2019年11月27日星期三

19' 首爾 ~ Day 3 Isaac Toast※地下街※Café Dior※浦盤漢江公園

呢日瞓醒就落酒店樓下對面嘅Isaac Toast買三文治早餐返酒店房間食,按價錢計,又真係幾抵食同好食嘅!





食完早餐,喺明洞嘅Line Friends行個圈影下相。



就坐車去Goto Mall(高速巴士客運站地下街)潮聖啦!一去到見到人頭湧湧又睇唔見盡頭嘅店鋪,就先安頓好Mr. Dolphin>>>即係揾個靚位過佢坐;P,然後海豚兒就開始行街街啦!




行街期間,有趣事一則發生。

正當海豚兒企定定睇野時,忽然聽到三位女仕在海豚兒後面用廣東話交談。。。

女仕甲: 以為“佢”係妳呀!
女仕乙: 我都以為係呀,真係好似呀!
。。。突然女仕丙衝黎海豚兒面前企定打量海豚兒,然後堅定地對女仕甲和女仕乙說。。。
女仕丙: 唔似!我靚過佢(海豚兒)好多~~~

本來呢,海豚兒想用廣東話同佢地講聲「多謝」,不過呢,都懶得啦,廢事之後一路行街一路比人留意住仲煩 ;P 。其實呢,獨行俠並不代表一定是本地人啦,人在外,幾時說話都應該小心。

行完街,去揾返坐到發呆嘅Mr. Dolphin就搭車去嘆下午茶啦!是日下午茶選擇為海豚兒心水甜品店Pierre Herme,餐廳在Dior服裝店的頂層,名叫Cafe Dior。



在這兒嘆茶的客人都穿戴得非常漂亮,有著一副“see, and be seen"的格調。只有海豚兒和主子,牛記笠記來到,還狂風掃落葉式的點餐和用餐,哈哈!這兒的熱古古力雖然好很貴,索價24000韓元一杯(無cream的平一千韓元),但非常好飲,小聲說,仲飲到某人lam lam脷,哈哈。 又,人生第一次幫襯Dior的收據,亦當然要影低留念啦!:D





嘆完茶,我倆就搭車去附近一個商場逛下。



跟住就再搭車去食醬蝦。可惜原來從前blog友Ceci介紹的福胖子已結業只好到附近的Pro醬蟹專門店



試了一般般的醬蝦和不錯的鮑魚就閃啦,反正我倆對醬蟹的興趣不大。



食完就搭車去返Goto Mall附近的盤浦漢江公園



找個對著條橋的有利位置坐低等夠鐘,睇橋嘅彩燈跟噴水表演咯!






之後就搭車返明洞。主子在街邊檔吃了不滿足的炸蟹仔,然後就決定一試酒店對面的明洞餃子當晚餐啦!




海豚兒對啖啖肉餃子興趣不大,每款試一隻就收工,留番珍貴配額嘆返杯雪糕,然後就返酒店休息啦!

20 則留言:

  1. 我都有去GOTO Mall,可能因為好早,唔會好多人,只有 Babe Dearest 買到少少衫。

    之後去梨大,那邊更多食物同衫,還去預約hair salon 電頭髮添 , hahhaha .

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來早去唔會好多人,有機會再去首爾嘅話要記住先,仲要記得去埋梨大...我地今次冇去呀,雖然去咗首爾成個星期但時間總好似唔夠洗嘅咁!^^”

      兩母女一齊去整頭髮,好好玩呀,仲係一個好甜蜜嘅回憶呢!

      刪除
  2. 福胖子執笠,真係令我好唔開心,因為我都唔鍾意食Pro,尤其啲醬蝦唔得,食過兩次之後應該唔會再去。

    Pierre Herme嗰幾個甜品好靚,好唔好食?我唔食得太甜一定唔會飲朱古力,應該會揀茶去中和下。下次路過江南可能會去試下。

    話個秘密你知...... 我從來未食過明洞嘅街邊嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到至發現褔胖子個招牌唔同咗樣,我其實唔想相信佢執咗架,仲走埋入隔離間便利店同店員(主)確認下。^^”

      我覺得Pierre Herme甜品好食呀,我一向鍾意佢地嘅拿破崙而主子就鍾意個撻多啲,而粉紅色嗰個係佢嘅signature甜品ispahan嘅變奏版,以雪糕為主。我平時飲茶啡都唔落糖,朱古力亦只食/飲黑朱古力,但飲呢杯朱古力都接受到佢嘅甜度,主要係佢質地好濃,所以好飲。

      唉!如果我早啲知又或者係有留意到妳blog真係從來無食過明洞街邊野,我都唔會嘥quota呢!

      刪除
  3. 下次搵搵附近有冇啲男裝或百貨公司或書店之類比海豚生逛下,唔駛齋坐等人咁悶啦XXD
    甲乙丙港女們又幾有膽色喎,咁肯定你唔係港人唔識聽港話wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Mr. Dolphin本身都唔愛濕平,係典型有需要至買去買野嘅男士,不過去到新環境佢都唔介意行下,但嗰度真係人太多而且店與店之間連企定定嘅位都冇,所以安排佢坐下會好過要佢陪我行哂成條地下街。

      其實呢,就算真係唔識聽佢地講乜,從佢地嘅表情同body language都唔難估到佢地講緊人啦,佢地真係“太天真、太傻”啦!

      刪除
  4. Mr. Dolphin 一個人掃哂餃子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每樣食咗一隻,其餘佢包底,不過嗰晚佢只係食過炸蟹仔、兩隻鮑魚同一啖仔醬蝦,所以餃子已經算係佢嘅晚飯。

      刪除
  5. 餃子, 肥人都唔愛, 一次都無去過...hahaha!
    杯朱古力好好好好貴呀...肥人都唔捨得飲呢..不過甜品好吸引呀...等肥人又記低先..ha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳叻呀!唔去都無損失,我覺得中式、日式餃子好食啲!

      如果去開呢間甜品店又而鍾意飲杰身嘅古古力,其實都不防一試嘅,因為都幾好味!又或者去日本嘅話,可以幫襯一間叫Pierre Marcolini嘅比利時朱古力店,佢喺日本都有好多分店,而佢嘅門市都有賣熱古力飲品,細細杯又唔貴,亦都好好好好味架!

      刪除
    2. 好呀, 等肥人記低先, 但會唔會得冬天有熱古力賣~? haha

      刪除
    3. 我估四季都有熱古力賣,我地試過9及10月去都有,但記得要揾店(store)而唔係百貨公司地庫專櫃(counter)。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,確係大飽眼福同肚福,雖然呢餐仲貴過後來去食皇帝蟹,但對於愛食甜品多過正餐嘅我,都係值得一去嘅!

      刪除
  7. DIOR CAFE的杯碟好清,好靚。 你去到邊都搵到靚餐廳食野嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,一拎啲杯碟上手就feel到係靚野,好眼光呀!嘻嘻,我為食嘛,去到邊到玩都會想揾下有咩吸引嘅甜品食,同埋行街行到攰攰地,有個地方可以舒舒服服抖下hea下,都幾爽。。。

      刪除
  8. 三八港女好丟架啊,好在有美味Dior甜品同古古力補數~
    之後的漢江公園同雪糕都好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我嗰刻好想講多謝等佢地知我識聽,不過都忍住咗。;P

      甜品同古力都正呀,唯一美中不足係店內無macaron賣囉,不過兩個人掃三款甜品,都堅係大滿足,再加埋夜晚嘅牛奶雪糕,呢日甜胃表示非常滿意呀!

      漢江公園都幾特別,尤其係無諗過會有咁多當地人喺度睇表演。

      刪除
  9. 所以我經常話不要大聲說是非哈哈哈........

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,就連搭𨋢時,我都會示意主子小心說話,除咗唔講是非,更加唔想我地嘅閒話變成人家茶餘飯後嘅話題。

      刪除