2014年1月9日星期四

聖誕日在Las Vegas揾食

<<2013年12月25日>>

從前在羅省居住時只需花上四小時車程便來到Las Vegas,所以前往Las Vegas的次數非常頻密,一年總會到訪兩三次。試過家裡的熱水爐壞了,便索性駕車往Las Vegas小住兩天,所以海豚兒對賭城一點也不陌生,而Mr. Dolphin和海豚兒更試過為了吃buffet, 七年內從多倫多出訪四次Las Vegas之佳績,其實我們四人在2006年也一起來游玩過,亦因為這種種原因,我們這次Las Vegas之旅,除了黏在一起和吃以外基本上是沒有行程的。

休息了一整睌,精神了許多,照原定計劃和好朋友往Paris酒店吃brunch去。繼續食力不足的海豚兒和Mr. Dolphin與朋友仔分享了以下美食, 朋友要了一個French onion soup, 基本上海豚兒和Mr. Dolphin只share了一隻smoke salmon egg benedict 和一件waffle, 其餘的由他們包底,bagel platter是屬於巨人的啊,他亦幫我們完成了兩件waffles,可是,依然未飽。


吃完brunch後,我們步行至Venetian & Palazzo酒店逛街街,不知道是因為飯氣攻心還是小病初愈,Mr. Dolphin被睡魔急call, 陪我們在Venetian嘅Grand Canal Shoppes行了一會兒便打道回府(酒店)休息去。基本上,海豚兒和好友邊行邊傾,離開Venetian後,經過Wynn行過對面馬路,從Fashion Show Mall門口,經過Treasure Island, Mirage, Caesar Palace, 再轉入Bellagio坐tram回The Shops at Crystals,還是未傾夠喉,決定洗開巨人著他先回酒店,我倆繼續在這名店商場傾餐飽!

我們本來打算在聖誕日晚上多吃一餐buffet,因為有好些我們心儀的餐廳這晩也休息/滿座,不過食力不足,加上許多較有名氣的buffet也要排兩、三小時才能入座,而我們真的不想浪費時間去排隊,於是決定在Crystals商場碰碰運氣,終於找到一間已開的扒房試試看。其實在我們經過的眾多酒店當中,也有許多餐廳是正常營業,只是當時還未夠兩點,大部份餐廳也要五時過後才開門,試過在網上定位又不成功,所以看見這間扒房已開門,我們便馬上留位,雖然四點吃飯是早了點,不過能在聖誕節有個booking在手,總比沒有著落好 :) 加上,計埋時差,其實四點已經是東岸(多倫多)時間晚上七點,也不錯啊! 於是,我們馬上回酒店通知另一半,看了餐廳食評,確定沒問題便出發吃早(晚)飯了! 我們被安排坐於tree house內,但無論從內、外看,海豚兒也覺得似鳥籠多過樹屋。


先來麵包籃,熱暖軟綿,好吃到不得了,我們吃到停不了手、更停不了口。

侍應為我們提議了幾款食物,可我們食力不足之餘亦沒有膽量挑戰天價的魚子醬凍海鮮盤,我們只選了熱食crab cakes分吃。這crab cakes非常可口,一梳梳蟹肉爽口彈牙,每啖也充滿著蟹的香氣,值得一試!

接著,好友和海豚兒分享了medium rare to the rare side 18oz bone-in filet, 有濃濃肉香、無根、而且夠juicy,好吃非常!

Mr. Dolphin選了Chilean Sea Bass, 巨人、好友、和海豚兒也嚐了一點,火喉控制得剛好,入口嫰滑多汁,魚嘅texture亦非常flaky, 好滋味啊!

然後是巨人的名不虛傳巨人餐,包括medium rare 22oz bone-in ribeye和twice baked potato,好友和海豚兒也嚐了一小口ribeye,是意想不到的美味,燒得非常香口,比filet更為出色,至於薯仔,相相影不到實物原大,但這個fully loaded薯仔大概有八吋長,全靠巨人獨自完成, 巨人之巨人餐真係唔講得笑! 除此之外,巨人還幫我們吃了一件filet和分別完成了我們和他的兩舊大骨頭。

值得一讚的地方是主菜上枱後,經理過來詢問我們對這晚餐的評價,海豚兒如實告訴經理我們的侍應在態度上有問題(包括人未齊侍應問也不問一句便把其中一份餐具收起),然後我們沒有依照他的推介來點菜,他的態度變得更差,做了許多令我們感到反感的事情,要感謝經理處理手法非常利落,馬上給我們換了另一位侍應,事情亦告一段落。最後,經理還把我們本來想點的甜品免費送給我們享用,其實這個warm butter cake是這店子的名物,我們當然沒有錯過的理由,感謝經理的慷慨!

這蛋糕是外脆內軟,整個蛋糕也是熱暖暖的,一啖放入口滿佈牛油香,充滿香甜味道,海豚兒平常愛吃"唔太甜"的甜品,雖然覺得這butter cake是過甜(可能較適合北美人口味),但由於味道太捧,這過甜的味道也變得可以被原諒,這款甜品,有機會,一定會再試!

晚飯過後,我們到Strip的另一邊去M&M World買了點手信,從酒店對面拍了幾張照片,再去Miracle Miles逛逛,便回酒店休息了。

26 則留言:

  1. wow the crabcake is sooooo attractive!

    回覆刪除
    回覆
    1. It's so delicious and I enjoyed every bite of it. Though it's the most expensive crab cake I've ever had (approx. $18 -20 each), it's definitely money well spent. :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 以我咁節儉--->cheap嘅standard就梗係貴啦,但我覺得係物有所值嘅:)
      以上食物唔計甜品加兩支水差不多$37X

      刪除
  3. 海䐁兒
    -由grand canal shoppers行, 再去fashion show mall, 再去the shop at crystals. 真係同我一樣咁行. 唔買齋行都開心. 但難忍....實買到嘢!
    -間tree house 上次有經過, 但冇食. 原來不錯. 下次再去Las Vegas 去你個blog 做research 完. 先去.



    回覆刪除
    回覆
    1. 行下傾下睇下,就行咗好多路都唔係咁覺! 可能我哋太focus傾計,所以都無話太心動要買嘢,慳返唔少。
      間餐廳喺幾個城市都有分店,有機會可以試下呀! 連Vicky呢個旅遊達人都話要參考,我面紅呢!^^

      刪除
  4. Vegas 真係百去不厭架。
    我有朋友前兩個月去有time share, 叫埋我兩公婆去,啱啱我要搬屋去唔到,幾無癮呀!
    雖然Vegas酒店唔係貴,但有朋友一齊玩開心好多嘛。睇你同朋友玩得食得幾高興!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!特別同啱嘴形嘅朋友去Las Vegas真係好高興架! 賭城呢個地方,唔洗太多打算、計劃,隨時可以起行,有機會喺冬天完之前一去仲可以避寒添呀!

      刪除
  5. Vegas真係好多好野食, 淨係食做行程, 超幸福呀~~~

    btw, 我都覺得間野似鳥籠多d, 咁下層係bar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得唔洗趕schedule嘅行程最正,唯一美中不足就係食唔到多D款式食物,不過又唔可以太貪心!
      餐廳得一層,左面圍欄就係bar area, 樓下就係商場嘅concierge :)

      刪除
  6. I love Chilean Sea Bass. It's so good.

    I don't eat as much anymore because of its mercury level.

    回覆刪除
    回覆
    1. First and foremost, welcome to this blog! We love Chilean sea bass, too. We don't see them often here in the Toronto's restaurants we go to. We tend to order it whenever we spot it on the menu thinking it's better than red meat, oops @_@!

      刪除
  7. 個蛋糕好想好想食呀,最近好想食甜野

    回覆刪除
    回覆
    1. 個蛋糕真係好好味,最後食唔哂真係好可惜,本來我好想清碟,但怕會再一次獲利回"吐"至放棄 :(

      刪除
  8. 咁樣行法, 夜晚一定攰到可以即刻進入夢鄉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我嚟講都唔算太攰,因為平時返工我都要行好多路下,比著老公以前就一定唔掂,佢返香港成日投訴行到一腳水泡,好攪笑架!不過後來先發現整咗custom orthotics就大至解決咗呢個問題。

      刪除
  9. 妳地好豪丫,熱水爐壞左,就專登揸車去Las Vegas住酒店
    超愛妳個餐buffet,全部都係我鐘意食的

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係旺季,Las Vegas酒店好平架!
      呢日全日都係食a la carte,因為食得唔多嘛,哈哈!我當妳讚我哋有品味架啦!

      刪除
  10. 回覆
    1. 能夠同好友傾下食下嘅快樂真係比錢都買唔到!

      刪除
  11. 近日咩都食,係唔食西餐,見到你啲相又有啲啲心掛掛Tim!其實你胃口大嗎?我可以食好多不過食得好慢好慢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚飯間餐廳喺Chicago都有,有機會可以去試下! 我返香港都會食西餐架,因為有好多啱口味嘅選擇嘛!
      我以前食到好多嘢,不過依家會刻意食小D,因為太飽好難消化,而食物未消化,我夜晚又瞓唔到,所以要節制D!

      刪除
  12. 為了食buffet 而出訪4次,好羡慕呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果喺香港生活就唔洗山長水遠為咗去食buffet,所以喺香港-美食天堂住真係好幸福呀!

      刪除
  13. French onion soup真的好巨!Vegas的不夜天, 晚上也一樣熱鬧, 自助餐又抵食, 我忘記了那時吃過幾多餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係驚唔舒服,我都一定會試下個湯,聞到都覺香呀!
      Las Vegas真係一個好好玩嘅地方,最近有幾對朋友(夫婦)都揀去呢個地方慶祝生日/結婚週年,無論食同睇show都咁精彩!

      刪除