2014年1月2日星期四

借宿一宵

每年聖誕也會預留一天與這位朋友及其家人飯聚,因為剛好今年海豚兒和Mr. Dolphin到美國玩樂,所以我們提前在12月21晚上共膳,亦因為Mr. Dolphin對一間主打健康中菜(以蒸為主)有興趣,所以我們便決定試這新食店,而原來朋友夫婦也同樣對這店子虎視眈眈,好有興趣試呢! 以下是部份照片: 黑椒蟹蟹糯米飯底、豉汁蒸鱔。



吃飯當晚才發現是做冬時節,我們便順勢慶祝聖誕及做冬。朋友還有心思地做了四個心太軟給海豚兒呢! 朋友告訴海豚兒,她做了六個,兩個用來試味,然後,她的四歲半兒子說「叔叔、姨姨得兩個人,點解唔係一人一個嘅?」小孩的童言無忌和思想(應該是自己想多吃一點)真是可愛!



已經好幾個月沒有和他們見面,十七個月大的細女帶著陌生的眼神看著我們,看來她把我們忘記了,又或者未曾認得過卦! 唔緊要,打後兩日,妹妹又同我哋玩到熟哂!

當日的天氣很差,整天也下著freezing rain(冰雨),路面非常滑,感覺像溜冰一樣,一不小心便很容易會跌倒。

冰雨過後,第二天(12月22日)許多地方也被一層層薄冰蓋著,非常漂亮。海豚兒也特意影了數張照片與大家分享。冰雨其實是比大風雪天氣更壞更差,結了冰的雨比雪重且硬,如果車泊在室外,許多時要像冰雕般把輪軚四周及車身的冰打破,才能啟動汽車,往往也花上一至兩小時才能完成。今次下的冰雨是海豚兒在多倫多生活十多年來最嚴重的一次,造成許多地方大停電。據新聞報導,這次大停電一共影響了二十九萬戶家庭沒有電源,當中包括我這朋友一家。

這朋友是海豚兒的小學同學,當收到朋友的救求電話,我們當然立刻、馬上、即刻邀請他們到我們家留宿。翌日,他們的兒子在離開時還問海豚兒「姨姨,我哋今晚可唔可以喺度瞓多晩呀?」當小朋友玩得樂而忘返時,朋友們已急不及待回家看看家裡的情況,還好,水渠沒爆,樹枝、樹幹亦沒有跌下來壓在屋頂上,這場風波亦安然渡過!


24 則留言:

  1. 嘩!已經開始落雪? 小心路滑, stay warm!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 成個12月都落咗好幾場大雪,今日仲"feels like" -30度添,凍得好利害!
      謝謝,會加倍小心! :)

      刪除
  2. 睇新聞講多倫多全市大停電, 咁凍真是慘!
    感恩海豚兒及朋友們手望相助, 安然渡過, 希望寒冷冬天早日過去啦, 要保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好彩,街頭同隔離街都無電,而我呢度就無事,實在值得感恩啊!
      謝謝LJ!

      刪除
  3. 冰雨包住樹木就好靚,包住部車就好頭痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好啱呢! 以前嚟到多倫多遇到第一場冰雨唔知咁嚴重,強行出車,結果車底嘅冰撞壞咗架車部冷氣 @_@!
      所以依家會更加小心處理。

      刪除
  4. 蟹糯米飯、豉汁蒸鱔都係我鐘意架
    妳有咁多朋友有小朋友,咁妳又幾時生小朋友架? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹同糯米飯係Mr. Dolphin好朋友,我就鍾情蒸鱔,所以唔洗爭食! ^^
      同朋友嘅小朋友玩下就好開心lu! ;)

      刪除
  5. 我地-26C,由十一月中落雪到而家,真係好厭!不過我返左香港!有成廿度,簡直覺得係天堂 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年東岸落雪真係幾多,不過對上幾年都算少,依家係時候要還啦,lol!
      嘩!原來妳返咗香港呀,終於可以同家人團聚,玩得開心D!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 我無試呀,留哂Dquota比蒸鱔lu, 嘻嘻!

      刪除
  7. 回覆
    1. 今年夏天無咩點熱過,都知道冬天大鍋,不過,冰雨情況又比落雪更為難攪,唉!希望大家都人車安穩咁渡過呢個嚴冬啦!

      刪除
  8. 好凍呀,D冰都包住曬D植物
    我中意果個蟹呀,你朋友仔好好呢自家製心太軟

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好凍呀,Mr. Dolphin已經凍到打敗丈啦!
      hehe蟹同糯米飯我一般,心太軟就比我一個人KO哂lu!

      刪除
  9. 回覆
    1. 嘻嘻!唔單止做冬,農曆年、中秋、清明、重陽都唔太記得,只係大概記得月份,不竟,在外住嘅日子比在港住嘅時間長,而且我哋無長輩同住,係差一點!

      刪除
  10. 心太軟睇落好夠濃郁, 我都覺得應該一人一個呀, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好濃古古力味,bite size一啖一個,啱啱好(奸笑中)!

      刪除
  11. 對啊,我都覺得好似冰雕咁呀!其實真係好靚^^~ 不過,實在造成太多生活上的不便了!(昨晚Hamilton又有freezing rain,今日D路都變成溜冰場=O=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!Brampton仲有D地方停電添....今晩feels like-35 to -40, 豆丁要好好保重啊!

      刪除
  12. 很漂亮的冰雨, 天氣很冷嗎?
    可惜停了電, 很多家庭也要捱冷呢 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年很冷啊,最凍的日子接近-40C,希望夏天快點到啦!
      對呀,有些家庭停電成個星期,過了一個冰冷的聖誕,好可憐呀!

      刪除