2019年11月25日星期一

19' 首爾 ~ Day 2 仁寺洞※通仁市場※北村韓屋※橋村炸雞

從今天起,安排行程呀,睇地圖揾路呀,就交返比Mr. Dolphin全權處理啦,海豚兒只負責在出發前找定想吃的店子,然後把店名及地址都電郵給主子安排在日程內。

朝早搭車出發前途經丸龜製麵,還未習慣人在首爾,仍以為自己去了日本的兩口子就即刻走去開餐,哈哈!烏冬就是烏冬咯,不會難吃,反而南瓜天婦羅就又甜又好吃!



醫肚後就搭車去仁寺洞行下、影下。





在一個新商場內。



見到這間店就被吸引了試了這款韓式鮮油餐包。海豚兒一向熱愛鮮牛油,包身熱暖配上牛油本來已經夠美妙,原來包的中間還夾著紅豆蓉,滋味更加即刻提升呀!




再行行下,Mr. Dolphin就找到他的心儀小食,又脆又熱辣辣的韓式煎餅夾紅豆蓉,又平又好味,二千韓元有十件,不過呢,我倆也肯定老板娘沒有給我們十件的份量,但反正也吃不完,所以也沒有深究。



行完仁寺洞,我倆就搭車去通仁市場,但當時已經太飽,隨便逛逛,年糕配炸雞就再搭車去下一個景點。






來到北村韓屋參觀,這兒有很多遊人穿起韓服拍照呢,為了不阻住大家扮演大長金,海豚兒和Mr. Dolphin趕快影幾張相,急步行完就閃人啦! ;P





然後又再搭車去益善洞韓屋胡同



這是古色古香的韓式住宿改建成的景點,這兒有許多美美的咖啡店,我倆逛完一輪也隨便找間坐低抖抖。




抖完就再搭車去到東大門,光顧就在附近的橋村炸雞分店。



這兒的炸雞真的炸到面層又薄又脆,一點也不膩,好吃如果個蜜糖醬汁可以再重口味多一點,就更適合海豚兒口味了!



除了炸雞,還點了鱈魚絲條,每條也是暖暖的,滿好吃!鍾情米飯的主子另外點了一碗雞肉泡菜炒飯,因為太辣,而海豚兒當時有些少咳,所以一啖也吞不下,但對Mr. Dolphin來說,這個炒飯是非常好吃,好吃得他竟然有興趣重來炸雞店食哈哈!



食飽後,我倆就搭車回明洞。眼見目不暇給的街邊檔,又忍不住開餐,分別試了烤龍蝦和年糕配炸雞,至於味道就...umm...食下氣氛,叫做試過就算啦。^^"





一整天下來,海豚兒還未吃甜品正餐,怎麼搞,咁當然要去食件厚cream卷蛋來為這天劃上一個完滿句號啦啦啦!:)

20 則留言:

  1. 嘩嘩嘩,好豐富的食程呀!
    睇到食飯個part,我諗緊真的移民後,老公一旦返來亞洲應該都會係咁.... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日真係試咗好多野食,始終第一次接觸韓國,見到啲食物係會好奇(為食)啲,哈哈!

      妳咁講,我就諗起我地兩位另一半喺西餐廳分享米飯嘅情景啦,哈哈,兩位人夫一見米飯就雙眼放光。:D

      刪除
    2. 其實呢,遲D會加一對發光的眼睛,來自超級飯桶---Matthew !!! XD

      刪除
    3. 哈哈,第時出街食飯要揾間白飯任裝嘅先!向好方面諗,要填飽佢地個肚,又簡單好多!

      刪除
  2. 邪惡既牛油,我只敢咬一啖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係邪惡,所以要好好珍惜quota,留番黎食最想食嘅食物,而且,鮮牛油好難可以食一啖就收手。

      刪除
  3. 我在釜山試左橋村炸雞,真係同其他店不同,外面好脆卜卜,雞又有味。見到首爾,我又想去喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且個粉漿好薄,比平時食嘅脆同薄好多,真係好好食!

      去啦去啦,睇下下次返香港可唔可以squeeze到多幾日去多一轉首爾吖!

      刪除
  4. 我好鍾意首爾㗎。妳覺得首爾啲炸雞係咪特別好食多喇?
    你們炸雞店食炒飯,我哋在日本拉麵店同樣係食炒飯, 哈哈哈,high five !

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀!其實多倫多有間韓式炸雞已經好好食,但今次試完橋村炸雞,我地都覺得黎到首爾,炸雞真係必食項目呀!

      哈哈,我上次睇妳寫拉麵篇文章時我都係咁諗 :)。對於亞洲胃黎講,炒飯去到世界角落都一樣有吸引力!

      刪除
  5. 由早食到晚行程好豐富,一定好滿意海豚生的安排了吧^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定答你滿意架,以防佢睇到呢段嘛,哈哈!其實只要有街行、有野食,我就滿足架啦,反而景點對我黎講就無乜所謂。

      刪除
  6. 嘩!我淨係見到你食嘅清單,只係睇字我都有啲飽到想嘔。

    另外,你兩一日去咁多地方,好堅,我去兩個地方已經夠哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地原先以為呢日行程係leisure級別,都無諗過行咗咁鬼多路,所以去到北村韓屋咖啡店時,我攰到坐咗好耐至肯起身走。^^”

      原先安排係去到通仁市場至食第一餐,都冇諗過由明洞已經開始食(汗),不過主子比較擦得同埋佢唔似我,佢食得哂至會叫。

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢日大部分都係好睇又好食除咗明洞掃街嗰啲啦!

      其實首爾喺食方面都幾多選擇,尤其如果鍾意食傅統韓式口味菜式,不過我地就鍾意帶西式口味嘅多啲啲!

      刪除
  8. 韓式煎餅老闆娘太不老實呢!Mr. Dolphin真係一個不折不扣的飯桶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢,見佢摩打手咁將啲煎餅入袋都估到啲架啦,不過既然明知唔會食得哂,都算啦!

      哈哈,全中呀,有米飯到肚佢就最開心。

      刪除
  9. 韓式煎餅夾紅豆蓉我係釜山都有食類似呢..hahaha~
    哎呀, 肥人都有扮大長金呢..
    去炸雞店食炒飯......肥人可唔可以反Mr. Dolphin白眼~?Hahahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓式煎餅夾紅豆蓉>>妳明我講乜就好,我其實唔知呢種食物嘅名,韓式銅鑼燒?:D

      就係我地無扮,所以覺得有啲阻住人地影相嘛。^^”

      哈哈,當然可以啦,其實呢主子都算唔話得,對炸雞零興趣,只係純粹陪我去食,難得有啱食嘅野,當然要滿足下佢啦!

      刪除