2014年12月8日星期一

回水 vs. 除褲

上回提到海豚兒和Mr. Dolphin在這個晚上會去一個「特備節目」,而這節目就是在香港門票一公開發售便火速售罄的黃子華棟篤笑啦!



想起來,這已經是第n次看黃子華的棟篤笑了。



最興奮的一次是2010年回港,剛好遇上他第一次在紅館演出,難得在港,海豚兒和Mr. Dolphin當然"扑到"咁去睇啦!  對這次楝篤笑的印象特別深刻,因為這是海豚兒除了小時候去過紅館一次看冰上嘉年華外,第一次正式踏足紅館看港星表演,而且這次楝篤笑有很多「笑位」也好到肉,再加上紅館四面全開的即場反應,我倆實在睇得非常開懷。

當然黃子華的楝篤笑不是每一次也出色,海豚兒記得"雷曼事件"後的那一次演出悶到海豚兒狂放蚊,差點兒想戒櫈呢! >_<

每次在多倫多看黃子華棟篤笑,海豚兒也會想:  這晚、這場地會否是多倫多聚集了最多"港人"的場合呢?  不過這次卻給我倆遇上好些煲冬瓜的觀眾(!)。其實這麼地道的港式笑話,海豚兒也好奇他們能"明白"多少。



這次開場時,黃子華又一貫他的作風"引"觀眾大叫他「回水」和「除褲」,還請觀眾任選其一叫他做,最令人興奮就是全場大大聲回應說「除褲」,嘻嘻! 好一班齊心的多倫多港人,正! 遇到這情況,黃子華也呆了幾秒才"老屈"當中有人叫「回~~~褲!」來幫自己解困。



總括來說,這次楝篤笑也真的值回票價,唔駛回水,嘻嘻,下次有機會定會繼續支持!

20 則留言:

  1. 海豚兒:
    ~原來去睇黃子華!!! 其實, 我一次都未睇過, 但感覺這位男子幾有智慧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢嘅轉數真係好快,現場睇佢嘅楝篤笑就最睇到佢嘅功力,值得一睇呢!

      刪除
  2. hehe, 如果佢真係除褲, 妳地都幾驚呀~~~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實"回水"同埋"除褲"都預咗唔會發生,不過現場觀眾一齊胡鬧,又真係令到個氣氛更加好!

      哈哈!如果佢真係除褲,我驚佢即時比人拉,告佢當眾露體呀!:P

      刪除
  3. 相信在加拿大買飛睇黃子華應該容易過喺香港~~ 我覺得佢拍劇定係做棟篤笑都好正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以正價來說,香港嘅飛就一定平D,不過我估我就實買唔到飛,所以咁諗,我就覺得有得睇已經好高興啦!

      我都覺得佢拍劇同做棟篤笑都好掂,但做導演就... ...唔駛客氣啦!

      刪除
  4. 吓,我仲以為每場啲人都應該揀除褲添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇佢反應,又唔似係扮出嚟,不過喺佢個場大叫"回水"都係睇佢做棟篤笑時嘅常有情況,所以我當時都有覺得驚訝咁一致嘅答案架!

      刪除
  5. 黃子華嘅楝篤笑好睇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好睇,尤其對於我呢D住喺咁沉悶嘅加拿大移民嚟講,佢嘅棟篤笑簡直係呢個月嘅highlight!

      刪除
  6. 嘻嘻,我都睇左呀,雖然感覺上都係無之前咁好,但見到佢又好親切,都值既

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我見到妳個blog到寫佢個show時,我都好surprise原來我哋係同道中人,對於生活喺北美洲嘅我哋,有得睇其實都好興奮呢!

      刪除
  7. 回覆
    1. 有機會嘅話睇下佢嘅舊show吖,或者睇完妳都會有興趣架!

      仲有,youtube有一段係香港個show到講到佔中,值得一睇架!

      刪除
  8. 我未睇過黃子華live talk show嫁@@ 但上網、電視睇都覺得好好睇~~~ 佢成日去多倫多做show ga?唔知會唔會去San Fran呢?~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現場睇嘅氣氛真係好正,有機會豆丁都去睇吖!

      佢今次北美巡迴有去到SF、LA呀,應該係11月尾呀。^^"

      刪除
  9. 買到飛呀?係香港好難買到,我有朋友要買黃牛tim
    妳上次返香港睇,係自己買定一早托人同妳買㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同以往比,今次多倫多都算難買咗,共五個價錢嘅飛,一開賣就已經剩下最貴兩隻,不過好在唔駛買黃牛jack ^^" 有得睇已經超開心!

      上次係返嚟前托老公家姐買飛,我仲記得我哋三人先去諾士佛臺開餐,然後再去睇show!

      刪除
  10. 其實佢真係一個天才, 今次呢個騷都好正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係一個超有腦之人,可惜佢嘅巡迴剪咗我最期待嘅佔中嗰段,就連有現場觀眾打開黃傘都改變唔到佢嘅決定。

      刪除