2014年12月18日星期四

連上班也變得幸福的十二月

這陣子月巴了許多啊,原因嘛,臨近聖誕,總有好些同事午餐飯聚和部門聖誕晚飯要出席囉! ^^"

首先是和一位男同事跟另一間公司的女職員吃個商務午餐,這次海豚兒所點的是賣相和味道也很讚的fish tacos配yam fries,好味到呢⋯⋯!  至於這張相相,海豚兒亦只是偷偷地影,而且海豚兒還留意到另一間公司的那位女職員對海豚兒的行為露出不明所以的眼神,oh well!



跟住就是和兩位男同事吃午飯,其中一位是海豚兒的"舊同事",而"另一位同事"亦曾經和"舊同事"共事過,而這"另一位同事"則是海豚兒現在的其中一位同事,哈哈,是不是比海豚兒攪到亂七八糟呢! XD

到底兩個大男人和一個女人仔走在一起會吃什麼呢?

就是三文治咯! 請不要少看這兒的食物,其實這兒的三文治是很有份量的啦! 就像海豚兒所點的芒果、雞沙律三文治配水果加拿破崙,抵食夾大件,好吃啊!



再之後就是部門的聖誕晚飯了。



這餐廳的裝修很漂亮啊,而且食物也滿好吃,尤其是海豚兒點的三文魚,外脆內嫩滑,連平常沒有興趣的risottos,海豚兒也忍不住口吃了許多呢! 只可惜這晚海豚兒要早走,所以來不及吃甜品啦! 真蝕水呀! :P



再然後就是和同事吃聖誕午餐咯! 雖然並不是同一間餐廳,不過海豚兒就繼續點近期飛佛 - fish tacos配yam fries,這個炸魚做法跟之前那間餐廳煎魚做法是不一樣的,不過味道同樣很棒,yummy!



除了部門聖誕晚餐,特別要感謝同事們的心意,讓海豚兒這麼有口福,吃了一餐又一餐的美食,好。幸。福。呢。!

還有一個星期就到普天同慶的聖誕節啦!  大家準備好了沒呀?

10 則留言:

  1. 不明所以 --> 好似HK 6-7年前的感覺, 係咪因為加國仲未流行相機先食呀?
    冇食甜品就走, 真係好蝕水呀, 記得趁聖誕節叫Mr Dolphin陪妳食多幾件甜品喇
    Happy weekend~~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊嘅港人就比較習慣相機先食,其他人就會覺得好怪,就連部門聖誕晚餐坐我隔離個同事都眼望望我影食物相架! :P

      係吖,無食到甜品,我一直都都覺得有D若有所失嘅感覺,真係要趁聖誕吃過痛快呀!

      多謝,我都希望妳過一個快樂週末!

      刪除
  2. Sweet potato fries are awesome!

    Merry Christmas!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正,不過唔知係咪年紀大咗,食完之後太熱氣,牙肉腫咗幾日,嘻嘻!

      Thank you!! Merry Christmas!!! :)

      刪除
  3. 十二月是聖誕月,真的是月頭食到月尾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲未計office入面收到嘅treats,所以真係要"選擇性"咁食,以免浪費quota!

      刪除
  4. 愉愉地?妳地個邊唔興㗎?
    我除了同老細、我老公個邊屋企食飯唔影外,其餘都會影㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐人圈子就幾普遍,但西人就真係唔興。試過有次同舊同事食飯,佢同個侍應(兩個都係白人)都同我講,見親影食物相嘅食客都係亞洲人,而佢哋都係因為見我影而有感而發。:P

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~Fish tacos 好味,係邊一間, 還有yam fries, 好好嘅配塔
    ~聖誕快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩款fish tacos各有千秋,第一張相相係Moxie,佢哋轉咗menu後,食物水準同份量都比以前進步,而第二份fish taco就係canyon creek出品,都好好味!

      謝謝! 祝妳都過咗個快樂、平安嘅聖誕!

      刪除