嘅一日發生。老板娘喺海豚兒攞外賣時,送咗張免費現金卷比海豚兒下次用。嘩嘩嘩!!!  嗰日咁啱係海豚兒生日,連揾海豚兒食飯個朋友都唔知架,原來生日嗰日會特別幸運喎!  諗起都覺得自己好幸福呢!

最近除咗有 comfort food 之外,仲有埋古古力做"魚"後甜品。同事將家人喺澳洲帶回來的古古力手信與我們分享,是 Cadbury Rum & Raisin Dark Chocolate 呢!  Dark chocolate 係海豚兒嘅至愛,加埋 rum & raisin 令到個古古力味更豐富同有層次。這位同事的姊姊在悉尼定居,所以同事和家人也經常前往探望,因為他們,海豚兒有幸品嚐到許多特式 Cadbury 古古力,唔知點解加拿大無呢D款色嘅呢? 又唔知 Cadbury 原產地英國, 歐洲又或者亞洲會唔會有更多選擇呢?  真係好好味架! 有嘅話大家亦不妨一試! ^^





24 則留言:

  1. 我都好鍾意呢個comfort food 啊!

    回覆刪除
  2. 呢款古古力我都好似冇見過丫...不過UK應有其他特別野的...

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 勝在夠簡單,而且,呢邊食sushi唔係太多魚類選擇!

      刪除
    2. 妳個邊係咪多數都係三文魚呀?

      刪除
    3. 係呀,但又無温哥華咁出色,所以今個星期喺温哥華要盡情食個夠 :)

      刪除
  4. 我反而唔鍾意食Cadbury, 覺得太甜,食唔到朱古力味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我都唔食Cadbury,但呢個嘅味道真係好得,我仲會一啖古力,一啖香蕉咁食,好正架!

      刪除
  5. 你個#7我一見到就諗:咁少點夠食呀?兩倍都唔止啦!不過我估加埋湯同沙律我都仍然唔夠飽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時連個roll都食唔哂---->但我都唔細食架,lunch會自己食清3 course meal
      不過,妳廋底,食多又唔月巴,太令人羨慕啦!

      刪除
  6. 古古力正啊! 妳依款HK冇的~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!有機會去澳洲一定要大手入貨至得! :)

      刪除
  7. 我既comfort food仲係香港茶餐廳既早餐。。。朱古力呢,我反而食少左,但食多左雪糕 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶餐廳早餐我都好啱架,琴日至食完菠蘿油+炒疍+腸仔+腿通,再加一杯凍奶茶小甜小冰 :)
      我好鍾意dark chocolate,但唔多食糖,雪糕都啱,尤其係gelato

      刪除
    2. 食dark chocolate會少啲罪惡感,嘻嘻!糖我都唔好,反而佢係gummy精!妳就好啦,好似咁「輕易」食到茶餐廳早餐!我通常食腿通+腿蛋治+熱奶茶 :D

      刪除
    3. 哈哈!因為我依家喺vancity所以食茶餐更美味、方便! ^^

      刪除
  8. 很warm啊!老板娘同你係朋友呢~~~~^^

    拉太都喜歡以sushi做comfort food嫁~ 也喜歡Raisin Dark Chocolate!!!!!!咁啱ge*O*

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來拉太同海豚兒口味好啱bor,有機會要一齊食食食!!!

      刪除
  9. 海豚兒人品真好, 食唔晒就唔要, 好有衣食 ! 讚!
    我每次見人明知order左食唔晒, 但又為佐唔蝕底, 唔肯要少d飯菜, 又唔肯打包, 就咁浪費佐, 覺得好心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝LJ讚賞!其實海豚兒唔想浪費之餘亦都唔想夾硬食大個胃嘛!

      刪除
  10. 真係好似打暗號咁呀,你同老闆娘做左朋友仔WO^^
    隻巧克力香港冇嫁..我又要食

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋友去澳洲一定要叫佢哋試試先! ;)

      刪除