2014年12月15日星期一

反應遲鈍

今日只是想和各位"分享"一下海豚兒的反應有多遲鈍。

話說上星期三醫生寫下處方的六粒抗生素給海豚兒在三天內以每日兩粒的食法來完成,於是海豚兒便去了藥房配藥。靚女藥劑師很細心,還叮觸海豚兒這藥物會帶來輕微肚瀉的可!能!性!,但同時亦安慰海豚兒不用太擔心,因為三日藥所加起來的份量應該不會造成太大問題。

自己知自己事,海豚兒一向屬於"直腸直肚"份子,當聽完藥劑師的溫馨提示,著實有點"郩底",不過因為不想重蹈覆轍,好似十月時要重游ER,還是乖乖呑下抗生素,免得再出現如普洱色般的小便。^^"

結果嘛,直至星期五完成所有藥物為止,海豚兒也沒有出現什麼徵狀,但原來這只不過是反應遲鈍的表現,好戲今日才開始上演。唉!  到了晚上,情況終於好過來咯,不用擔心呢!

至於昨天,海豚兒亦吃得非常清淡,所以應該沒有"錯吃"東西的可能性吧!

18 則留言:

  1. 好返哂未呀? 好在只食3日藥咋!

    向好處諗, 或者, 直腸直肚就係令妳鍾意美食, 但都唔肥的secret呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好返D啦,謝謝!

      希望承妳貴言,食極唔月巴啦,嘻嘻!

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~反應遲鈍, "分享", 醫生,直腸直"肚" ------>依啲用詞, 還以為你有咗, 自己好遲先知. 幾想恭喜你. 睇清楚先知...唔係嗰回事.哈哈~~
    ~你體質唔似普羅來眾, 所以, 會遲鈍啲! 但有反應, 即係你吸收咗啲藥囉!! 哈哈
    ~而家好啲未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我見到妳分享話妳有咗,我一定會更開心囉,如果係我。。。我怕"驚"喜過頭,我受不了啊,嘻嘻!

      妳咁講又係喎,我都無諗過添! ;P

      依家好D啦,不過要勤力飲水,避免情況轉壞就真!

      刪除
  3. 回覆
    1. 全中呀! 第一次嚴重D,今次無咁差,不過其實我呢兩個月都好小心,但好似其他人話齋,試過一次就好易翻發。^^"

      刪除
  4. 你無事ma?? 小心身子呀,而家好多菌,好易中招!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 依家好D,不過要成日迫自己狂飲水,努力排毒! :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 好返D啦,謝謝呀! 其實我都有D失落無啦啦又中招,不過唯有安慰自己依家病都好過聖誕時病,連醫生都無得睇囉!

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實我有些surprise嘅原因係我不嬲都係有sensitive stomach,無諗過會隔幾日至"嚟料"囉! >_<

      刪除
  7. 依家已經好番哂嗎?~~~ 進入冬天, 大家都要小心健康呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 暫時未完全好返哂,不過我已經好努力每日飲多幾杯水架啦,因為我本身係"生乾精",所以要改下呢個壞習慣囉!

      刪除
  8. 六粒抗生素! Take care啊!(你病左仲有心情咁幽默 :P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝豆丁! 妳真係覺得我幽默架? 哈哈! 我其實想走優雅路線架,不過唔知典解硬係攪到咁詼諧之嘛! XD

      刪除
  9. 回覆
    1. I've been drinking the cranberry juice religiously for the last 2 months already :(

      I'm a bit disappointed that it happens so frequently, I mean it's only been 2 months since the first time.

      刪除