2014年1月26日星期日

羅省之旅第三天- 魚腸與cee被困於沙漠山

<<2013年12月29日>>

晨早起來,海豚兒和Mr. Dolphin驅車到距離羅省一個多小時的Desert Hills Premium Outlets與海豚兒的家姐、姐夫、大女(大眼妹)、細仔(大頭仔)會合。大眼妹還為海豚兒、Mr. Dolphin編織了兩條手繩作手信,很漂亮吧!



還記得張學友95年的音樂特輯-洛杉磯戀曲嗎? 女主角是當時剛出道的陳慧琳,其中一幕是他們在山上看風車,而這風車山就是距離在outlets向東約半小時車程的Palm Springs附近,有機會的話,這地方也可以一去啊! (註: 以下這張相相是在Palm Springs Wind Energy's website中找回來的)



當日,我們沒有去看風車,只是和家姐一家相約在outlets行街街,怎料,這原來是一條不歸路。沒想到家姐的腳骨力這麼好,從上午十一時一直行至黃昏六時,我們便像皇太后身後的隨從跟著她行了一整天!  還好有兩個小朋友和我們說說笑、玩遊戲、吃雪糕,時間才易過一點。

大眼妹剛滿十歲,大頭仔快將七歲,他們喜歡叫海豚兒做cee,因為海豚兒中文名字裡有"c"字,大頭仔喜歡邊喊cee邊用手寫這三個字母(很可愛啊!),有時候,他們還會把讀音改為c double e,至於Mr. Dolphin, 姐夫早已教曉小孩姨丈=魚腸,而孩子們亦非常樂意這樣喊他(暗爽自己的外號比他的棒)!

送上他們小時候的照片,希望將來被家姐發現也不會被打扁吧! ^^"

姐夫很貼心,晚飯選了在我們酒店附近十分鐘車程的一家居酒屋(Izakaya Honda-Ya),距離他們住的朋友家大概二十至三十分鐘車程。這店子由日本人經營,製作十分認真,食物非常可口,好吃!


食飯時同家姐傾計時有以下對話。。。。。。

家姐: 你哋喺Las Vegas住邊間酒店呀?

海豚兒: 住妳早兩年住過都話好嗰間Aria囉,連朋友仔都話正,話海豚兒識揀。(自我陶醉、沾沾自喜中~~~)

家姐: 下?! 我無住過喎! 我嗰次住Vdara (Aria後面間酒店)呀!

喺呢個時候,海豚兒感覺到Mr. Dolphin頭頂有三隻烏鴉經過,話說好耐之前,海豚兒同Mr. Dolphin去Las Vegas住Sahara, 因為訂酒店嘅時候海豚兒"拍心口"話家姐以前住過Sahara話okay,點點點知...原來海豚兒擺烏龍,家姐住過嗰間叫"Harrah's"而笨唔係"Sahara"。嗰次真係超級大檸樂,我哋基本上係住咗間比廉租屋環境好小小嘅酒店,間房係七十年代嘅裝修、傢具,電視係㩒到最大聲都好似㩒咗mute咁沉默是金,天花板仲有一pat pat嘅霉菌,連冷暖氣都無得校,半夜凍到醒起身著番件大褸、長褲瞓,而Mr. Dolphin一入到間房嘅面色就好似我煮燶嘢嘅煲底咁,黑到.....唉!  好彩今次嘅烏龍係錯有錯著, Aria係間好酒店,可憐嘅Mr. Dolphin, 好險啊!

24 則留言:

  1. Desert Hills Premium Outlets is the best outlet mall i've been to!

    回覆刪除
    回覆
    1. The good news is they are now renovating and there will be more stores after the expansion ;)

      刪除
  2. 住Saraha咁精采?住咗幾多晚呀?
    Mr. Dolphin見過鬼仲唔怕黑,仲俾你訂酒店嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在無bed bugs,好似住咗3晚到啦!
      哈哈!無計,呢個係我嘅department,我唔訂,佢旅行都無地方住 ^^

      刪除
  3. 哈哈, 真係好彩錯有錯著咋。。Aria好似新起無幾耐, 應該ok 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Aria真係幾好,除咗新之餘,又無咁多traffic,行街都無咁逼!

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~Desert Hills Premium Outlets, 我好想去呢!!聽人講大咗好多添!!! 有無敗物??
    ~你家姐有小朋友......仲咁錫你!! 織手繩比你!!
    ~下!! 咁烏龍呀!! 聽錯酒店名,如果我同Brian去旅行,我book啲不好酒店, 我和他一定揾過間!! 你同Mr. Dolphin 仲住!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要等佢裝修完至好去呀,會有更多舖,到時一定可以比妳行(買)個痛快,我淨係喺JC買咗件衫衫ja,其如都係陪太子(妃)讀書!
      條手繩係家姐囡囡織,不過應該都係家姐嘅提議:)
      嗰時我cheap唔捨得呀嘛,如果依家Mr. Dolphin一定啋我都儍呀,搬硬! XD

      刪除
  5. 你聽覺有問題?
    btw, 最近睇左套電影last vegas, 係在aria拍的

    回覆刪除
    回覆
    1. Lol! 聽覺應該無問題,似係個腦有問題多D,成日都將D嘢攪到亂七八糟!
      粒粒都係大明星,應該都會好好睇,等我睇下會唔會搵到先!

      刪除
  6. 錯有錯著, 都幾好丫...哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩間都係同期嘅新酒店,應該都唔會太差嘅!XD

      刪除
  7. 錯有錯著都好呀,不過俾另一半發現左就真係O左
    同埋會好無奈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋揾酒店時其實都有考慮過Vdara,最後都有因為貪Aria喺正大街所以扑鎚。
      無計,佢唯有選擇接受個老婆係咁騎呢,哈哈!

      刪除
  8. 去outlet只有妳家姐買,妳有冇收穫呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係買咗一件冷外套,每間都行太耐,真係無咩心機睇 ^^"

      刪除
  9. 我一見你寫住Sahara,我即刻滴汗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Check in完,入到酒店房見到老公塊面黑哂嗰刻,我簡直係汗流浹背呀! XD

      刪除
  10. Desert Hills Premium Outlets真的好吸引, 姐姐只是難以抗拒吧, 連這個不會敗家的, 也買了不少呢 >_<
    小孩子的相片很可愛呢, ceeh覺得時間過得很快嗎? 憶起他們幼時.

    回覆刪除
    回覆
    1. Desert Hills依家裝修梗,週圍都好逼好多人,不過,家姐又真係一個人要睇+買哂全家人嘅服飾,所以真係攪好耐!
      謝謝Mandy!對呀,小時候的他們好可愛,依家大個咗,唔睇番相相其實都唔太記得小時候佢哋個樣,遲D小吉出世真係要影下相相同我哋分享下呀! :)

      刪除
  11. 大眼妹真係好cute呀!! love her~~~
    btw, 間唔中住下d爛酒店, 先會享受+感恩自己有得住好酒店嘛, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!對呀,她小時候很有"精靈BB"feel,好趣緻架!
      LOL!間酒店依家仲執埋,咁我哋咪等如住過古蹟!

      刪除
  12. 海豚兒好可愛 XDDDDDDD
    成日都好搞笑 :"D

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝豆丁! 海豚兒應該係語言和理解能力都好有問題,所以成日出錯! ;)

      刪除