2014年1月13日星期一

Happy Boxing Day 購物在 Las Vegas Outlets

<<2013年12月26日>>

一早起來當然要食番個美味早餐打底,這天我們選擇了在自家酒店樓下的cafe醫肚。Mr. Dolphin和海豚兒去到cafe見到條好長嘅人龍便先排隊+等位,和好友去旅行的好處就是我們已有相當默契,雖然他們未到,但我們已有信心地幫他們挑了他們喜歡的食物一同分享 ^^

不得不提Mr. Dolphin幫巨人選了roast beef sandwich, 巨人對這份重質重量的三文治非常滿意啊!

吃飽飽後,我們便到租車公司pick up我們的租車出發往outlets去!

在outlets流連了四個多小時,海豚兒沒有花費太多在購物上,當中買了一件在Portland嫌貴無買的冷外套($120減價後$80), 今次居然減至$36,當然是即買啦! :)

因為朋友仔一直想去Fashion Show Mall, 去完outlets後,我們便啟程前往Wynn酒店對面的Fashion Show Mall,這商場經過大番新及擴建,和以前的面貌也很不同了。在商場裡頭,我們意外地遇到吳彥祖、Lisa Selesner、和女兒Raven。對於六尺減十一寸的海豚兒來說,他們真的很"高"啊! 感覺上他們也很平易近人,和粉絲們合照之餘, Lisa Selesner還幫忙沖當攝影師,替丈夫及粉絲合照。最值得一提是她全程揹著女兒在前方,沒有用stroller, 更沒有工人同行,讚! 海豚沒有找他們合照,總覺得這是他們的私人時間,實在想不到任何理由去打擾呀!

逛完商場後,我們在預定時間前往Lawry's The Prime Rib吃晚飯。這間餐廳很有家庭式經營的感覺,員工們的服務很親切友善,令我們非常滿意。

首先,侍應姐姐(Ms. Taylor)為我們預備沙律,用上已預先雪凍的叉來吃,冰冰涼涼,很有特色。

然後Juan就為我們預備、分配主菜。這晚朋友仔和海豚兒share一份medium rare prime rib - Diamond Jim Brady cut, 在此特別要多謝Fabrice的提醒,大大份的prime rib、啖啖肉,吃得滋味無窮! 當中最得我們心的是伴碟的yorkshire pudding, 如果不是腸胃不適,海豚兒定必添食!

至於巨人和Mr. Dolphin就各自點了Lawry Cut, 巨人的是medium rare, Mr. Dolphin則選了medium well, 但同時把半份扒+骨頭分了給巨人,而巨人亦不負眾望全部吃光!

因為巨人幫忙完成Mr. Dolphin的半份扒,我們著實不好意思加點頭盤/side dishes, 因為,當中有許多食物也不適合他吃的,大家就只分吃了一個心太軟。這個心太軟也夠奇怪,古古力醬是淋在外,而內裡卻是實的的,真令人摸不著頭腦!

晚飯過後,我們本打算開車去In & Out Burger吃宵夜,但實在是無能為力,唯有把租車還掉,然後回到酒店旁的Crystals商場逛街+傾計。這晚巨人化身做鐵人,自行外出去買東西,目的地遠到我們三人也洒手擰頭不肯相陪,剩下我們三個"滋陰"人在商場內舒適地行街。

回到酒店後,我們敵不過甜點誘惑,在cafe內買了杯mango+tiramisu gelato享受一番,這芒果味道非常捧,甚至比意大利的還要好--->當然啦!喺意大利甚少有芒果味雪糕出現嘛=o=, 而tiramisu中間係有lady fingers,感覺好似食緊雪涷咗嘅tiramisu, 很有趣,實在是大滿足呢!

24 則留言:

  1. prime rib 好吸引啊!
    我返工有時都會見到啲名人,從來都唔敢叫佢哋影相,一來唔識開口,二來好似打擾人咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! Prime rib真係超正,個牛嘅味道仲濃烈過Outback添!
      係喎!妳見到中外名人機會仲多,我通常都只係會望下,以前未有手機影相反而試過攞簽名,當然,D簽名都已經一早就不翼而飛啦! ;)

      刪除
  2. 我麻麻地Prime Rib,牛我真係只鍾情rib eye,其他都唔太好。

    我都見過好多名人,但我一直都係當佢哋普通人一個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶小肥嘅扒如rib eye, prime rib, filet mignon我都鍾意,不過我唔食中式炒牛肉。
      出於好奇心,見到名人我會眼望望,最鍾意睇佢哋點同粉絲interact,有D變臉嘅能力真係令我發現偽人台下做戲比台上還要棒 ;)

      刪除
    2. 我見名人多數係工作上,所以都係嗰句....普通人一個。

      刪除
    3. 妳EQ、IQ比我高好多班嘛!

      刪除
  3. 好想見到吳彥祖一家呀!!!!
    fashion mall我都去過, 但只係去過neiman marcus入面間cafe
    佢個angus beef burger好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實發現佢哋嗰刻我都幾興奮架,不過理智叫我繼續行,唔好"生事", lol!
      係喎,醒唔起neiman marcus入面嘅餐廳實有好嘢食㖭,san francisco downtown嗰間都好得架!

      刪除
  4. 嘩嘩!見到吳彥祖
    Lawry's家庭式經營感覺?個邊貴ma?係香港佢係fine dining呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到都真係開心架!
      係呀,Lawry's服務非常好,好親切,反而無咗"高級餐廳"嘅冷漠,不過睇得出幫襯嘅客人都係著得好光鮮,而價位,prime rib約$40-$60USD一客,唔算好貴,不過睇香港食評,香港嘅應該更好!

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁我哋都好好彩喎,1.5個月前定兩人枱無問題,臨出發前兩星期改做4人枱都改到,不過可能聖誕真係淡季,或者妳哋好多人?

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~你哋有租車, 咁去outlet就方便啦!! Las Vegas有兩個outlet....可以買到好happy~~
    ~Lisa S屋企係Las vegas, 可能係去探娘家!! 咁岩比你撞到!! but they are so nice!!
    ~Las vegas啲酒店就係咁, 一入酒店, 唔係入大堂, 係要經過啲shops, 賭檯, 先入到去酒店部電梯!! 當中實吸引住, 食下, 買下, 玩兩手!! 所以, Las vegas 越來越熱鬧!! 越起越多酒店!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋今次真係懶到無朋友,淨係去北面嗰個,以前會揸車去埋第三個,不過依家嫌遠(1hr drive),連南面嘅都懶去,嘻嘻!
      所以印象好好,賭場高層個女都唔係成村人跟出跟入 ;)
      見親Dpastry shop我就忍唔住口,情況好似賭仔見賭枱咁,真失禮!

      刪除
  7. 回覆
    1. 好羨慕見到Lisa Selesner?! Lol!!
      睇番D相相,我最羨慕+懷念放假!

      刪除
  8. 好羨慕妳可以見倒吳彥祖一家三口,佢囡囡好靚女呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!囡囡紮咗跳噴泉裝辮仔,眼大大、肥嘟嘟好可愛架!

      刪除
  9. Lawry's同香港的好唔同呀
    不過我都想試一次添

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係唔係因為多家庭慶祝聖誕呢,全場滿座之餘又無特別有fine dining感覺!

      刪除
  10. Lawry's The Prime Rib也是經典老店, 吃過香港的Lawry, 還是很懷念LA總店!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過Las Vegas店後好想可以試下香港店,感覺上香港嗰間有多好多甜品揀呀!XD

      刪除