2014年7月17日星期四

繼續冷冰冰聖彼得堡的第一天(下) ~ 北歐遊輪 Day 7

Day 7 - St. Petersburg, Russia - Part Two

午飯過後,導遊帶我們參觀了聖以撒大教堂(St. Issac's Cathedral)。

下圖正是這座教堂外觀的模型。

據導遊說,門上每幅畫也訴說著不同的故事啊!


對不起,照片拍得不好,不知道大家是否能看得出這兩幅並非油畫,而是以人手將馬賽克(mosaic)一小塊一小塊的鑲嵌而成,教堂內有數幅這類型的作品,但由於物料太重,無法把他們掛到牆上。



之後,導遊便帶我們去手信商店購物,途經彼得大帝青銅騎士像(Bronze Horseman),Mr. Dolphin家姐也努力地從車上拍個照片。


由於沒有旅遊簽證關係,所以團友們只能到行程指定的這家商店買手信,不能隨意到大街小店購物,老實說,這家手信店子雖然大,但海豚兒覺得他們的東西手工不算太好,而且價錢亦一點也不便宜,這當然也可以理解吧,所以Mr. Dolphin和海豚兒亦沒有在這手信商店買些什麼。

回程時,我們決定到船上自助餐廳吃船公司為這天特別安排的俄羅斯自助晚餐,這樣就不用花兩小時到餐房用膳,從而可以提前觀看船公司這晚在船上劇院安排的特備表演。其實,表演有兩場,分別在7時和9時,節目都是一樣的,但我們顧慮到如果先在餐房吃晚飯,再去看表演的話,這夜便會很晚才能休息,而明早七點便要集合出發,所以我們倒不如提前吃自助餐晚飯,反正五時已開始供應,吃過晚飯還可以回房間稍作休息才出發去看七時開始的表演。

這個俄羅斯風味自助晩餐的味道也只是一般般,大家一致認為最好吃的應該是deviled eggs莫屬了!


至於這晚的Russian show是船公司邀請當地的歌舞團上來表演,節目也不錯,海豚兒總覺得其中一名演出者像魯芬,大家覺得像嗎? 嘻嘻!  ;P

16 則留言:

  1. 教堂非常宏偉,馬賽克嵌成嘅作品真係唔講都唔知。
    我而家去玩都唔買手信喇,食得落肚嘅除外。

    回覆刪除
    回覆
    1. 教堂除咗宏偉之外仲非常名貴添架,個圓"金頂"(dome)係用真金造鍍成。

      如果買比人哋嘅,我都係買食為主,因為唔想買D無用嘢變埋"dust collector"。

      刪除
  2. deviled eggs係咩黎架? 聽上去好得意~~

    似魯芬係咪肥肥地花裙個位呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Deviled eggs其實係烚蛋切半,將個黃攞出嚟撈埋沙律醬、檸檬汁、芥蜜等調味,再釀返入隻蛋嘅小吃,我估妳睇完我形容都想像到個晚餐有幾"掂"啦! XD

      比個叻妳先! 係咪有DD似呢!

      刪除
    2. 係有d似, haha

      聽完deviled eggs的講解, 對俄國的「美食」文化有了更深的認識~~ XD

      刪除
    3. 我情願飲港式羅宋湯!

      刪除
  3. 我總係對北歐無興趣,可能D食物吾多吸引吧。
    哈哈,遠睇又有少少似魯芬喎 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實北歐都有佢吸引之處嘅,不過如果以睇名勝嚟講,西歐嘅地方又真係會出名D、浪漫D,至於嘢食方面,可能我今次真係唔多好彩,唔算食到太多正嘢,尤其係跟團嘅日子,食物水準都較為一般。

      嘻嘻!最攪笑係似魯芬嗰個嘅角色都係咁"蝦蝦霸霸"架!

      刪除
  4. 船公司都很悉心安排節目,很配合行程,攪些主題,令客人難忘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 船上節目不另收費,都算唔錯啦!

      我聽當晚參加咗一個旅行團係喺當地睇芭蕾舞蹈劇嘅團友講,話D舞蹈員技巧參差,動作又唔太齊,我心諗好在我無去,如果唔係就白白浪費埋休息時間啦!

      刪除
  5. 有旅遊簽證關係,所以團友們只能到行程指定的這家商店買手信>>>會唔會俾人屈㗎,個導遊一定收了不少佣啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!可能都係因為呢個原因,我潛意式都拒絕幫襯!

      其實都幾肯定佢有佣收架,因為導遊比三十分鐘我哋買嘢,所有團友都準時返哂上車集合,反而係導遊遲到咗十五分鐘至上車,遲咁多,佢可能係數錢數到手軟! :D

      刪除
  6. 好宏偉呀,好想去睇下影相
    好中意ED咁既地方嫁我

    回覆刪除
    回覆
    1. 個教堂真係好靚,無論內外都花咗唔少心思同功夫,不過想影佢全貎真係勁難,一來唔夠時間,二來好難近距離去影,我哋都係襯喺旅遊巴行駛時怒影先勉強影到!^^"

      得閒要同男友明示、暗示多D,等佢安排個甜蜜假期比妳呀! :)

      刪除
  7. 去到歐洲我都好鍾意參觀教堂, 內裡的建築真係好靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去歐洲參觀教堂、皇宮,好似變成旅行嘅指定動作!

      不過,歐洲式嘅教堂又真係有佢嘅魅力和吸引之處!

      刪除