2014年12月22日星期一

任性的決定

今年夏天和家人去了北歐"游"輪作為年度旅行。

秋季時和朋友仔、巨人去芝加哥旅行,特意答謝他們給予海豚兒和Mr. Dolphin的無限支持和照顧。

十月底因為家事回港一趟,而這次絕對是一個預算之外的行程。

為何會忽然回顧這年的旅行呢?

因為從年中起,海豚兒居住在三藩市的家姐已一直游說海豚兒和他們一起去聖誕旅行,起初,海豚兒因著不清楚Mr. Dolphin要否去非洲公幹半年,所以沒有答應,若果Mr. Dolphin真的要到非洲工作,那麼海豚兒便能夠安排時間,和Mr. Dolphin一起參與海豚兒家姐和家人的聖誕旅行,相反,若要留在本地上班的話,以公司年假來計算,海豚兒今年在聖誕期間除紅日外,便沒有假期了。

怎料,海豚兒的一位同事因著突然其來的家事,放棄了原定的聖誕假期,所以海豚兒便馬上申請聖誕放假。其實每年聖誕,海豚兒也很想放假,原因嘛,Mr. Dolphin的公司每年聖誕也會休息,那海豚兒當然希望能和Mr. Dolphin一起放假咯,只是公司政策不容許職員每年也在聖誕期間放假。 雖然假期拿到手,但今年旅行的次數和洗費已經嚴重超支,所以也不敢奢望有旅行去了!

就在十二月初,竟然給海豚兒遇上了一個超級筍deal,五日四夜酒店、連直航來回機票,才不到加幣$1200/位就能前往夏威夷會合海豚兒家姐一家,實在是太。興。奮。啦。!

雖然這決定怎說也是任性,但能夠和家人相聚,又的確是不能用錢來衡量。還要感謝Mr. Dolphin的體諒和支持,陪海豚兒再一次出走。^3^

或許你會説,用"體諒和支持"來形容旅行好像有點誇張,實情是由多倫多前往夏威夷的機程其實很長,每程約十小時,比飛去歐洲一轉還要遠,而且直航機亦不是每天有,五日四夜的行程也是為了夾直航機的班次,加上每次跟兩個有無限精力的姨娚女、姨娚仔見面,也會累得骨頭打鼓,所以嘛,對於"滋陰"的海豚兒和Mr. Dolphin來說,這絕對不是理想的假期啊!

怎麼說也好,海豚兒還是真心期待與家姐、姐夫,姨娚仔女相聚,不竟,除了在港的姨丈、姨媽,他們已經是海豚兒娘家中最親最疼的家人。

最後,祝各位聖誕快樂!  以馬內利! 回來見啦~


24 則留言:

  1. 仲以為咩野任性, 原來又去旅行, 戥妳開心呀!
    好好enjoy & 預祝聖誕快樂, 2015新一年健康開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都幾任性架,不過好在有老公嘅包容,多謝妳呀!

      今年其中一件很快樂的事就是認識到妳哋,感恩! 聖誕快樂!!

      刪除
  2. 夏威夷聖誕超超多人啊!不過可以感受溫暖嘅氣候,就算迫都開心嘅!祝係同海豚佬仲有家姐一家聖誕新年快速!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我訂package時見到好多較多好評嘅酒店都滿咗都估到夏威夷會超多人,我仲懷疑我哋間酒店會有"重游Sahara Vegas"嘅感覺添呀! ^^"

      多謝妳呀! 今年真係好開心,可以過一個身心都咁溫暖嘅聖誕節!

      Merry Christmas!! 祝妳一家都有個甜蜜溫馨嘅聖誕!

      刪除
  3. 嘩,原來去旅行,羨慕C我啦!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛羨慕呀,今年Mrs. Wu媽媽過咗嚟,可以抱住自己最親愛嘅家人共度聖誕,已經係最窩心嘅事呢!

      聖誕快樂!!!

      刪除
  4. have a wonderful holiday! bless you have a warm and memorable Christmas and a happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Samwei!! Wishing you a very happy festive season!! Merry Christmas!!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~講到好似做錯事咁, 旅行和見屋企人, 開心事黎, 去夏威夷玩得happy 啲.
    ~提提你, 夏威夷啲ugg 鞋係好抵買. 有心可以去買對!!
    ~有個好溫暖嘅聖誕

    回覆刪除
    回覆
    1. 去夏威夷見屋企人係開心,但同樣地,我哋"飛過龍"無停溫哥華探下老公屋企人嘛,所以我哋都無同老公屋企講呢個trip。

      真係玩得好開心呀,我鍾意呢種地方唔太大、唔需要花太多心機安排行程嘅旅行,同埋多謝妳提醒,UGG真係好抵買,不過都話我任性架啦,咁平都唔買,情願買兩對flats著。

      謝謝妳呀,今年聖誕過得好開心呢,希望妳都一樣!

      刪除
  6. 同家人聚聚係好事,間中任性吓無防啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小鳥嘅支持! 今次真係有D任性架,因為無考慮過陪夫家過聖誕。

      希望妳都過咗個平安嘅聖誕吖!

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝! 希望妳今年同屋企人、朋友嘅聖誕都一樣過得開心快樂!

      刪除
  8. 聖誕快樂呀,有得去夏威夷過個暖暖的聖誕真好呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝! 有陽光與海灘,我估妳都一定好鍾意架,不過琴日落機之後,成個人真係散哂,超累呀!

      我諗妳有Andy陪妳過,聖誕一定過得好甜蜜jack!

      刪除
  9. 嘩!又可以去旅行,玩得開心丫,聖誕快樂^^
    外國唔係好重視聖誕節咩?唔想員工放假咁衰既

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心架,而且嗰邊天氣好好,我直情想搬過去添呀! 謝謝! 希望妳今年聖誕都過得盡興!

      就係因為重視聖誕,所以唔想同一個人年年放假,想所有同事每年輪流放聖誕假,不過世事邊有咁完美架,總有人亂放假,哈哈!

      刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝你呀! 真係玩得好開心呢! 希望你早D好返,可以同朋友共度新年呀!

      刪除
  11. 可以去夏威夷旅行好開心呀~~ 等你回來分享開心遊記~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 真係玩得好開心,返到嚟好似散咗咁,琴晚一瞓就瞓咗成十二個鐘啦! ;P

      我會努力嘅,依家都諗緊應該點寫。 ^^"

      刪除
  12. Enjoy your family vacation!

    加上每次跟兩個有無限精力的姨娚女、姨娚仔見面,也會累得骨頭打鼓 <--- Free exercise, girl :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much and I hope you had a wonderful celebration with your family, too!

      哈哈! 今次比以前更累呢,以前只係要玩好多遊戲,今次兩個都大咗啦,簡直係鬥智鬥力嘅大型訓練! ;P

      刪除