2014年8月20日星期三

慕名而來的西班牙之夜 ~ Patria

海豚兒和Mr. Dolphin經常也心思思想吃西班牙海鮮飯。很奇怪,海豚兒從來也不好米飯,年中加起來可能連五碗飯也吃不到,但唯獨鍾情於西班牙海鮮飯,第一次吃便已經一試傾心。只可惜在多倫多生活的我倆也不大懂門路去找正宗好吃的店子,直到早前在網上找英式下午茶資料(咁都得!),準備好友遲些到訪時與她去嘆茶,竟無意中發現這間在網上有許多好評的餐廳 ~ Patria



搜尋到這店子當天正好星期五,和Mr. Dolphin商量後,我倆便決定好星期六晚上的開餐大計。



Mr. Dolphin吃了蕃茄凍湯,海豚兒淺嚐了些許,覺得味道像醬汁多於湯,可能因為不習慣喝凍湯吧!  海豚兒就吃了火腿,好吃之餘亦完全沒有臭豬味,若果能有其他伴菜或果果同吃來作平衡,相信味道一定更好!


當然,我倆不單各自吃這一點點食物,亦分享了好吃蕃茄蓉多士和以薯仔切片墊底的焗魷魚,不過這小吃的味道就一般般而已。


由於西班牙海鮮飯製作需時(大概四十五鐘),心急的海豚兒一坐下連餐牌也未來得及看,便先點了這道菜,吃過頭盤,熱辣辣、香噴噴的西班牙海鮮飯便剛好端到我倆面前。這個飯軟硬適中,多汁又香口,海鮮鮮嫩無比,每一口也充滿著番紅花的香氣和海鮮的鮮味,實在好吃得讓我倆以為自己在重遊巴塞隆拿呢!


一餐好吃的晚飯,甜點當然少不了,Mr. Dolphin點了炸鮮奶配番紅花雪糕加蜜糖汁。炸鮮奶香脆可口,但是和平常中式炸鮮奶口感有所不同,較為挺身,有點像硬芝士的質感,番紅花雪糕氣味亦非常獨特,海豚兒還說笑這陣香氣就像先前吃的西班牙海鮮飯呢,這個應該叫做西班牙海鮮香味雪糕! XD


至於海豚兒則點了西班牙油炸鬼--->其實是churros 加焦糖醬至真(唔好意思,張相相嘅角度影到阿焦糖醬好似... ...)。這個甜品真的很對海豚兒胃口,雖然是炸物,但每條churros 也炸得乾身香脆,只可惜海豚兒不嗜焦糖的甜,而Mr. Dolphin就像吃"點點滋味餐"般,每一口也㸃滿焦糖醬,吃得津津有味!


總括來說,海豚兒和Mr. Dolphin也非常欣賞這家餐廳,尤以慕名而來的西班牙海鮮飯最為出色,所以,我倆定必會再來!

16 則留言:

  1. 你講開我至留意,我都未喺呢度食過西班牙餐,葡萄牙餐廳就去過好多次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多倫多近年開多咗好多西班牙餐廳,其實tapas細細碟,可以試多幾款,都幾吸引,我估大蘋果都應該開咗D呢類型餐廳,有機會試下吖!

      係喎!其實我心目中都有間葡萄牙餐廳想試,妳有無咩心水菜式介紹下呢?

      刪除
    2. 我唸Manhattan一定有好多西班牙餐廳,不過出城好遠架。
      我去親葡萄牙餐廳都係食燒雞,幾悶吓。

      刪除
    3. 咁又係,不過妳唔駛出城成日都搵到D正韓燒食,都好方便呢!

      係呀!通常D人都係話食雞同魚,等我都試下先!

      刪除
  2. 從來也不好米飯,年中加起來可能連五碗飯也吃不到,但唯獨鍾情於西班牙海鮮飯 --> haha, 我生matthew前都係咁架! 依家就兩樣都好愛了~~~

    btw, 依餐真係滿足, 特別有churros作甜品--> 咁先係一餐完滿的西班牙大餐! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家姐情況同妳一樣呀,生前唔食飯架,生完之後,依家每晚都食!

      呢個churros整到細細條,食到最後都仲keep到暖,真係特別好食!

      刪除
  3. 睇相,見到食物都很正宗,那西班牙海鮮飯好大份,材料又多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係呀!我哋兩個每食一啖就講一次"正呀!"/"真係好味呀!" 食到最尾飽哂都忍唔住繼續讚好味添呀!

      刪除
  4. 兩個人食到咁多好勁呀
    我都唔好米飯,我係揀黎食的
    番紅花雪糕加蜜糖汁 我又要食 = ]

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋食完飽到專登行半個鐘先去坐車,先消化到少少o乍! ^^"

      甜品真係好得,個雪糕味到我第一次試,覺得好得意呀! 如果妳嚟,我一定同妳去試!

      刪除
  5. 海豚兒就吃了火腿,好吃之餘亦完全沒有臭豬味 <- I thought I was the only one who thought authentic ham and/or prosciutto smells.

    回覆刪除
    回覆
    1. LOL! 我哋兩公婆都係好似妳咁架,老公已經好少食豬。我覺得越耐唔食豬肉,就越對嗰陣味敏感,越食唔到! 以前有個朋友,佢全家都唔食得豬肉,食完會唔舒服,好似人哋牛奶敏感架!

      刪除
  6. 45分鐘的西班牙海鮮飯, 值得等待呀~~~ 第一次知道原來番紅花都可以整雪糕, 好特別~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳說得對呀!這45分鐘的等待時間換來的美味實在是太。值。得。了!

      我都係第一次試番紅花味雪糕,真係好得意架!

      刪除
  7. 原來妳唔鐘意食飯架?我鐘意架,不過驚肥,唔係成日食
    咁大兜西班牙炒飯,妳地食得晒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我細細個就唔鍾意食飯架啦!我估Oli細個時,家人一定係煮得一手好餸,所以鍾意米飯。

      個飯我食咗兩碟上圖份量,其餘由平時不能吃太多米飯的Mr. Dolphin快樂地包底! :D

      刪除