2014年12月11日星期四

繼續週末

這個週末仲未完架,星期六晚凍凍地,我哋去咗食韓國餐,有勁多前菜食,重點之最係貪佢有個熱辣辣又辣辣地嘅豆腐湯之餘,又有美味嘅牛牛食,不過咁,懶到出汁嘅海豚兒當然唔會自己燒啦,一於食殘廢餐,因為有人戎牛,叫咗碟雞,而海豚兒就一個人清咗碟牛牛,正!



輾轉間,海豚兒收到Adidas嘅短期優惠,呢個優惠係提供比非Adidas員工去Adidas員工專門店(Adidas employee store)用嘅,襯星期日搵個機會去Adidas員工店到濕平。大鄉里嘅海豚兒喺未嚟呢度之前係完全唔知有Adidas員工專門店架,簡直係大開眼界。



今次嘅優惠好抵架,全部貨品以最低價錢再五折,而且都係新貨,"笨"唔係倉底貨,好似樓下件衫衫咁,折實後都係廿蚊到,買得好開心呢!

10 則留言:

  1. 海豚兒:
    ~地球依一邊有人食返牛肉, 但地球另一邊有人戎牛. so funny!!
    ~加拿大嘅韓國人好多, 分分鐘正宗過好多地方食. 我會找機會食蝶鐵版牛肉!!
    ~你鐘意adidas?我少買依個品牌, 不過$20件好抵!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖! 所以我上次返香港見blog友仔咪強烈要求食扒囉,如果我哋見面,我都可能會捉住妳陪我食架!

      我好鍾意食韓式牛牛,因為鍾意D味道甜甜地。好吖! 妳記得食有舊大骨嗰隻喎,好味好多架。

      其實我無幫襯開Adidas,買過佢嘅鞋一次,但唔多好著,今次都係見咁平,先第一次買衫ja。:)

      刪除
  2. weekend最開心莫過於又食又買~~~
    好快又到weekend, have a fabulous one!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且"快樂嘅時光過得特別快",嗰個長週末轉眼就過啦!

      Thank you,依家剛好係星期五晚,睇見妳呢句真係份外醒神!

      刪除
  3. 食韓國嘢唔自己燒?好冇癮喎
    掃咗幾多貨呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 呢D咪Oli大廚同我呢D廚藝白痴嘅分別囉! 如果我自己燒,一係太心急燒唔熟,一係就無心機,燒到燶哂lu!

      唉! 本來因為屋企個旅行袋喺香港返嚟斷咗條帶,要再買過,典知去到買下買下,埋單就兩舊啦! :P

      刪除
  4. WA,好大碟啊
    你食唔食得曬嫁?我幫你呀
    好抵買呀,唔係倉底野先難得MA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成功清碟架,不過見係妳,我實同妳share嘅! :)

      全中,就係因為唔係倉底貨,所以就忍唔到手囉!

      刪除
  5. 我最近都好恨食韓國菜呀,特別是用熱鍋上的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家開始凍,食熱鍋裝住嘅菜式就最適合。

      我估好快就會見到妳嘅"自家製"熱鍋! ;)

      刪除