2014年8月27日星期三

這個夏天不太熱

今年多倫多的夏天比較清涼,從七月到八月中為止,也沒有一天的氣溫是高於攝氏三十度,這可是七十多年來的第一次,雖然如此,多倫多人依然熱愛夏天,正所謂"誰亦愛夏日長~~~",每星期也有許多不同類型的街頭節來慶祝夏季的蒞臨!

街頭節當然包括許多美食,海豚兒跟往年一樣,也挑了幾個週末參加不同類型的街頭節。

今年的第一炮是六月中的<<Taste of Little Italy>>,其實Mr. Dolphin和海豚兒差不多每年也會前往這個小意大利節,但亦因為這個原因,我倆亦沒有再留意到甚麼有特色的食物或物品,只簡單地分享了一杯意式雪糕。


接下來便是六月尾的<<Taste of Asia>>,對於海豚兒來說,這絕對是不能錯過的亞洲節,原因嘛,是因為這兒有我倆的大愛 ~ 臭豆腐!  這不就正是臭味相投嗎? ;P


除了臭豆腐,今年Mr. Dolphin和海豚兒還吃了即開生蠔、蚵仔煎丶燒龍蝦,雖然味道不是超棒,但"掃街"這機會,在這兒著實不多,所以一定要好好珍惜呢!


還有就是從七月中起,逢星期三在市中心Nathan Philips Square(彌敦菲臘廣場)的農夫市場,在這兒海豚兒買了很好吃的蘋果批、杏仁蘋果撻、還有十萬分好吃的creme brûlée批,大家請不要誤會,這個creme brûlée批並沒有發霉,只是中間加了可口的藍苺而已,以及這個海豚兒很喜歡的馬來西亞小吃 ~  murtabak,薄餅餡料可選擇牛肉、羊肉、或素,只是今年這檔子沒有去年的檔子做得好吃就是了!


其實海豚兒今年還去了兩遍每年必去的<<Ribfest>>,這排骨節每個週末會在不同的城市舉行。可是,今年第一次去時海豚兒"很老定"會再來,所以沒有照相,到第二次嘛,下著大雨太狼狽,所以亦不便拍照,唯有寄望下年有機會再和大家介紹吧!

更新: 今個週末會出走一星期,回來見~~~

20 則留言:

  1. 這個夏天實在太正啦,冷氣都唔駛點開。
    有機會掃街真好,尤其係亞洲節,有臭豆腐咁正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我貪心D,想暖多少少,今個夏天差不多每日返工都要著多件冷外套至夠暖!^^"

      妳下年都嚟熱鬧下吖!Taste of Asia多數喺六月最尾嗰個週末,喺pacific mall旁邊,若果妳嚟,我排定隊買臭豆腐等妳!

      刪除
  2. 原來今年咁清涼架, 哎呀, 要熱D先有mood大啖大啖食雪糕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!今年我真係食少咗雪糕之餘亦飮少咗冰沙呀! :(

      刪除
  3. I actually prefer mild summer :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好暖多少少啦,依家朝早有時候連15度都無,而且咁嘅夏天會令人好擔心冬天會唔會凍到儍架! @_@!

      刪除
  4. 排骨節?very interesting! 英國的夏天都玩完了。依家夜晚只有十幾度咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 排骨節好正架,十幾個vendors喺到擺檔燒排骨,好有氣氛架!

      我哋依家都係咁上下,呢邊forecast話九月會凍,然後十月會再有heat wave,好似將夏天同秋天調轉咗咁!

      刪除
  5. 回覆
    1. 香港就太熱,多倫多就唔夠熱,如果有部時光機兩邊走就好啦!

      刪除
  6. 香港的夏天好鬼熱丫!
    有臭豆腐?D鬼佬聞到有冇走夾唔頭呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕太熱,但得十幾度嘅早晚又凍咗D囉!

      有架,有D會㩒住個鼻話臭,有D又會覺得好得意走去睇下,排隊買就只有黃皮膚啦!

      刪除
  7. 海豚兒:
    ~啲乜乜街頭節, 我就最驚, 因為依啲場合太難找車位. 當年係多倫多,公車能到達嘅街頭節, 人哋又約我, 我先去!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全明白妳感受!如果去市中心嘅街頭節,我哋都係坐公車多,同埋我哋呢D"不"喜愛夜蒲人士,通常都早去早回,基本上都避開哂人多時候。

      咁我下次又約下妳先! ;P

      刪除
  8. 這麼涼的夏天能游水嗎?愚太超怕凍,起埋33度以上才落到水

    回覆刪除
    回覆
    1. 多倫多無咸水泳灘,只有湖灘,無咁好玩之餘,D水又真係成日都凍冰冰,所以泳池真係會多D人架!

      刪除
  9. 原來多倫多喺夏天有這麼多特色活動~~ 我都好想食臭豆腐, 好耐未食過, 懷念那種獨特"香味" ^^~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為多倫多的夏天和冬天比相對地短許多,所以多倫多人很喜歡舉辦/參與戶外活動,很多週末街頭節也人山人海,好有氣氛架!

      我哋返親香港都吃臭豆腐架,簡直係唔食唔安樂呀,嘻嘻!

      刪除
  10. 我反而唔中意喺呢個時候食雪糕,因為嫌佢太快就溶。 :-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!因為香港嘅夏天真係熱好多,唔同多倫多今個夏天凍到我連食雪糕都無心雞!

      刪除