2019年1月31日星期四

2018聖誕 Day 9。Hea"游"Gran Canaria (上岸日)

已經是連續第三天停岸,這天海豚兒和Mr. Dolphin決定搞搞新意思去主餐廳食早餐而不貪方便去自助餐廳。。。基本上,除了有需要早起日子,我倆才會去吃早餐,否則,我倆一般會等到吃午餐才出動。




食飽飽就按集合時間和Mr. Dolphin爸爸媽媽自由行是日島嶼~Gran Canaria,同時亦是Canary Island七個島的第三大島,而是日溫度約17-19℃之間,不冷不熱但有點大風。



人生路不熟,好不容易行到去百貨公司就和家人分頭行事。



在食物部門看見很多同一個牌子的大豬脾,好貴呢!



行到咁上下就會合家人在百貨公司頂層其中一間餐廳吃簡餐醫肚啦!這兒的價錢不貴而且味道也很不錯。




之後離開百貨公司就繼續行,看到有趣交通燈影下。。。



沿途風景又影下。。。



行到去商場看見麥當勞期間限定食物就影咗當食咗。。。



臨走前當然又要去轉超級市場啦,這兒的大豬脾價錢比較相宜,至於質素,海豚兒兩者都沒試就不曉得咯!



一場來到,當然都要意思意思地買點手信啦,順便影下日落的水尾!:)



返上船安頓好後就去自助餐廳吃下午茶啦!Mr. Dolphin對於海豚兒起勁地用clotted cream幫英式鬆餅進行護膚工程早已見怪不怪,哈哈!



至於晚飯,這晚大家就按Mr. Dolphin媽媽意思在自助餐廳解決,或者,她覺得這樣吃更合乎她心水吧!




食飽又傾完計,Mr. Dolphin就陪海豚兒在船上四圍逛當散步,途經Queen's Room看見好些船員正在陪船客跳舞消遣,原來船上也不乏舞林高手呢!



睇完一輪,Mr. Dolphin發現有位船客跳完舞會藉此機會派卡片給某些曾共舞的船友架,至於係為咗做生意定教跳舞就不得而知啦!

題外話:Mr. Dolphin 媽媽可能被早幾天前的大風大浪嚇到有點淆底,並打算由這天開始續少續少收拾行李⋯⋯而其實這天才是船程的一半啦,真係驚得好緊要喎!^^"

14 則留言:

  1. 啲自助餐甜品好似幾正咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 自助餐勝在選擇多,點都㨂到啲啱口味嘅!可惜呢個古力撻嘅撻皮潮咗唔脆,好失望呢!

      刪除
  2. 我覺得似兜生意喎
    好想知你你地有冇最後提早「跳船」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地都覺,雖然嗰位船友舞技真係特別精湛,但佢打量人嘅眼神,會令人覺得佢係另有目的。

      哈哈,既來之,則安之。

      刪除
  3. 唔搽多D clotted cream,scones 係唔好食架。
    哈哈,如果有意外,D行李都帶唔走,佢無睇鐵達尼咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,搽唔夠好乾,真係唔好食架。

      Mr. Dolphin媽媽覺得佢條橋好掂架,仲係咁sell我地,想我地一齊加入執喼行列。

      刪除
  4. 我去邊到都最鍾意行街市及超級市場,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,行呢啲地方會見到好多野,好開心架。但雖然大家都鍾意行,但我level低好多呀,只會買processed food咋!

      刪除
  5. 唔搽多D clotted cream,scones 係唔好食 x2
    其實一隻大豬脾有幾重呢?就算唔買我都會想試拎黎影相呀(人地俾既話) :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,我一個scone都搽咗大半盒clotted cream, Mr. Dolphin媽媽有次睇到我搽,睇到無眼睇,另轉面望第二度呀。

      睇返啲相,一隻脾都有7、8kg重,貴嗰隻要659€一隻,嘩,計返原來每kg要82€呢!我估可以拎,不過我見啲人都只係行埋去影合照多,隻脾其實都有油,應該唔太多人想拎黎影。

      刪除
  6. 船上的餐飲看來正過啲亞洲船好多喎好似^^
    最後有冇買到豬脾回家?
    海豚爸媽如果識游水就唔駛太擔心XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻船膳食的確不錯,排位嘅話會係附費餐廳食物最好、其次係主餐廳、然後就自助餐廳,一分錢一分貨。

      我地無買原隻豬脾呀,只係買咗一包包裝份量意思意思試下咋。^^”

      識游都無用呀...佢地驚暈浪,一暈起上黎,行都行唔郁呢。

      刪除
  7. 回覆
    1. 嘻嘻,同女人扮靚一樣,搽牛油都唔懶得!搽到個鬆餅滑滑咁至大啖大啖食,每啖都充滿牛油同鬆餅嘅香氣,好食到呢。。。

      刪除