2019年1月24日星期四

2018聖誕 Day 7。美麗的Madeira (上岸日)

在船上渡過了四天,這天是遊輪第一次泊岸,泊岸的碼頭在Fuchal, 是Madeira之首都,屬於葡萄牙領土,是日溫度約15-17℃之間,有點涼。

晨早起來天還未光影張相先!



梳洗好就去自助餐廳食個快靚正早餐。



返到房天都光齊又再影多張相先。據船上員工透露,Madeira正是行程中最美麗的城市,而對於海豚兒和Mr. Dolphin印象最深的反而是在這城市遇到的市民都超友善、禮讓、及好脾氣,雖説這可能跟他們依靠旅遊業帶動經濟有關,但他們的禮讓程度,就是連塞車時,汽車響號聲也聽不見啦!




和Mr. Dolphin爸爸媽媽會合後,我們四就乘坐船公司的駁腳巴士(原定要收費但後來卻沒有)去到市中心,我們四漫無目的週圍逛。




去到街市影下相。。。下面黑色很長樣子有點醜的魚叫Scabbard fish,是這兒常見的品種。




去到吊車定纜車(?...其實海豚兒唔多識分)車站又影下相。。。



去到舊城看見這兒的特色門畫又再影下相。。。




邊行邊影,然後隨意找間露天咖啡廳坐下抖下,Mr. Dolphin點了件不錯吃的葡撻,而海豚兒則點了這兒的傳統蛋糕bolo de mel (Maderia honey cake)...可惜味道卻屬於災難級別,蛋糕很重海豚兒不嗜的nutmeg味,每一啖也很難受。^^"




差夠電我們四就去繼續行,途經聖誕市集、街道,然後就去行下商場。





在商場內看見這裡的傳統人力推車(Toboggan ride),是為落山專設的,時速最快約每小時30公里,也順便拍照留念一番。



其實打從決定去這旅行開始,海豚兒就預算到途中不會有什麼購物,所以每次上岸也意思意思地行下超級市場



這天的收獲如下:包括未開封的罐頭茄汁沙甸魚和有點驚喜的薯片。



行完商場,我們四就坐船公司提供的接駁巴士返上船,嘆返頓肥美late lunch加下午茶咯 >>> 新鮮烤的burger超好吃,厚切clotted cream配新鮮出爐英式鬆餅更是極品。



返到房,又再影多兩張相相



然後無事忙,又到晚飯時間啦



由於是日下午吃得太飽,所以晚飯時就算美食當前,海豚兒也只是以揸流灘方式進行。^^”




18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我一啲都唔餓,無點頭盤,主菜甜品亦食得好馬虎,只係志在參予咋。:)

      刪除
  2. 無記錯, 你應該鐘意食茄汁豆, 點解咁少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,妳記得之餘仲留意到呀:),呢條船啲茄汁豆整得好硬,我唔多啱食呀!

      刪除
  3. 我都覺得葡萄牙人好友善,可能熱的地方的人都很熱情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來無諗起,睇完妳留言再諗起我嘅葡萄牙人上司、同事,又真係大多都好友善,尤其我依家嘅直屬上司,佢真係好過以前嗰個好多!

      刪除
  4. 個城市好有風味,睇相都覺得好有親切感~
    不過由葡萄牙人在澳門開的食店食到,個邊甜品超甜又漏,唔係我杯茶囉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個城市真係幾靚,由於係此行第一個上岸日,到之後再去嘅城市感覺上景色都被比下去。

      係呀,葡撻都係偏甜,但佢嘅酥皮又真係正過平時食到嘅好多。

      刪除
  5. HK雖然也依靠旅遊業但就.......XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人做事好叻、好有效率、做事又分秒必爭,所以以遊客心態黎香港玩,其實印象都算好正面架,當然,我地自己係香港人,要求係會唔同啲同高喲。

      刪除
  6. 最鍾意行聖誕市集, 我女女講啲葡撻好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意行下湊下熱鬧同感受下氣氛,雖然我多數只係白撞無乜幫襯,嘻嘻!

      呢個葡撻雖然唔係出自名店,但質素都比平時食到嘅高好多,唯一美中不足就係已經放涼咗,因為當地人唔太在意凍或熱食。

      刪除
  7. 災難級別 <---真係好嚴重喎, 海豚兒好似用呢個詞形容甜品~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,件蛋糕一上枱,其實已經覺得個賣相唔掂,但唔好食都係其次,而係我堅係頂唔順nutmeg獨有嘅香氣,真係每啖都咁災難。

      刪除
  8. 災難級別的蛋糕好可憐啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每啖都食得好難受,仲有家人望住件蛋糕嘅厭惡表情,真係更加覺得難頂呀!

      刪除
  9. LAY'S TRUFFLE CHIPS? I LIKE IT! YUMMY!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,估唔到都幾好食,可惜呢邊無得賣啦,但可能都係好事黎嘅,反正我都唔想食太多炸薯片。

      刪除