2014年7月2日星期三

東西柏林是那麼的動人 ~ 北歐遊輪 Day 3

Day 3 - Berlin, Germany

這天我們五人參加了船公司提供的其中一個旅行團~柏林一天"游," 從Warnemunde碼頭乘旅遊巴士大概需要三個小時才到達柏林。上車不久,跟車領隊便給我們派了下圖的輕便早餐,但由於我們在船上已吃了陣容強大的早餐,所以對這份凍冰冰早餐實在提不起勁, 亦沒怎麼吃。


早餐後,我們便去了第一個景點 - 洗手間站。在德國,公廁是需要付費的,一般是€0.50/人,當Mr. Dolphin的家人在找零錢時,Mr. Dolphin好豪咁一句"呢個round我嘅!" 真係笑到我哋儍咗! XD

到達柏林後已經差不多是午餐時間,旅遊巴載著我們在車上觀光了一些景點,便車我們到行程預先安排的酒店用膳。


海豚兒貪得意拍下了下圖,Mr. Dolphin的即時反應是"嘩下! 葉問呀!" (解說: 他的意思是兩個紅、藍公仔好似喺度打詠春咁喎!)



至於午餐,海豚兒印象比較深的是薯蓉又香又滑,德國腸和火雞片就只一般般而已,最出色的絕對是這兒的名物 - apple strudel! (仍在回味中~~~)


用膳後,我們便參觀了Allied Museum Berlin(免費入場), 在這兒最深印象莫過於從以下地圖看見了紅線代表的"柏林圍牆(berlin wall)"和模仿"查理檢查站(checkpoint charlie)"模型。


然後旅遊車便載我們去到這天其中一個大景點 - 東邊畫廊(East Side Gallery), 這全長1.3公里的 圍牆上展示了百多幅藝術畫作。看著這牆上畫作,腦海中不禁浮起廿多年前電視新聞報到德國人民為了自由把牆打破一幕幕的片段。還有,其實部份圍牆在柏林多個地方也能找到他們的蹤影。


接著,我們便前往另一景點 - 真正的Checkpoint Charlie, 這兒其實是在冷戰時期柏林圍牆通往東、西柏林的一個檢查站,現在便成為了見證這歷史的憑證。當旅遊車載我們去到這重建的旅遊景點之時,大家都爭著去和這景點拍照,至於海豚兒則第一時間前往街邊檔買番條德國腸仔和家人分享。這條腸仔絕對比午餐所嚐到的好多了,特別是一家人每人輪流拮下拮下,你一舊我一舊共享,滋味立刻倍增。




再然後我們便前往Brandenburg Gate,這其實是柏林僅全的城門,途中我們看到以下的啤酒單車,就是所有乘客需要一路踩單車才可以一路喝啤酒,夠趣怪吧!


Brandenburg Gate旁有一間酒店 - Hotel Adlon, 或許大家對這名字沒有多大印象,不過相信許多人也不會忘記當年Michael Jackson在酒店房間把年幼兒子吊於窗前的新聞吧,沒錯,就是這兒了!



這天的行程共十二小時,當中包括六小時來回車程,再減去巿內車程和午餐時間,實際參觀的時間其實很短,遺憾是未能真正感受到這城市的特色,不過,亦有努力拍下象徵柏林的熊公仔,牠們身上都塗上了不一樣的圖案,每一個也很特別的啊!


回到船上,經已是晚上十時多,我們便在自助餐廳吃了這晚的德國式自助晚餐來結束這天的行程。

18 則留言:

  1. apple strudel同街頭腸仔一睇就知好好味~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然係星級食家,呢兩樣食物簡直係是日重點 ;)

      刪除
  2. 一人拮一舊特别好味架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都覺架!尤其係唔太食肉類嘅Mr. Dolphin媽媽都肯試,真係食得好開心囉!

      刪除
  3. 熊熊好得意呀,每隻都唔一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實週圍有好多熊仔架,都係全部唔同樣,不過坐喺車入面真係好難影,都係得呢幾張清D咋!

      刪除
  4. 你都影到多隻熊仔喎,叻叻。在Checkpoint Charlie有無打番幾個印呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳吖!我已經影到比Mr. Dolphin同佢家姐叫我不如放棄,因為影得太差,後來Mr. Dolphin仲唔抵得,攪到接手自己影添! XD

      無吖,我直頭無行過去,因為我有更重要嘅任務 - 買腸仔嘛!

      刪除
  5. 我好鐘意食佢地D腸仔
    你地都有睇葉問㗎?
    我成日覺得Mr.Dolphine似abc :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!一場去到無理由唔食下佢嘅地道腸仔嘛!
      有呀,仲覺得第一套葉問好好睇,好好笑添呀! 其實我仲要係超級鍾情港產片!!
      唔奇吖! 唔識而同佢見過面嘅人好多時都有呢個錯覺架,呢樣我都解釋唔到,不過尤其見過佢飲食習慣,會更加覺佢似abc,不過實情係佢係"十分"香港人架! ;)

      刪除
  6. 去到柏林圍牆一定好激動!@O@
    德國式自助晚餐?有咩特別嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!真的很難想像從前就這樣把這城市的人分隔起來! 同時也很慶幸這日子早已過去。

      哈哈!最主要就是有許多特式腸仔同豬扒,但因為當時大家太肚餓,忙著吃,所以連相相也沒有影 :p

      刪除
  7. 海豚兒﹕
    ~有旅遊巴團, 我覺好舒服架!! 唔洗自己找路,找食,找洗手間, 方便得很!!
    ~你個團provide 嘅輕便早餐幾吸引!! 已經算唔錯!! 我記得我唔知去邊, 旅遊巴啲早餐, 係一件曲奇,一支細果汁!! 小到嚇親我!!
    ~柏林圍牆----以前細個,係新聞見到!!!啲人打破圍牆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,跟團嘅日子煩少好多嘢,但就唔一定係自己想吃、看嘅地方。
      嘻嘻!我哋早餐已經食咗egg benny, french toast, 古古力criossant,所以真係對呢盒早餐唔太熱衷 ^^"
      係呀!我都對呢幕有好深刻印象!

      刪除
  8. 回覆
    1. 真係超好味架!最奇怪當時明明有extra,我都諗唔起可以食多個!太笨啦!

      刪除
  9. 一家人分甘同味實食得特別開心啦 :DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 分甘同味嘅回憶更加令自己對食物印象額外加更多分添! ;)

      刪除