2014年7月28日星期一

意式父親節 + 海上航行 ~ 北歐遊輪 Day 9 & 10

Day 9 - Tallinn, Estonia

承上文,在塔林古城"游"玩過後,便乘計程車回程。其實這天的天氣也很冷,回到船上,大家也嚷著要到自助餐廳吃點東西暖暖胃 --->這家人明顯是為食之家! 在海豚兒引誘下,Mr. Dolphin爸爸和Mr. Dolphin家姐也一起拿了即燒漢堡包,至於Mr. Dolphin就搭單加了一條熱狗腸,Mr. Dolphin家姐看見juicy香噴噴熱狗腸,亦敵不過誘惑,為自己和Mr. Dolphin爸爸各自多點了一條熱狗腸,大家一起吃了個肥美下午茶。這些食物雖然簡單,但即叫即燒的burger & hotdog之好吃指數,實在是爆燈呀!!!

吃過下午茶,大家便各自回房間休息,稍作裝身,準備到船上的意式餐廳*提前慶祝父親節。

*註: 跟法式餐廳一樣,意式餐廳是需要另外收費的。

既然在上船的第一晚和Mr. Dolphin媽媽吃了補祝母親節晚餐,我們當然不能厚此薄彼,定會和Mr. Dolphin爸爸預祝父親節呢! 至於餐廳的選擇就由主角決定到這間意式餐廳,雖然Mr. Dolphin和海豚兒暗地裡也認為法式餐廳質素較佳,又雖然我們五人在2012年11月在同公司的另一遊輪上試過跟這意式餐廳同名、同餐牌、同樣不好吃的餐廳吃過晚飯,但既然主角下定了決心,挑了這間餐廳,我們亦當然會奉陪到底啦!  

這餐飯開初,我們亦很坦白告訴侍者對這餐廳印象很一般,亦特別叮嚀希望意粉能做到有咬口及不要下過多醬汁等等要求。總括來說,味道是較之前好,但仍然不算可口,而且有一點亦令海豚兒感到"R"頭,就是侍者在晚餐末段詢問我們意見時,我們只禮貌地說味道比上次較好,他便"提醒"我們其實只要我們提出要求,他們就能夠按我們的喜好去烹調,但海豚兒可沒想到在意式餐廳吃意粉是需要提出"我們想意粉能做到有咬口"的要求嘛!Oh well...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Day 10 - 海上航行

在船上沒有行程的日子就是最寫意的時刻,今天是這遊輪行程的第三個"海上航行"日,亦是這旅程上第三次並最後的formal night, 所以這個晚上當然有好東西吃了,包括美味龍蝦尾啊!

18 則留言:

  1. Which cruise company did you go with?

    The food looks pretty good!

    回覆刪除
    回覆
    1. We were traveling to Scandinavia and Russia with Celebrity Constellation. It's a pretty good cruise line. If you ever decide to go, I'd strongly recommend you to book the newest and largest class ship available for your sailing. You will definitely enjoy the food and service better!

      刪除
  2. 係船個度,餐餐都食得咁豐富,引c人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 又確係吸引架,尤其打開餐牌無價錢嗰刻,嘩咔咔!

      刪除
  3. 最鍾意在船上唔駛唸要點乜嘢而傷腦筋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我哋最大嘅煩惱係叫咁C多嘢食,典食得哂!

      刪除
  4. 船上任食應該幾好,唔駛煩。
    贊同,船上個種無憂無慮真係十分寫意

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!尤其一家人喺船上,肚餓就隨時隨地可以食,唔洗預先安排地點、車、時間,十分方便!

      刪除
  5. 回覆
    1. 有眼光!除咗甜品,我都覺得formal night dinner味美好多呀!

      刪除
  6. 好多美食呀, 仲可以乘機慶祝父親節, good~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!就算意大利餐味道只是一般般,但擺盤都賺到唔少分呢!

      仲可以同兩老慶祝母親節和父親節,真係好爽囉!

      刪除
  7. 唔知係咪遷就美加鬼佬呢?美加鬼佬好似習慣煮意粉煮到好熟,我喺度食咗咁多年都食慣哂喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係嘅話,都幾"吹脹"喎,間餐廳唔同國藉嘅侍者都刻意用意式口音讀餐牌上嘅食物名稱,不過算啦,去呢間餐廳前都有心理準備佢D食物只屬一般般。

      刪除
  8. 船上餐也真豐富, 有咁多選擇!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有好多嘅選擇,所以食到嘴都刁哂囉!

      刪除
  9. 咁多美食, 搞到真係心思思好想黎個游輪之旅丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果打算帶埋兩個寶貝去旅行,其實遊輪真係一個幾好嘅選擇,一來遊輪好children friendly, 有day care、又有kids programs,二來唔需要傷腦筋安排行程。不過最好唔好去一D由亞洲出發嘅行程,會少D自由行同船。

      刪除