2014年9月27日星期六

看到卻觸不到的室內水上樂園 ~ Day 6

這天是回到多倫多的第一天,但我們的行程沒有因為這樣而停下來,反而是一早已安排了去室內水上樂園玩過痛快,亦是這行程中的第三個highlight!

Great Wolf Lodge是北美州一間連鎖式酒店+室內水上樂園,裡頭有許多玩樂設施,包括迷你保齡球、機動遊樂場、兒童水療、室外迷你高爾夫球場等。在加拿大,暫時只有尼加拉瓜瀑布區才有這間酒店。這兒不發售獨立水上樂園門票,要到這兒玩樂,唯一途徑是租住它的酒店便可免費到水上樂園游玩,至於其它設施則需要額外付費。慳家的我們當然沒有訂兩間房來這兒住一晩如"宿營"般質素的酒店,只是訂了一間四人房(與兩人房同價)來玩樂一天,方便玩完之後有個房間供我們梳洗才離開。



這天早上,我們四人到達瀑布區時先到IHOP( International House of Pancakes)吃個豐富早餐,這是一間海豚兒在羅省念書時很喜歡到訪的餐廳,因為又平又好味,尤其鍾情他們超級勁好吃的不太法式的法式薄餅,所以今次亦不例外,海豚兒仍然是吃crepes,而味道依然一流,只是這店鋪身處在遊客區,價錢比平時亦高許多啊!


吃完早餐,大家在隔壁的Canada One Factory Outlets逛逛,再去瀑布附近拍拍照,便啟程前往水上樂園酒店。Check in過後,海豚兒和朋友仔們四處影相,到房間坐坐,便"陪"朋友仔到水上樂園門外説再見了。雖然海豚兒真的很想很想一起進場,亦很懷念當年四人在迪迪尼世界一起玩四人大水泡的日子,但由於真的不想把孖潤腸病菌散播出去,而要在水上樂園確保面部滴水不沾是不可能的,所以亦只好"忍著涙説一聲goodbye!"


海豚兒還特意拍下這條有兩個用途的手帶來留念。這手帶除了讓員工辨認到我們是住客外,入面的bar code其實是房間的門鑰來的,好方便的設計啊!



至於Mr. Dolphin則不想掉下海豚兒,所以便決定陪海豚兒到附近新開的factory outlets - Outlet Collection At Niagara朝聖。 始終加拿大零售業定價較高,我們也沒甚麼收穫,只是海豚兒因為舊的一雙雪靴破了,便買了一雙新的的雪靴,就回酒店準備等朋友仔。怎料,他們只是在那兒玩了兩個多小時便離開,其實原因我們亦明白的,因為兩個人玩又真係幾無癮嘅! ;P


於是我們一行四人便在check in三小時後去check out,職員聞後亦大感驚訝,嘻嘻!

之後我們便回到市内和朋友仔、巨人吃日本餐任食,因為大家亦深明巨人在經過一番體力勞動後是需要鯨吞許多食物來補充體力,所以選擇他喜歡的日本餐任食也算是常識吧! XD

20 則留言:

  1. 呢啲酒店啱你哋後生玩,下次再去玩過啦。
    我玩完返嚟要粗茶淡飯,唔會俾你啲IHOP引誘嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個人去始終有D無聊,除非有親朋戚友到訪,而佢哋又想去啦!

      係啦! 睇嚟都係到我睇妳介紹今次吃喝玩樂嘅精華片段,我比妳引返轉頭就真!

      刪除
  2. I heard the room quality in Great Wolf Lodge isn't that good.

    Is it more like a motel quality?

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢! 完全就係"inn"嘅格局,即係坐廁、浴缸喺廁所,然後要"行"返出嚟間房洗手嗰隻layout。不過就都算乾淨企理嘅!

      不過小朋友就會好鍾意,因為設計會令佢哋覺得去咗宿營咁,我有D朋友每年都帶仔女去一、兩次。

      刪除
  3. 這個酒店幾好呀,有咁多野玩,啱哂有細路的 family.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 尤其多倫多冬天嘅時候,一個家庭去住返晚,check in咗就有得食、有得玩、仲有得住,真係好方便架!

      刪除
  4. 好想帶MC去Great Wolf Lodge玩, 同埋食IHOP的好味crepe呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等MC大個D,仲可以帶佢哋去迪迪尼世界,佢哋一定會玩得勁開心添呀!

      IHOP嘅crepes同pancakes真係令人食到大滿足架!

      刪除
  5. 漢堡包隔離個張相係咩黎架?咁似叉燒炒蛋咁既?
    除了面之外,身就冇感敏架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 又真係幾似喎! 呢個係有豬有牛嘅全肉奄列,係好錫老公嘅朋友仔専登叫比巨人食架!

      除咗嘴之外都無事呀! :)

      刪除
  6. 我響呢度成日都睇到IHOP廣告,佢整到好好味咁,聽到你話好食,我都要去食下~~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦,去啦,佢嘅咸食、甜食都好味架,我覺得佢平靚正過Cora添呀!

      刪除
  7. 咁我帶 h&m 去咪好中意???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 最正係呢個水上樂園係indoor,好方便我哋呢D住東岸嘅人喺冬天時去玩!

      刪除
  8. 回覆
    1. "水上樂園"絕對帶比我哋好多美好回憶! 不過我以前好細膽,唔敢玩D太刺激嘅rides。 ^^"

      刪除
  9. 幾特別的水上樂園~ 今次玩唔到, 又有藉口再來, 或者下次去過另一個更加好玩的樂園~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非有"伴"啦,如果得我哋兩個就未必會再去,始終兩個人玩好似差DD!

      或者好似妳咁講,將來有機會去第二個更好玩嘅地方啦!

      刪除
  10. 海豚兒:
    ~以前,好多人係我身邊, 都有提依個水上樂園, 但我到依家都未去過.
    ~不過, 你哋兩公婆好有活力, 去完之加哥, 就即刻去水上樂園, 我怕渣長途車, 我一定要回返氣, 先會有力氣再去玩, 你知啦!! 水上樂園入去玩,都要好有活力先玩到!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我哋兩個最終都無機會入場吖! ^^"

      其實我哋兩個都係屬於"滋陰"型,都會想返嚟hea下至去,之不過朋友們只係喺多倫多停留幾日就返溫哥華,所以因為"時間關係",我哋會即刻去。

      同妳相反,我怕"坐"長途車,但就好享受"揸"長途車,因為我怕悶呀,嘻嘻!

      刪除