2014年12月30日星期二

家有"禁"書

海豚兒和Mr. Dolphin去完夏威夷返嚟啦! 好好玩嘅同時亦超級疲倦,所以呢,游記會慢慢補上。^^"

其實這篇在幾個月前已經想記錄下來,只是一直躲懶,未能"的"起心肝下筆。

話說九月初,家中進行了一點小裝修+維修,收拾東西前海豚兒拍了以下的相相,原來不經不覺間,海豚兒已儲了好些張小姐出品的"精神食糧",他們陪著海豚兒渡過很長的日子,這少少的收藏當中有些是朋友回流時留下來--->即是給海豚兒強行搶回來XD,有些是自己買的,簡單來說,他們是伴著海豚兒成長的良伴啊!


從前的海豚兒會不斷翻炒這些舊書,每隔一段日子就會把他們"溫故知新"一番。不過呢,現在海豚兒已經很少翻閲他們了,除了坐飛機奄奄悶的時候,主要因為每次看完也那些傷感結局也會帶來丁點惆悵,所以Mr. Dolphin就最不想海豚兒重溫這些"禁"書。對呀!  其實海豚兒腦電波很弱,情緒很易被一些無關痛癢事情而受影響,嘻嘻!

唔知大家又有無呢個"翻兜"小說嘅習慣呢?  係啦,其實除咗小說,海豚兒仲有舖翻兜電視劇、電影癮添架,曾經⋯⋯係"曾經",海豚兒差不多可以背哂電影"金枝玉葉"嘅對白,可以想像,呢套電影喺海豚兒心中有幾掂!

16 則留言:

  1. 海豚兒:
    ~我都係張小姐fans. 她啲書, 係唔同時間讀, 都有唔同味道. 但我越大個就越喜歡張小姐啲短文章.
    ~咁你裝修工程完結未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且佢有好多精句都係睇極唔厭添架! 不過短篇我麻麻,妳睇我覆留言都咁長氣就知我鍾意攞住本長篇慢慢煲啦,嘻嘻!

      攪掂哂! 好好彩搵到個有好多好評嘅裝修師父(佬),用1.5日就做哂,而且手功仲非常好,感恩!

      刪除
  2. 我會架, 我睇開亦舒,不過最近三四年已經無買了。
    May this new year brings all colors and fun in your life. happy new year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過少少亦舒,不過可能因為佢出道耐,無論美國/加拿大嘅圖書館都比較容易借到佢嘅書嚟睇,雖然通常舊D,但就唔駛買。 :)

      Thank you Samwei!! Happy new year!!

      刪除
  3. 玩完返嚟啦,等妳的油雞!
    我以前都係張小姐fans,佢一出新書就即買,不過依家掉晒啦,妳仲keep住咁耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖! 我會努力架啦,雖然都仲係"毛蟲"入手。 :P

      小說真係唔捨得掉呀,而且有好多本都係初版,有時仲會喺書入面搵到以前隨手"當"書簽用嘅字條、單據、照片,好似尋寶咁,好得意!

      刪除
  4. 我只會重看好少數的書、電視和電影,但係俾我重睇果D,好多都會重睇又重睇~ 我諗俾我重看的書/電視/電影,佢地都會覺得好榮幸~呵呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話比妳重睇嘅書、電視、電影係"榮幸"吖,妳嚟我個blog都令我覺得好榮幸架! :)

      刪除
    2. 咁又係wor,你黎我個blog我都榮幸啊~~~~~

      刪除
  5. 我第時都想去夏威夷呀~你記住分享下,滿足下我先^^~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏威夷真係好好玩架,雖然我哋其實又兵做過D咩,不過可能因為能夠同家人黏在一起,已經覺得好快樂啦!

      我會努力架啦,我都驚等太耐,我會唔記得咁D嘢。;)

      刪除
  6. 新年快樂!
    真係好少睇書啦, 依家睇都係圖畫書同Disney多了... ^_^"
    我都等緊睇油雞~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy new year!!

      甜魔媽媽依家睇/陪睇嘅每一本書都係為咗好好教導小兄妹,花嘅心思絕對唔少呀!

      我會努力架啦,希望唔會悶親各位啦。 :)

      刪除