2019年11月7日星期四

老家。一人行 ~ Day 6 深水埗 元朗 黃埔 之約

是日又來一個「3約日」。

先去深水埗和blog友愚太見面吃早餐。早到了一點的海豚兒四圍巡了一圈,又在附近拍拍照。



多謝愚太陪海豚兒癲,讓海豚兒可以到周記食豬油渣麵*,Mr. Dolphin在旁的話,海豚兒無咁膽大包天架,因為本身腸胃一向敏感,自己口痕食完腸胃炎事少,惹埋身邊人一齊病就唔多好嘛。。。以前試過太多次啦,所以今次就襯無王管,去盡啲,最多食定粒腸胃藥打底,嘻嘻!




*這種美食是幾年前在Ceci網誌認識的,一直很好奇想試,終於一嚐心願了!之前以為質地會似豬皮,原來更似豬腸,難怪海豚兒會喜歡上!

又且遠了,豬油渣超超超級好吃,椰汁亦是兒時喜歡的味道,不過又要威又要帶頭盔的海豚兒亦沒有chur得太盡,只每樣食物食一半而已。飯後,愚太又一路陪海豚兒行街又一路傾下女人心事。多謝妳呀愚太,要好好保重,祝身體健康及願望成真!

臨離開前,海豚兒還在坤記買了一件芝麻糕來吃,一次過食咁多未接觸過嘅食物,害得愚太也替海豚兒擔心了一整天,不好意思呢,不過最後海豚兒都安然無恙,肚皮非常爭氣,有機會仲好想再食豬油渣添呀!



食完又逛完街,海豚兒就返酒店放低戰利品,然後再去會合甜魔媽媽食下午茶啦! 今次還就啱時間,可以同甜魔媽媽的寶貝Matthew和Chloe見面呢!見到小朋友,真的感到他們又長高長大了許多啦,尤其是Chloe,第一次見面時她才一歲多,現在都在上小學了。:) 我們四人一起分享了幾款冰室美食,又見到小兄妹很多互動,很滿足的一個下午呀!祝甜魔一家能早日完成心願!



多謝甜魔媽媽又接車又送車,熱天時行來行去。跟甜魔媽媽道別後,海豚兒就坐車去黃埔的鳳城酒家跟從前在香港教會的朋友見面了(包括靚仔牧師、太太、兒子>>>上次見面時還在媽媽肚子裡呢,當年團契導師,和多年好友契老豆)。

一場來到懷舊酒家,海豚兒當然要試懷舊菜而不是蒸海鮮。。。主打加拿大龍蝦咁搞鬼啦,哈哈!離港後第一次食懷舊菜,原來好啱食喎,最正嘅一定首選炸水餃,有機會一定要再幫襯!





飯後,契老豆車海豚兒走,咁當然,我倆又會揾間糖水舖吹下水啦!傾到雞啄唔斷,到最後海豚兒心裡頭亦只能嘆一句 「養兒一百歲,長憂九十九。」希望情況會好轉啦!

14 則留言:

  1. 原來妳腸胃咁弱,好彩食咗無事,如果唔係無人照顧妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我腸胃比較敏感,所以好多次經過小時候會幫襯嘅街邊檔就算幾想食,都唔敢買。今次都真係算好彩,食咗幾樣平時無食開嘅都無事,主子為我準備嘅脹胃藥都應記一功!

      刪除
  2. 鳳城酒家我好想試暫時未有機會。 深水埗的豬油渣麵和坤記糕點我唔 like ,食過一次就夠喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前聽人提過,太子嗰間鳳城水準最好,等妳試完話我知吖!:)

      豬油渣我真係一試就鍾意咗,坤記我暫時只試過芝麻糕,印象中好香芝麻味,但就未至於我會心思思再想食。

      刪除
  3. 係話去試油渣麵我係有啲意外,因為真係acquired taste,一般都唔會有中間路線。不過你喜歡食但居然食剩一半,啊..... 好浪費啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我兩年前返香港已經想試豬油渣麵不過無機會咋。唉呀,係我寫得唔清楚,豬油渣我食到一件不漏,但麵、椰汁同芝麻糕就只食咗一半。。。豬油渣好味到我唔捨得唔食哂呀,哈哈!

      刪除
  4. 原來妳鍾意豬!油!渣!記住了~
    超多謝妳咁忙都入元朗探我地,仲請我地食餐邪惡下午茶添
    之後的鳳城晚餐好正,炸水餃同西米布甸都好想食,一到秋冬真係大鑊呢。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次返黎我地咪喺圓方見面嘅,本來嗰朝我已經想去食豬油渣麵,不過計劃有變所以無時間去,但我都估唔到我會咁鍾意食!:)

      係我多謝妳安排到我見兩個小朋友就真,小朋友大得太快太快,真係要珍惜佢地細個時見多啲。

      係呀係呀,炸水餃同西米布甸都好好食,其實我仲想試下其他甜品架,不過有小朋友喺度,廢事咁失禮咋...唔想因為我想食甜品唔食正經野,影響到朋友管教孩子飲食習慣。

      刪除
  5. 回覆
    1. 真係好正,我都無諗過會一試鍾情,希望有機會再食吖,但同主子一齊就難啲啦,嘻嘻!;P

      刪除
  6. 黃埔鳳城..已被肥人bad list 左...肥人係黃埔返工呀而家.....hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 要blacklist...唔知係食物定服務嘅問題呢。不過近幾個月市度唔好,朋友話有次去另一間鳳城,叫枝汽水都有兩位侍應招呼,“一個開同斟,一個拎空罐走”,哈哈!

      刪除
    2. 野食難食呀...我地去飲茶, 越飲越差..

      刪除
    3. 咁我要記住至得,其實我最想再食炸水餃同焗布丁呢。

      刪除