2014年8月13日星期三

先生貴姓 + 沒有下次的魚樂軒

話說上個月又同班舊同事去食皇帝蟹套餐,訂位這類型"粗重嘢"當然是由海豚兒負責啦! 海豚兒打電話去餐廳訂位一般會留英文名字,但如果中式餐廳問貴姓,海豚兒習慣用夫姓,主要原因是自己的姓,發音較難在電話中聽得清,為免出錯,用夫姓比較穏陣。而當這餐廳問海豚兒貴姓時,海豚兒亦慣性地說自己是滅絕C太。XD

當天"有朋自羅省來," 海豚兒和Mr. Dolphin一整天也伴著幾位老朋友,直至晚飯前才道別。去到餐廳時比預定時間遲了五分鐘,有好幾位舊同事比我們早到,他們都驚訝地告訴我們原來他們從不知道Mr. Dolphin的姓氏,只知道他的名字,直至到達餐廳"攞"位時,方知道!


其實大家也很驚訝,因為和這班舊同事已經認識了十幾年,結婚、滿月等飲宴,我倆也去過無數遍,居然亦沒有人留意到"先生貴姓",最後,Mr. Dolphin的結論是"原來自己入贅了!"

例行公事,也貼一貼當天的晚餐,雖然食物味道好,但以七個人共吃$5XX加幣的價錢,吃了不足一小時三十分鐘,枱上食物還未完成,就被狂吹要交枱的做法,實在太有"貼錢買難受"feel啦!何況,其實海豚兒今次吃完大量以油炸烹調的食物,熱氣足一星期,牙肉又腫又痛,連牙膠也帶不下,就算無下次,亦沒甚損失!


12 則留言:

  1. You kept your maiden name? I hyphenated my last name, which is a big pain.

    Almost $100 per person. That's pretty expensive. Granted, king crab legs are expensive and sooooo yummy!

    回覆刪除
    回覆
    1. "暫時"都唔方便改,而這個"暫時"都暫咗好幾年啦!

      我本來都打算好似妳咁,想hyphenate個姓,但返工地方讓我"見識"到這個做法真係帶來許多不便,到時唯有用佢個超級普通嘅姓啦!不過,我想話呢,我個姓型好多架!:D

      其實同溫哥華比,都真係貴好多,所以我都係等返去先食啦!

      刪除
  2. 我無轉過姓喎又,我懶,哈哈!
    D蟹好好味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. "轉死性"分分鐘易過"轉姓"呀!

      這兒要合法地改姓,要連出世紙都改埋架!^^"

      刪除
  3. 食物唔錯喎,不過要趕著食就唔係幾好囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!我哋班友仔嘅重點係吹水加嘛!未吹夠就要走,幾無癮啊!

      刪除
  4. "原來自己入贅了!" --> 好搞笑~~

    估唔到食咁貴野都要受咁o既服務, 真過份!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者我應該同佢玩下角色扮演,喺個blog同佢改個新卓號 - Mr.姑爺!

      仲要舊同事專登唔帶小朋友嚟,都係想食得盡慶D,唉!

      刪除
  5. 其實外國係咪好興用夫姓㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架! 有些人會選擇改跟夫姓,有些人喜歡保留自己姓氏再加夫姓,譬如妻姓林,夫姓黃,就變成Lam-Wong. ;)

      刪除
  6. 海鮮餐好吸引呀~~ 但係食唔夠2個鐘就要交枱, 香港好多食店依家都唔會咁樣~ 可能呢間真係人氣店吧~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間餐廳嘅龍蝦,皇帝蟹真係整得幾好食架,不過就無香港咁多海鮮選擇囉! 最懷念香港嘅蟶子,瀨尿蝦等等,諗起都想食呀!

      刪除