2014年1月6日星期一

到達Las Vegas的第一天

<<2013年12月24日>>

海豚兒是個急性子的人,而這次出"游"共要坐三程飛機,為了避免浪費時間在機場等候行李,這旅程決定只帶手提行李上路。非常感恩下了這決定,在12月24清晨到達機場時,已發現機場人多得很,水泄不通,還好我倆先前已在網上check in, 在機場只需要等候廣播,輪候適當時候過海關,輕鬆地上機。

以前也提過,海豚兒不常生病卻很易暈浪,尤其以坐飛機更甚。最嚴重一次,試過在機上用盡全身所餘力氣去廁所嘔,卻看見最後一扇門剛關上,不知道隔了多久,有乘客從廁所出來時"叫醒"海豚兒,原來,海豚兒已經暈了,躺在地上也不自知,奇怪是並未被機上其他乘客或職員發現,而當時海豚兒是獨個兒去巴黎會合Mr. Dolphin,惟有自己爬起身到廁所完成之前未完成之事情....

話說回來,在去Las Vegas的機途上已服用了暈浪藥,但飛機座椅實在令人坐得疲憊,所以,一整天也覺得不適,亦因為這原因,這旅程吃的亦不多。

乘的士到酒店(Aria Las Vegas), 一入大堂就看見海豚兒的兩位好友在等候,他們早一天已到達,看見他們實在是興奮莫名,雖然時間尚早,只是正午時份,酒店服務員還是很好的讓我們提前check in。

(Check in 小故事: 酒店服務員告訴海豚兒時間太早,只能安排我們做十五樓嘅牛牛,不能和朋友們的三十二樓同層,如果要住高一點,就要多等三小時,而且今天是不能被安排到三十二樓,朋友仔有微言,希望我們可以住高一點點,而海豚兒笑著跟她說,做奴才要知道主子嘅心意-明顯地是中了步步驚心毒 @_@! 心裡明白Mr. Dolphin會認為要為這些小事再回來排隊是不值得,所以十五樓也沒所謂啊! 結果呢,酒店服務員不知怎的能馬上安排到二十九樓的房間給我們,真好! 這證明了凡事真的不需要強求啊!)

我們很喜歡隱藏在櫃子的夾萬和床頭櫃上的touch screen panel控制房內的電視、窗簾、燈光等。



我們把行李安放好後,便前往The Shops at Crystals -Aria酒店商場乘坐將Aria、Bellagio酒店接連著的express tram出發了。


在Bellagio簡單的拍了數張聖誕佈置照片後,我們便向這天的目的地 - Caesar Palace出發。


去到Caesar Palace當然是第一時間看看Bacchanal Buffet的情況,在此,要多謝 Ceci Blog,讓海豚兒參考了她的意見,到達後的最大的發現莫過於"攞籌"食buffet, 其實idea與Disney攞fast pass有點像,取票後不用排隊等,於指定時間出現便有位,其實這樣做真的很不錯,我們可以四處逛,夠鐘才回來。我們取飛的時間是2:00 pm, 取位的時間是5:22 pm,如果不願意等侯,只要每人多付$20USD,便能即時入坐,我們商量過後決定"等"到五點吃晚飯,這樣,從溫哥華來的朋友們就算是早一點吃晚飯而我們就算是晚一點吃。我們四人隨即在Caesar Palace的Forum Shops行街街,經過雪糕店,即時買杯gelato嘆下,好味道呢!


然後海豚兒去到一間鞋店,剛試完準備付款之時,突然感到身體非常不適,於是把鞋交給Mr. Dolphin代為付款,便衝出店外找椅子坐下休息。跟據經驗,海豚兒知道是早上暈機浪終於病發,休息一回兒喝了一小啖Mr. Dolphin為海豚兒買的latte,病情馬上轉壞,終究要去吐一躺。接著,Mr. Dolphin再去同一餐廳買了一枝水給海豚兒,他告訴我們,「枝水簡直係侮辱咗杯latte,有咩理由枝水(約$4.80)仲貴過杯latte(約$4.50)架!XD」經過一場折騰後,我們一直坐到5 pm去吃晚飯。

Bacchanal Buffet是近年多才出現的自助餐,許多人把這兒跟Wynn、Bellagio的自助餐作比較,因為我們四人從前已試過另外兩間自助餐,所以今次決定要一試這名氣跟價錢同樣高企的自助餐。由於是平安夜關係,晩間自助餐相對亦比平日貴,$75/person v.s. $50/person, 感謝海豚兒的好朋友預先申請了會員優惠,所以我們的費用亦得到折扣,變成$60/person, 四人共省下了$60USD呢!

明顯地,海豚兒食力不足,只吃了很少食物,但眼見食物款式選擇、質素、及賣相也叫人驚喜。而Mr. Dolphin可能因為之前照顧海豚兒過於勞累,晚飯中途已先行回酒店休息。如果沒有朋友在一起,Mr. Dolphin一定會頂硬上留下來,絕不會掉下海豚兒不顧,難得有他能信任的朋友同行,真好!


下面是朋友當中的巨人及他的小部份巨人餐。這朋友真的好擦得,大部份食物也是以飽肚為主呢!

回酒店途中,海豚兒再度感到不適,嘔到七彩,可能喺好多人心目中,兩脅插刀代表好朋友、好兄弟,對海豚兒來說,企喺街邊嘔到十級狼狽,而好朋友還會為自己拍背,拎紙巾,攞手袋,這種不離不棄已教海豚兒萬分感動,他們確實是海豚兒的好朋友啊!

(註: 這情況已不是第一次發生,十年前我們一同去Disney World時,Mr. Dolphin也試過在玩完一個機動遊戲後嚴重暈浪,這兩位朋友也是如此照顧他的。)

這天的行程就是這樣狼狽不堪地完結了。 ^^"

30 則留言:

  1. 酒店好靚, buffet都好吸引呀!
    不過妳會暈機浪都仲要搭三程機, 都幾辛苦喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店真係幾正,而且地點都好方便。
      可惜因為暈浪所以食得無咩心機 @_@

      刪除
  2. 暈機浪?咁妳咪唔敢搭長途機囉
    我反而會暈車浪
    依家好似變左Las Vegas喎,我上次係94年去,剛廿年lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有D驚架,所以咪要plan好哂先敢返香港囉!車浪我都有份架 ^^"
      94年嘅Las Vegas仲有D草地可以坐低影相,而家成條街都起到密密麻麻,唔同哂lu!

      刪除
  3. 下,你的暈浪真係好嚴重啊!
    咁你平時開車會唔會好辛苦?><

    回覆刪除
    回覆
    1. 揸車就okay,但坐旅遊巴就好易出事 @_@!
      問過醫生,佢淨係提議我食gravol

      刪除
  4. 我只食過Bellagio的自助餐和地下那間中餐廳, 他們以前真的很有名氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Bellagio餐廳真係做得好好,九十年代到依家都仲保持到佢嘅名氣,其他有D遲過佢開又或者番新過嘅buffet/a la carte都已經做唔住,如果無記錯,任食king crabs都好似係有先。

      刪除
  5. 前兩年仲有US$39.99 二十四時任食自助餐,我就無試過,有朋友食過,都係食到三餐,唔知而家仲有冇。
    唔舒服你仲食咁多嘢?去到旅行唔舒服最無癮,希望你跟住嗰幾日好番哂,繼續又食又玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家都有一個fixed price廿四小時任食,不過我哋無試啦! 最掛住以前Sahara, Boardwalk嘅平價buffet!
      唉!我簡直係獲利回"吐"啦! 嘻嘻!跟住成個星期都係咁,食飽/瞓醒就見想嘔--->>>一定唔係有咗! ;)

      刪除
  6. 回覆
    1. 出門有好朋友"旁"住真係好好多,有咩事都有個照應! :)

      刪除
  7. 你暈浪咁嚴重, 下次貴啲都唔好揀轉三程機喇. 上落三次又要氣壓換三, 真係搵自己嚟攪. 你去坐遊輪時點解決?

    Bacchanal係ok, 不過同香港比仲係差啲, 我嗰次好似超過俾US$70一位呀, 不過即刻入坐. 而且係memorial weekend.

    回覆刪除
    回覆
    1. 三程已經係最短架啦,Toronto->LAS, LAS->LAX, LAX->Toronto, 近幾年都係咁,但坐郵輪空間感大D就無事,試過坐商務飛都無事,簡直係窮人命富貴格!
      同香港係無得比架啦,不過喺北美洲,Las Vegas嘅已經好好,起碼平過+好食過多倫多嘅多多聲。我估妳可能係俾咗express價,話時話妳去嗰個時候都好熱,應該過100F。

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~你去Las vegas 幾多日??可以齋用一個手提行李就得??而家好多航空公司好嚴, 手提行李有磅數限制!!
    ~你由溫哥華去Las vegas 機程唔太長, 你暈機浪暈成咁. 坐長途( 返香港)你仲辛苦呀!
    ~Las vegas 啲酒店好多設施都好先進!! 我去過Vegas 幾次, 但到而家都仲想去!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去Las Vegas+Los Angeles加埋一星期,兩個人兩個hand carry(連手信)去,兩個hand carry(連戰利品)返,仲無超重! ;)
      我哋住Toronto,由Toronto出發機程約5小時,通常4個鐘以上機程都有機會病發,所以返親香港都"真心驚"架!
      係呀! Las Vegas嘅酒店真係好有特色,係個好大嘅賣點!妳依家咁近, low season隨時可以去啦!

      刪除
  9. 我反而喺細路哥時期會暈車暈船,但大個左冇野!我老公坐去澳門班船必暈,有一次無意中發現一路飲住奶茶或者食住雪糕佢就冇野,好攪笑。我見過我奶奶用特製嘅防暈浪手腕帶,兩隻手都要戴,唔知對你有冇幫助?我其實覺得喺美國食buffet幾嘥,要降低要求先食得稍為滿足!前幾日喺香港食Tea buffet都覺得真係好冇得比。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同妳剛相反,我幾年前先開始暈浪。我通常會食薑糖、話梅止暈,但有時趕唔切/唔記得 ^^"
      Mr. Dolphin都有帶手腕帶,靠嗰兩粒硬件頂住個穴道,不過佢話會痛,而且我見佢帶住都照暈浪,所以我都無試lu。
      妳喺香港要記得食多D平時喺美國食唔到/好掛住嘅嘢食,同屋企人玩得開心D+講多D中文呀! 嘻嘻!

      刪除
    2. 我有啊!日食夜食又夜訓,終於喉嚨痛 >.<

      刪除
    3. 希望妳快點好返啦,如有需要,可能要同妹妹隔離,小心為上!

      刪除
    4. 多謝關心!:)我拿拿臨食左藥,好啲喇!唔好就冇得見BB!

      刪除
    5. 原來生咗啦!恭喜哂升呢嘅"auntie Vicky"!!!!!

      刪除
    6. 多謝海豚兒!因為老公家姐有兩個小朋友,已經做左Aunt Vicky多年,而家做姨媽,哈哈!返到去share BB相你睇!:)

      刪除
    7. 哈哈!我驚寫"姨媽"唔係幾好嘛!
      好呀好呀,等妳返去睇妳個blog嘅update

      刪除
  10. 暈機浪食左藥有冇舒服d呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 情況太失控,連暈浪葯都㩒佢唔住,可能下次要試下㩒人中止暈掂唔掂!

      刪除
  11. 妳會會有耳水不平衡?所以容易暈機浪?
    因為我有耳水不平衡,好易暈機浪所以一上機就要不停咬香口膠或食嘢一係瞓覺就好啲冇咁辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有問過醫生,佢比我嘅唯一答案就係--->我易暈浪!
      唯一破解大法就係食暈浪葯喎! @_@!

      刪除
  12. 我地去Vegas時Aria Las Vegas仲未開呢, 酒店也真的很Full, 咁多酒店都出現這個情況.
    真正的朋友總會在你需要的時候在你身邊, 海豚兒很有福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果撞啱high season酒店真係好爆,不過平時嘅選擇、價錢就好好多嘅!
      對呀,真心覺得咁狼狽都無被朋友厭棄,真係好感動,我哋仲講笑話這是"三個小生去旅行"續集之"兩個病壞去旅行"!

      刪除