2019年1月7日星期一

2018聖誕 Day 1。多倫多 >> 倫敦 見blog友

一向心野嘅海豚兒,罕有地喺今次旅行結朿後竟然有回家真好嘅感受呀(汗)!

出發前一晚在網上check in及劃位,發現航班很滿,海豚兒和Mr. Dolphin被安排到不同行數的中間位置,自己知自己事,近年越來越容易暈浪的我倆情願補錢升級買個安心,免得坐完凌晨機去到倫敦應付不了當天的任務。



在機上,海豚兒巡例食一啖份飛機晚餐就開始遊魂,在半睡半醒狀態中渡過,而因為海豚兒跟Mr. Dolphin的位置中間出現了一位第三者,所以Mr. Dolphin今次沒有替海豚兒清碟。



原定Mr. Dolphin爸爸媽媽從溫哥華飛倫敦機場會比我倆早半小時到達,但由於他們的航班在出發時延誤了一小時,結果我倆比他們早了點到達倫敦希斯洛機場。我們四相約在行李認領處集合,當Mr. Dolphin爸爸媽媽過完海關來到時,我倆已代他們取得行李,平時因手殘所以被Mr. Dolphin嚴禁搬行李的海豚兒也努力幫手^^",每人推住兩件大行李,Mr. Dolphin爸爸媽媽則每人拖著一件小行李,四個人加四大二小行李離開機場咯!亦因為手忙腳亂,所以由機場到酒店都沒空拍照呢。

去到酒店辦妥check in手續,在房間飛快影幾張相後>>>仲快到手震^^",我們四便行到附近地鐵站買Oyster Cards (倫敦八達通),然後海豚兒就離隊去跟blog友見面去啦!





感謝Samwei橫風橫雨也沒有爽約來跟海豚兒吃晚飯,好讓海豚兒在12晚朝夕相對遊輪之旅展前可以有個小休時間,嘻嘻!



在美好的環境、氣氛、食物及服務下,我倆傾下講下,三小時不經不覺就過去啦!很喜歡Samwei選這間Jamie Oliver's Fifteen餐廳,很有情調和特色,更要多謝她陪海豚兒吃了好好好味的甜品,女生聚在一起,總會有說不完的話題,可惜海豚兒夠鐘交人(汗),還不好意思地麻煩了Samwei陪自己等到車來了才離開,而其實我倆走的是相反方向,真的太客氣啦,最終海豚兒更加是又食又拎!上次離開時沒機會擁抱,今次終於能以暖暖的擁抱來道別啦!跟上次一樣,分別時大家也不知那年那天再會,但海豚兒相信,我倆還是會有緣再見的!






回到酒店,還收到兩個好消息,第一,就是海豚兒和Mr. Dolphin在出發前一直擔心的事,就在海豚兒離隊後,Mr. Dolphin和Mr. Dolphin媽媽已傾掂數,第二,就是Mr. Dolphin記得老婆喜好,在Harrods給海豚兒買了好味古古力手信,爽呀!

18 則留言:

  1. 你地相約見面, 一定傾唔停口 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,今次無主子在場,可以傾下女人經,傾得更盡慶呀!

      刪除
  2. 我想像如果跟妳見面,一定係去食甜品,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰日全日都無食過野直至同Samwei見面,所以初時胃口唔太好(有啲啲胃痛),但到食甜品個胃就好返哂,所以見面食甜品真係good idea!

      刪除
  3. 明顯海豚生是廿四孝老公,讚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗手信,佢今次真係好好,亦好顧及我感受,夾心人,唔易做呢!

      刪除
  4. 海豚兒跟Mr. Dolphin的位置中間出現了一位第三者
    -> Mr Dolphin 好橙呀,咁就無左0.5-1份餐啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都覺佢橙,但佢又好似無乜野咁喎,仲難得地喺機上仲有瞓下覺,唔係只顧住睇電影。

      刪除
  5. 哈哈,你咁鍾意擁抱,快啲返嚟香港我同你抱個夠!

    我都係絕對會為咗想坐心水位,而唔同我老公坐埋一齊嘅人......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖,返黎一定要約妳抱抱!:D

      講樣無聊野妳知,我同主子喺呢啲情況會甚少交談,廢事咗住其他乘客,但當我同主子中間嗰位乘客無意中發現我地係識時,即刻“懶”好心話同我地換位,傻的嗎!

      刪除
  6. 我當你細妹呀,所以擁抱就很有屋企人的感覺。希望好快會見到你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解當日擁抱嘅感覺真係特別溫暖,印象特別深刻,下次再見!:)

      之前一直想同妳講但又唔記得,我第二日同主子講起間hotpot餐廳,佢都好有興趣,我地去到門口發現間店原來嗰排休息(唔記得係裝修定放假),所以都係去唔成。

      刪除
  7. 肥人好奇一問...海豚兒同Samwei見面係狂講英文定中文? hahhaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地梗係用母語...廣東話交談啦:),喺blog度識嘅朋友仔,幾時都係講中文最自在...何況,我驚英式英文用詞太高雅,我聽唔明呀。;P

      刪除
    2. 咁真係最正, 周圍既人又聽唔明你地講乜..哈哈!!

      刪除
    3. 係喎,妳唔提起我都醒唔起嗰日附近都唔覺有唐人面孔。喺多倫多出街食飯,有時會撞口撞面都係識廣東話嘅人,唔想比人知我同主子對話內容嘅話,我地會用好多暗號或只有我地至明嘅形容詞。

      刪除
  8. 回覆
    1. 下次返黎要食住辣大蝦來個火辣辣擁抱。

      刪除