2014年7月23日星期三

塔林寫意遊 ~ 北歐遊輪 Day 9

Day 9 - Tallinn, Estonia

經過多日來馬不停蹄式觀光,來到位於愛沙尼亞的塔林,我們一行五人終可放慢腳步,以輕鬆悠閒的方式來欣賞這兒的古城(Old Town)了。這天我們沒有參加旅行團,亦沒有乘搭Hop On Hop Off觀光巴士,只簡單地乘計程車到古城參觀。



古城內到處也保留著中世紀外貌及風格,連城牆也保存得好好的,身置其中讓海豚兒甚至有一刻以為自己跑到片場去看人家拍一套中古世紀的電影。

一如以往,大家四處參觀、逛商店、拍拍照。


這個麥記早餐包海豚兒可沒試,單憑賣相都知道這個有多「毒」。



Mr. Dolphin還在這裡買了手工比俄羅斯手信店精緻得多的Russian dolls留作紀念,這一套十個的俄羅斯公仔,連最大的一個公仔,體積也比蘋果還要少啊!

至於海豚兒就不太熱衷於買手信,反而是把握機會提議大伙兒去咖啡店嘆下世界!
海豚兒其實並非咖啡迷,只能有限量地喝cappuccino或caffe latte而已。海豚兒、Mr. Dolphin和Mr. Dolphin爸爸都一同點了這兒的cappuccino,大家也不約而同地認為這是一杯十級好味的cappuccino, 海豚兒甚至覺得這是一生中嚐過最美味的一杯意式咖啡,至於價錢嘛, 就只需要€2.50一杯,亦不算貴!

我們五人在這咖啡店一直閒話家常,忘了話題怎樣轉到海豚兒和父親的關係上去,經過這麼多年,Mr. Dolphin媽媽也好像似懂非懂的接受了海豚兒對父親的態度,就是說不會很親近,只會"偶爾"客氣地與父親閒聊幾句,目的只是不去觸碰痛處。今次最大得著是Mr. Dolphin媽媽特別叮囑Mr. Dolphin"要對海豚兒好啲", Mr. Dolphin,請你務必要聽母親大人的話啊! (嘩咔咔)

最後,店內不設餐牌,店外有食物、飲品的照片及價錢,但付費時,最好問清楚breakdown, 以防費用被多收了郤不得而知 -----> 其實呢,我們也差點中伏, 還好,Mr. Dolphin家姐在沒收據情況下要求知道每杯飲品的價錢,收銀員就"忽然"把價錢調低。有時候,海豚兒也懷疑是我們五人長得特別笨還是太有遊客feel,怎麼這些事情總是衝著我們而來的呢! ^^"

22 則留言:

  1. 呢個地方較易得呀?冇跟團嘅?
    原來外國食飯都會亂收幾呃遊客㗎?我以為大陸、香港先會有

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我們這天只打算參觀一個景點就係古城,而古城內無車行駛,地方又細,所以連旅行團都唔洗參加!

      唉!可能黃皮膚去到歐洲,比人誤解咗,以為我哋係有"米"嘅自由行呱! :(

      刪除
  2. 個個係早餐?仲以為係lunch tim....
    雖然我都唔係coffee fans,.但你讚到杯cappaccino 咁正,我都想試下。
    握遊客既地方簡直就無處不在!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時都見咁大份都以為係lunch,但睇真D發現上層係薯餅,中間有兩隻蛋、兩片芝士,下層再加煙肉,應該係個三高早餐!!

      杯cappacinno我到依家都回味緊,不過Mr. Dolphin媽媽貪得意試下話好苦喎!

      係啦!年中都唔知有幾多人中伏呀!

      刪除
  3. 古城好有風味呀! 仲有好在Mr. Dolphin家姐係咁一問, 遲d去旅行都要學依招~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢哋覺得就算發覺被騙,遊客通常都無仇報,好sad囉!

      除咗問價,仲要check單,要自己加下條數睇總數啱唔啱添呀,我哋都見過有D舖頭係咁樣做手腳。

      刪除
  4. 我同意你講法,唔好買手信,去飲杯架啡歎吓世界好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我一向都覺得尤其擺設類型嘅手信=dust collector,食落肚嘅就無咩所謂,最多當條腰掛多個腰包遮! XD

      刪除
  5. 這個地方都不會有特別的手信啦,我有時都是一件起兩件止。 無餐價?我都會問到低先幫襯。

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr. Dolphin見到Russian Dolls簡直係雙眼放光,而且佢成個旅程都無過嘢,買少少當紀念品囉!

      其實我哋喺舖頭外已經格過價,而且只係飲幾杯嘢,無諗過間咖啡店會淨飲雙計加嘛! @_@!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~太耐無黎你依樹留言.
    ~個邊麥當當早餐個包, 都幾重量級
    ~落咗船, 周圍行下, 好舒服. 去遊輪就係有依隻好處, 一起身已經去咗第二樹, 又唔洗日日執行李.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,希望妳近期工作順利啦!

      個包嘅級數我完全唔敢試,驚心臟負荷唔到,嘻嘻!^^"

      妳講得好啱,坐船"唔洗日日執行李"都係一個好吸引我哋嘅原因!

      刪除
  7. 回覆
    1. 杯cappacinno為座古城加咗好多好多分呀!:D

      刪除
  8. 似終家人係最親近, 希望你地關係越來越和好啦 :DD
    check單這件工作通常都由CEO做, 無論去都邊都要望一望, 做個精明的消費者!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Mandy!^3^

      我有時都會望下單架,不過計數唔叻,就算有問題都望唔出端危!

      刪除
  9. Russian dolls 最細果粒好可愛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 最細嗰粒好似芝麻咁細,我哋返到屋企都無拎出嚟,怕我自己大意"dum"埋都唔知!;p

      刪除
  10. Esp in US & Canada, taxes need to be added after the sticker prices, so it's hard to figure out the grand total

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, I'd rather the tax is included in the price tag like EU, it'd be much easier for us. ;)

      刪除
  11. 這個古城好值得參觀~~ 難得可以試吓當地的食物呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!古城絕對是塔林的No.1推介景點!

      我有個同事啱啱去完,試咗間話"好食到痺"嘅餐廳,攪到我都好想再去食過!

      刪除