2014年1月29日星期三

羅省之旅第四天 - 最後一擊

<<2013年12月30日>>

終於來到旅程的最後一天,這天沒約人,只兩口子渡過。當然海豚兒亦不會錯過任何想當年的機會吧!  午餐Mr. Dolphin就陪海豚兒吃長期抗通漲的In & Out Burger, 這兒的burgers實在比其他有名的連鎖快餐店好吃多了,麵包微微焗過熱暖香脆,熱辣辣的牛肉配上半溶芝士,大大片的生菜加厚厚的蕃茄,雖然不可以和高級餐廳貨色相比,但以此價位能吃到如此的味道,實在是十萬個物有所值了!!! 


接著我們便啟程前往South Coast Plaza行街街,這商場是美國西岸最大型的商場,也是以前每逢有朋友來羅省遊玩,海豚兒除了Yamashiro Hollywood也會和他們去的地道景點! 今次最大的發現莫過於這商場的McDonald's和Rainforest Cafe結束營業,將取而代之的是鼎泰豐,有趣、有趣!

這迴轉木馬和從前一樣,也是安放在同一位置,一轉眼,原來已經過了這麼多年了!



離開商場又到時間去醫肚,今次輪到海豚兒陪Mr. Dolphin去他喜愛的店子-Souplantation。這兒以任食模式經營,全是平民食物,主打沙律吧、多款湯品、baked goods, 他們的clam chowder, chicken noodles也非常滋味,而最令海豚兒心動的是他們的baked goods, 讀書年代最喜歡在這兒吃晚飯,為免浪費食物,每晚八時過後,店子便會讓客人把吃剩的蛋糕、曲奇,muffins打包做早餐,絶對是一個大賣點呢!  海豚兒最愛這兒的古古力muffins, corn breads, 味道和記憶中的一樣,這是簡單而幸福的美味!


在準備上公路前往機場的途上,我們發現了一個Christmas Lights Show, 見時間尚早,便停下拍拍照、好好的欣賞一番! :) 


我們很慶幸有時間停下來,這兒真是說不出的漂亮,實在不能相信眼前所見的,所以特意把名字也拍下來和大家分享!


終於踏上歸途,能夠把租車"安全"地交還,心裡非常感恩,坦白說,從前在羅省生活的日子,開長途車是非常普遍的事,最高紀錄試過除了中途停車入油,去洗手間,吃快餐外,一口氣開十小時車,可是過了這許多年養"豬"處優的生活,今次實在有點兒怯場,還好,這羅省之旅也安然無恙地渡過。可能大家會奇怪為什麼不讓Mr. Dolphin駕車呢? 因為海豚兒很想很想盡情懷念惜日的一切,包括在高速公路上飛馳的感覺,夠變態吧!

19 則留言:

  1. 我依家都唔敢開車開得遠,莫講話開長途車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我prefer開長途車,因為就算唔係我揸,我都要做"陪談員"而無得休息,咁不如自己揸好過,嘻嘻!

      刪除
  2. 海䐁兒,
    -可以食返兒時所食嘅嘢, 又行返兒時行嘅地方, 太好啦!
    -仲有, 好鐘意夜晚你經過嘅地方好靚. 環境好舒服. 係環境舒服地方長大, 人都樂觀d

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實仲有好多地方想去,嘻嘻,不過有時又唔可以太貪心嘅!XD
      係呀,個lights show真係好eye catching,開車時無意間經過見到真係好興奮,若果有機會聖誕去羅省玩,都可以一去呀!

      刪除
  3. 多謝多謝!祝馬年快樂+龍馬精神!!

    回覆刪除
  4. 我都鍾意自已揸車。
    你年紀唔大都咁鍾意懷舊嘅?
    祝你馬到功成,身體健康,食多啲好嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,祝你和家人新年快樂,甜蜜溫馨!
      我依家好少有機會揸車啦--->人哋話會暈車浪喎! 嘻嘻!
      "青春,真可愛青春"嘛,雖然我鍾意返工多過讀書,但讀書時嘅點滴真係好值得懷念啊!

      刪除
  5. Christmas Lights Show好靚呀
    新年快樂!!心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,新年快樂,祝妳萬事如意!
      係呀,個lights show真係好特別,好難得喺北美入夜後見到咁光猛嘅地方架!

      刪除
  6. 我鐘意妳個漢堡,美式野終於最吸引我:p
    咁辛苦駕車,點解唔搭飛機呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個burger絶對係平靚正之選!
      嗰次因為要將架加州車由溫哥華分兩日揸返去加州賣,所以唔可以搭飛機。之前試過想唔揸咁遠,近近地賣平D,但美國唔同州有唔同例,局住要揸返去加州先賣到。

      刪除
  7. 好中意個Christmas Lights Show :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好靚,唔需要五光十色都可以令到全個地方咁有生氣,咁有氣氛,正呀!

      刪除
  8. CEO是羅省人, 但係都未食過In & Out Burger, 佢話就好受歡迎, 所以排好耐隊, 尤其drive thru!
    哈哈...好欣賞Souplantation, 為了不浪費食物, 可以免費自取, 香港一定沒有!
    祝你新年進步, 事事如意 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. CEO居然無試過!!!不過以前In&Out未紅前其實好"翕dup",間舖連室內位都無,所以大部份人都買drive thru,條龍攪到好長!
      係呀,其實好surprise souplantation隔咁多年都仲keep到呢個傳統,而客人亦唔會abuse個system,真心讚!
      謝謝!新年快樂,馬年蒙福!

      刪除
  9. Christmas Lights Show靚到暈呀~~~ 最開心係巧遇得見, 真係值得感恩的美景! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行有時候隨心隨意無要求反而真係會玩得更加開心架!

      刪除