2019年11月4日星期一

老家。一人行 ~ Day 5 一日三聚

這天是一個「三約日」。朝早終於食到澳牛早餐啦,雖然杯奶茶只一般般,但也叫做止下條茶記癮。




途經未開門的銀行,海豚兒有一刻真的以為是宗教集會,原來是一班等銀行開門的低頭族,哈哈!




這天是長週末後的第一個工作天,大部分地鐵站和路線已重新投入服務,不過海豚兒這天早上空閒得很,一於搭巴士過海。

先去銅鑼灣行個圈。



然後坐叮叮去灣仔和朋友吃午飯,雖然海豚兒完全不懂電車路線圖,去灣仔又上錯一架先去跑馬地的電車^^”,還好最終還是成功趕得及見友人,只是下車時有點心急看不見朋友已在等候,直至她攔在海豚兒面前,海豚兒才發現是友人,未看清楚前還以為朋友是路人啦,哈哈!



這位朋友是海豚兒從前在溫哥華教會認識的,我們當年住得近又在同一所學校返學,所以以前每星期又會有一兩天一起開車返學,有伴又慳油錢。朋友很細心,特意約海豚兒到皇后飯店,因為這兒吃的正像我們當年一班人去宵夜吃的“港式西餐”,真係回憶返哂黎呀!祝願朋友身體健康,下次再見!



食完午飯,海豚兒就坐返地鐵去九龍塘TWG Tea跟其中一位溫哥華靚女好友茶聚。完全沒有餓意的海豚兒只點了蘋果茶味配綠茶味雪糕,估唔到蘋果茶雪糕好好味喎,超有蘋果味,又有蘋果蓉在雪糕內。和好友暢談一個多小時後,海豚兒又滾水淥腳咁趕返酒店,因為自己記錯時間,原本約了晚飯6:30,海豚兒應該在6:00離開,結果海豚兒記記下當咗晚飯約在6:00,所以5:30就跟好友道別,哈哈。。。如此類推,海豚兒分分鐘越記越錯,將晚飯改到變早餐。:D



是日晚飯和blog友Ceci在Eaton酒店內的逸東軒,這是我們在blog認識幾年以來第一次有機會相見。如她所言,現實中的她跟文字上的她是有所不同,文字中的她比較一針見血,現實中的她很易相處,説話很直接,一點也不會造作。:)





Ceci,謝謝妳專程來酒店跟海豚兒見面和請客,要好好保重,繼續逆齡生長,下次再見!

12 則留言:

  1. 今日好密的約會喎。 但全部都見到最愛的朋友,很值得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係密咗少少,黎緊幾日情況都差不多,不過同妳講法一樣,係好值得嘅,反正今次返去只係為咗見友人,無其他planning。

      刪除
  2. 又要過海,又要九龍塘,再返佐敦,好彩香港啲交通真係好方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀,好彩當日大部分地鐵站已經開通返哂,呢日下午個聚會係臨時加插,就正如妳之前講,朋友老公在場傾得無咁爽,難得好友再約我,咪再見面傾多陣啦!

      刪除
  3. 好充實的行程,胃口同心靈都好滿足呢~
    俾妳講完,十分好奇想去試Tea WG的蘋果茶雪糕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日真係幾爽,見完朋友又見blog友,仲要全日嘅食物都幾好味添。試完蘋果味雪糕,我都有興趣再試其他口味,其實都算係錯有錯著,因為唔想下午飲茶驚夜晚瞓得唔好,但無咖啡因嘅茶來來去去得幾款,飲到好悶,所以至會喺呢間茶店食雪糕咁搞鬼。

      刪除
  4. 回覆
    1. 節目就無乜啦,哈哈,不過行程又的確緊密,基本上係由一個約會接下一個約會,不過能夠坐車去應約其實舒服過自駕,至少沿途可以休息下。:)

      刪除
  5. 唔駛客氣....下次你請。

    我其實真人同文字都係一樣.... 好直,不過可能純文字見唔到我個樣,唔知我個外表咁「無害」。好多人同我問路架,你就知單睇我個樣幾平易近人,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個一定啦,仲洗講!:)

      我覺得識得揾妳問路嘅人都幾有眼光,因為只要妳識路,我覺得妳有能力清晰咁講到比人聽,相反,我係嗰啲人地問完我,我手腳並用解釋完,對方睇落比之前更疑惑,哈哈,因為我唔識講東南西北,只識用手指左右,就好似妳問我洗手間喺邊,我都淨係識指住咁,我其實有見到妳好認真咁望我指住邊架。XD

      刪除
  6. 回覆
    1. 有一刻,我真係以為呢班人好虔誠咁禱告緊,原來係我諗多咗,哈哈!

      刪除