2019年11月19日星期二

19' 首爾 ~ 又回到 Day 1 逛明洞

遊記繼續,但寫到中段又重新回到Day 1都可算是海豚兒的第一次啦!離開香港後,海豚兒沒有即時回多倫多,而是去了一轉首爾。。。這亦是海豚兒和Mr. Dolphin第一次踏足韓國這國度。

沒想到飛機早上五時多著陸,來到機場時已經有數班機在較早前到達,海豚兒花了一個多小時才辦理完入境手續呢。然後就跟據機場指示,前往買機場巴士車票去明洞咯!




由買車票 等車 直到巴士到達明洞站,大概又花了差不多兩小時,海豚兒一上到車當然是馬上再補眠啦。

來到明洞先把行李寄存在酒店,看看錶,已經差不多十時,海豚兒就決定去Osulloc明洞店差電兼醫肚。很喜歡這件綠茶厚cream卷蛋,食得超滿足!



然後就在明洞附近四處逛,去到樂天百貨公司地庫發現有高達模型出售,即時把相片轉發給一眾高達米朋友。



見到Minions碗碟超可愛,不過太重了,沒買,影張相留念算啦!



行到下午一時多左右就回酒店check in。是次入住明洞內的Solaria Nishitetsu Hotel Seoul Myeongdong,是一間日式酒店。選擇這間酒店絕對是海豚兒個人喜好,喜歡這兒的浴室設計。就是淋浴間跟洗手盤是由玻璃門分隔開之餘,廁所又安放在另一方的小房間內,很方便我倆的設計,而且房間空間也足夠二人走動!







這次入住還收到酒店的小禮物。。。雖然飲品味道很一般般,哈哈!



把東西都安放好後,就到附近的Loco Quan 401餐廳食韓燒午餐




在餐廳坐窗口位,餐廳跟酒店的距離。。。近到呢!



點了一份牛和一份豬。豬味道不錯,牛就可以啦,要怪就怪明知自己不嗜西冷質地卻求其點,揀錯了,嘻嘻!





食飽飽就返酒店沖涼休息。夜晚七時就去明洞機場巴士車站接Mr. Dolphin車啦!

一見面,海豚兒第一個反應是“一星期沒見,怎麼主子好像長高了?” 哈哈,生得矮的海豚兒在港生活了一星期,彷佛忘記了主子原來這樣高。;P

待主子到酒店放下行李後,我倆就隨意在附近開餐,話哂都一星期沒見,海豚兒當然乖乖的揀間主子有興趣的餐廳來幫襯,咁就一於食海鮮啦!



不過嘛,可能我倆無食神,對於這蒸海鮮評價只是一般般,主要是種類不多,食來食去都係得幾款,但生熟度就控制得不錯。



食飽飽四圍逛下,見到間貌似有甜品食的咖啡店Cafe Coin又去幫襯下。點了一個芒果泡冰,可惜芒果完全未解凍,影響食味,至於杯薑茶,就勁勁勁薑,非常暖胃!



食完甜品襯還有時間,當然要陪主子去多次樂天百貨商場,揾高達潮聖啦,逛完一輪,我倆也就乖乖回酒店休息咯!

24 則留言:

  1. Happy Holiday with Mr Dolphin <3 !
    我都係鍾意住在明洞hotel, 近購物又有subway and Airport bus ;) .

    回覆刪除
    回覆
    1. I am sure you tried Softree ice cream, kekekee

      刪除
    2. 多謝妳!係呀明洞真係好方便,尤其對我唔識睇地圖嘅人,行街 揾食都無難度,而且由airport bus車站行去酒店亦好方便。

      刪除
    3. 哎呀,我無食到Softree呀,但有喺明洞幫襯咗另一間近似嘅雪糕店,好在都算好味!

      刪除
    4. they have lots of dessert café and shops, I am sure you get your satisfaction there. <3

      刪除
    5. 對,我食甜品就好似人地朝早飲咖啡咁,有差電作用。:)

      刪除
  2. 記低你呢間酒店, 等肥人下次去住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多口講句,我喺agoda訂,喺我訂嘅時候,agoda比酒店官網同其他旅遊網平好多。:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 點都唔及車媽媽對車爸爸呢,淨係煮飯一點,我已投降啦!

      刪除
  4. 我都未去過韓國, 你覺得韓國好玩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我估大家嘅心態都係難得飛去亞洲,梗係想去日本先,奈何,日本又偏偏去極唔夠喉!我覺得首爾都可以一去嘅,不過我唔係觀光人,好多名勝都無去,主要覺得購物同食都好抵,消費比去日本平好多!

      刪除
  5. 韓燒午餐係一人食?妳應該食唔哂wor......
    兩口子在異地重聚的感覺應該幾奇妙呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我竟然食!得!哂!呀!不過都除咗豬皮,我唔食,哈哈!

      係囉,一星期無見,見返都幾開心,尤其係去邊都有伴,食野都可以叫多啲款色,但得我一個時,我又好享受可以食啲我食佢唔食嘅東東。

      刪除
  6. 401係唔可以食牛,連豬都只可以食五花腩,其他我依家都唔會點,不過佢哋五花腩真係好食。

    我呢兩次去海鮮店,都淨係食烤唔再食蒸,我仍然覺得ok,可能我著重新鮮度多過種類。

    Cafe Coin出名嘅係綠茶冰,你哋唔好? 首爾啲芒果係唔得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我本身like食牛多啲,所以就...不過都好在我有試到五花腩,呢樣都係襯主子唔喺度時去食咗先嘅名單之內。

      我地食蜆殼類好鬼快食到見悶,可能又因為心虛唔敢食得多啦,但無可否認店家控制生熟度確有一手,全部海鮮都係嫩滑嘅!

      因為貪心囉,食綠茶冰嘅話好似無乜野食到咁,咪叫芒果囉,點知係咁唔掂,哈哈,不過其實我都唔知呢間出名食綠茶冰添,初時見到店名覺得有啲印象就貢上去啦。^^”

      刪除
  7. 首爾有好多cafe,好多甜品選擇呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係有好多cafe但唔知係咪近年梳乎厘班戟大熱,好多地方都係食佢為主打。

      刪除
  8. 加國飞过去係咪都要十個鈡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要再耐啲呀,多倫多飛首爾接近14個鐘,回程都要13個鐘,只係比飛香港少一個鐘咋。

      刪除
    2. 真希望航空技術可以再先進啲,飛機可以飛快一點....:P

      刪除
    3. 我都係咁話呀,尤其係我呢啲容易暈浪嘅人!^^"

      刪除
  9. 第一次去特別有新鮮感,本來下年再去,後來轉左plan。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地最大嘅新鮮感就係大家不約而同咁當咗自己喺日本,想揾日本野食,哈哈!XD

      咁轉得嘅話一定比首爾吸引呢,更有動力準備去旅行事宜!

      刪除