2019年11月13日星期三

老家。一人行 ~ Day 7 最後一天

這篇早已寫好了,但因看見近來老家情況,一直推遲未出,但往另一方面想,可以借機會分下心也不錯吧!

原本來到「老家。一人行」行程最後一天,海豚兒也想好好休息下,一直堅持不要在這天有多過兩個約會,不過因為週末約會有所變動,所以。。。

這朝早先去中環和友人食早餐,海豚兒只簡單飲杯凍奶茶。




之後海豚兒就坐地鐵去尖沙咀,行到這兒,不禁想起數年前和好blog友們的經歷。。。竟然有人會陪海豚兒喺度喪跑,更難為blog友們企定定睇表演,哈哈!



然後就和雞啄唔斷好blog友Oli去茶木食午飯



大家傾下講下就渡過了一個愉快的下午。Oli,要好好保重身體呀!




之後海豚兒又去多轉深水埗。。。



為的是挑戰公和荳腐花。肚皮依然爭氣,繼續無事!



來到晚飯,相約兩位是表姐妹的C&M飯聚。我們仨的認識是因為大家在LA當留學生的日子曾經在同一個包租婆的屋簷下生活過一段時間,她們當時已是將近畢業的大學生而海豚兒是高中生,這些年來很少見面,但由電郵年代到面書年代,也有保持聯繫。貼心的M選了太平館方便海豚兒飯後回酒店取回行裝後直接去機場,更買了叮叮糖給海豚兒呢。:)



這晚我們仨只簡單地吃了蝦多士 瑞士雞翼 梳乎厘,都唔錯喎!而海豚兒竟然住得咁近,之前都無諗過黎試添。^^”




多謝C&M專程來跟海豚兒吃晚飯,祝你們事事順利!

由於之前一晚同契老豆傾得太唔夠喉,所以麻煩了契老豆這晚送機,一於由車箱傾到去機場,去到機場再同契老豆開餐,而海豚兒當然是完全吃不下啦,只是珍惜吹水光陰。多謝契老豆送機,這晚因為有人送機,主子 姨丈姨媽 好友們亦都放下心頭大石。:)




入閘後,海豚兒即以九秒九速度利用積分換的免費機票所享有的貴賓室優惠去沖返個靚涼。



沖完涼就嘆返碗好味擔擔麵 厚皮叉燒包 太辣食唔到嘅叻沙。^^”



打定底,上到機寫了blog "來了 又走了",隨即就瞓,跳過了晚餐,一瞓就瞓了三小時直到落機。。。




然後,清晨五時多就來到下一站 




<<<首爾>>>。





後記:希望這個沒有觀光、只有約會、約會和約會的“游”記沒有過份地悶親大家啦!一直以來,海豚兒也很想可以回港時花多點時間和各方友好見面,不竟,朋友在海豚兒心目中從來也佔很重要的位置。今次能成事,絕對要多謝主子支持。作為人妻,單拖出走留下主子自己煮自己食兼做家務,好像也不太好。。。其實呢,每對夫妻也有其相處模式,對我倆而然,這的確不是最理想啦,而且,這幾個月香港所發生的變化亦令主子非常擔心海豚兒在港時的安危(?!)。坦白說,海豚兒在這時候回港沒有覺得怎樣,相信 「同舟人 誓相隨」,真的沒有甚麽好怕或抱怨。點都好,海豚兒終於能完成這小小心願,再次多謝各位熱情的招待,有緣再會!

16 則留言:

  1. 這個是艱難時刻,我哋身在外,但心向香港。希望大家互相支持,渡過困境,明天會更好 (雖然我呢兩日都睇香港睇到好depress)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見中大風煙四起,仲有其他大學發生嘅事,好難過又好無助,明白好多人、事、物已返唔到轉頭,只希望人與人之間嘅撕裂能減少,更重要嘅係生命好珍貴,希望班小朋友可以好好保重!

      刪除
  2. 事件平息後,可以再同主子回來逛逛

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言!我倆都熱切期待呢一日嘅來臨!:)

      刪除
  3. 如果自己香港有多朋友親戚,都係要自己一個返嚟,先可以盡情見面,唔怕阻住伴侶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我自己一向都係咁覺得,但唔想同主子分開太耐,呢個係我嘅問題,以前佢去完非洲後,我都要一排至習慣返兩個人生活,搞到佢哭笑不得。

      刪除
  4. 喪跑情境真的歷歷在目haha!btw多謝妳甘願冒險歸來見面^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次返黎再經過呢段路,真係感觸良多。相比起今個星期發生緊嘅,我返黎嗰排簡直係濕濕碎啦,反而係難為妳地轉巴士出黎就真。

      刪除
  5. 喪跑依個topic睇怕要講到80歲啦!
    都好,證明我地曾經年輕過..... XD

    香港近況真係沒有最差,只有更差。
    好在重要的親友都無事,已經好感恩,壞人最終等天收啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喪跑真係太搞笑,完全想象唔到有人會同我一齊癲,如果仲有能力,我都想可以再咁跑,可惜,可惜,年紀大啦,跑唔郁!^^"

      真係發夢都無諗過情況會變成咁,依家仲搞到一街都係摧淚彈嘅殘餘物,諗到呢度就更覺無奈,點都好,妳同家人都要好好保重呀!

      刪除
  6. 你去左首爾~? 肥人去左釜山..Hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔怪得唔見咗妳一排啦,原來去完旅行返黎! :)

      刪除
    2. 更難過嘅日子都要努力過,要食好瞓好身體好,鬥長命呀!:D

      刪除
  7. 我都有去過這間太平館。
    It's nice to see friends and relatives, I always think "JUST DO IT" if you have this thought because it doesn't come accidentally. <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 去太平館感覺好得意,裝修懷舊得黎又有啲似以前LA港式西餐格局。

      我都好慶幸上個月有把握機會見親人友好,如果當時因為擔心局勢而放棄行程,依家想去就更加困難,真心希望香港早日走出陰霾,更加祝願香港人能重新呼吸一口自由無污染嘅空氣。

      刪除