2014年7月30日星期三

哥本哈根輕鬆游 ~ 北歐遊輪 Day 11

Day 11 - Copenhagen, Denmark

終於來到盛產曲奇、丹麥酥、童話等等的哥本哈根!看見題目,相信各位亦大概猜想到我們五人又再選擇乘坐Hop On Hop Off觀光巴士暢"游"這城市。在未到埗前,我們看見了這些在水面上的風車像在歡迎我們似的。



這天我們參觀了玫瑰堡(Rosenborg Castle)


安徒生像



Tivoli Garden


阿瑪林堡宮(Amalienborg Palace Square)


新港運河(Nyhavn), 海豚兒稱他們為彩色屋仔及安徒生從前曾經租住過的居所,現已變成一間熱賣waffles的店子,而我們當然沒有錯過這兒新鮮焗成的waffles了,好吃!



海豚兒當然不能夠錯過吃一個地道Danish加一杯cappacinno, 還有同場加影如古代錢幣般的丹麥克朗及附近環境。


還有、還有丹麥"紅"罐曲奇,不過真的不曉得為何"藍"罐曲奇竟然變作"紅"罐曲奇呢!


不得不提的當然是這裡聞名的美人魚了,套Mr. Dolphin家姐一句,在這熱爆景點影相就等於"惡鬥自由行",而為的只是和美人魚影一張合照而已。^^"


老實說,海豚兒跟Mr. Dolphin看見這些企喺舊石到影到霸住唔肯走嘅"自由行",一早就放棄了走近美人魚影相,只是在附近就角度來影張到此一"游"便作罷!


這天晚上我們吃了好吃的晚餐,這樣瞓飽就食、食飽就玩、玩飽就再食的日子實在是太爽啦。。。

14 則留言:

  1. 去到咁遠都咁多自由行架?世界變到唔認得喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我成日都要打醒十二分精神同佢哋保持距離,費事比人以為我係同黨!;p

      刪除
  2. 前年去左幾日丹麥,真係搵極到搵唔到藍罐曲奇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋有見到藍色罐嘅雜嘜牌,但就無見過正牌,不過嗰到消費好高呀!

      刪除
  3. 哈呵終於見到美人魚了! 我都去過哥本哈根兩次架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!終於到美人魚出場啦!咁妳去嘅時候有無行落去影合照呀?

      刪除
  4. D風車好型呀,其實係咪真係用緊or only decoration?
    你都去左好多日旅行wor....羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係發電用架,不過成本都應該幾高!

      其實都係去咗兩個禮拜多D,不過我手腳慢,寫極唔斷氣,所以感覺上好似去咗好多日咁囉!;)

      刪除
  5. 你去哥本哈根時的天氣好好呀~~ 我去的時候天色很灰, 幾乎看不到發電風車~~ 景點和彩色屋有藍天映襯, 美多了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 天氣好真係值得感恩~

      行街嘅心情同影相嘅風景都特別靚!

      刪除
  6. 好靚呀! 水面風車~~
    "藍"罐曲奇和"紅"罐曲奇是無分別嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. D風車又靚又多!我哋手腳咁慢都趕得到影!

      其實除咗顏色,我哋都睇唔出有咩分別,不過我哋又無入鋪內仔細研究囉!:p

      刪除
  7. 我同mandy一樣, 好鍾意第一張水面的風車, 好靚好特別呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!真係好得意,無諗過會喺水面見到一排排風車列隊同我哋揮手!:D

      刪除