2014年8月10日星期日

一額汗

從今年三月份起,Mr. Dolphin就被上司告知可能要再去非洲的熱帶雨林工作六個月,這消息在我們去北歐兩天前接近落實階段,可想而知,Mr. Dolphin和海豚兒在旅途中有多擔憂。。。

當然,我們絕對不想分隔異地六個月,但同時,這份短期合約列明是不能有家人同往,若堅持要做跟得夫人,連日常生活也會有很多問題。

公司在當地的辦公室、飯堂、休息地方包括健身室、小賣部、理髮部、及單人員工宿舍也是連接在一起,如果"硬要"相隨,我倆根本不可能住在員工宿舍,但這地方的衛生水平是異常差,就連漱口也不能用自來水,必須要用支裝的樽裝水,試問若要自己找地方住,又怎能解決交通及三餐等日常生活問題呢!

另外,公司提供的"福利"跟幾年前相比亦大幅度下降了,雖然這型式的工幹,人工加上退稅額,能賺到的是會比在本地辦公室高出很多,但因為"福利"比從前差,根據新合同,為了在假期時與海豚兒見面,Mr. Dolphin最終要貼錢打工,所以,Mr. Dolphin也一直為萬一要去的可能性和上司拉踞,為我倆謀福祉。

最令人擔心還有Mr. Dolphin的健康問題,幾年前到埗剛滿一星期,便因為預防瘧疾藥物副作用影響,連"廠"都入埋,鹽水都吊埋,回來後,身體抵抗力亦變差了許多,就算賺到更多錢,亦買不回健康!

說到這裡,可能大家也會問"唔去得唔得"又或者"搵過份工得唔得"?


"唔去"唔係唔得,但公司內的高層肯定會嚴重施壓,不過其實Mr. Dolphin的工種無論去到任何一間公司,也有很大機會要去"山卡拉"地方工作,只是非洲是比較"非一般"的地點,而如果要另謀高就,就要接受人工會減約三成的殘酷事實!

話雖如此,Mr. Dolphin和海豚兒始終覺得"彼此"比任何身外物來得重要,亦已作了辭職這最壞打算,而最值得感恩的是,經過這四個多月的折騰,Mr. Dolphin最終亦有得留底,不用走,實在是可喜可賀!

當然,凡事也有兩面。若Mr. Dolphin最終要出差,海豚兒也有打算為配合Mr. Dolphin出差時的假期,停薪留職六個月,每當Mr. Dolphin放假,就會去旅行會合,其餘時間就會去投靠居住於三藩市的家姐短住,再和溫哥華好友結伴旅行,現在這些計劃當然也告吹了。但是海豚兒還是很感激當初她們知道海豚兒有這個"量地打算"時,也是義無反顧、義不容辭、挺身而出、盛意拳拳地邀請海豚兒跟她們生活,目的是不想海豚兒一個人悶著過日子,所以,當Mr. Dolphin確定不用去非洲工作時,她們一方面替我倆高興,而另一方面也有些若有所失,對於這點,海豚兒也帶些歉疚,特別是對海豚兒家姐,因為我們真的很久、很久沒有一起生活過了!遲些日子也該好好計劃去探望她和她的家人,包括嘴巴從不説太多,但其實一直對海豚兒很好很好的姐夫啊!  至於好友,我們已經有了解決方案,很快,我們便會在芝加哥相見,想起也興奮呢!

不得不提的還有Mr. Dolphin父母和Mr. Dolphin家姐,他們也很熱烈地邀請海豚兒回溫哥華及香港的"家", 多謝他們在我倆婚後也把海豚兒看待成一家人。古語有云,騫翁失馬 焉知非福,這些年嚐到的甜讓海豚兒漸漸明白到原來《幸運是我》,身邊有這麼多寵自己的人!


<<一樣是舊日的我 今天笑意甜絲絲
    聲音裡也帶一點光彩 感覺是特別的美
    曾嘗遍失意時 卻找到快樂匙
    那裡會知 就是自己 原來是個幸運兒>>


22 則留言:

  1. 點解唔可以自己一個人住?你都已經係成年人又喺非常發達國家,只不過係短短6個月,真係咁可怕嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次試過啦,自己住咗四個月,老公同自己都唔擔心我一個人生活,不竟未同佢一齊之前,自己都一個人生活咗接近十年。一個人生活唔可怕,最"可怕"應該係夜晚無人暖腳XD, 同埋真係好悶! 我自問都好習慣一個人開餐,但連續幾個月嘅一日三餐都一人前,真係好無癮!

      刪除
  2. 事情終於解決, 2人不用分隔兩地, 替你們高興~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Helen! 有得揀嘅話,都唔想佢去非洲工作,基本上全家都替他的安全擔心。

      刪除
  3. 果首歌係我其中一首k歌黎架,好鍾意啲歌詞!其實我都係可以好獨立但唔想同老公分隔異地嘅人。雖然有人話小別勝新婚,但若果其中一方個生活環境比較令人擔心,始終個心會心掛掛。我一個人等過幾個月又試過,幾年又試過,唔係人人都明的!你家姐同朋友就應該明,所以咁支持你呢!你同Mr. Dolphin繼續sweet sweet,喺芝加哥玩得開心啲啊!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢首都係我K歌必選,不過好多年都無去K,連邊度有"港式"K都唔識!

      係呀! 其實我哋最唔想大家都習慣哂一個人過生活,到時攪到覺得另一半"阻住"自己,就大檸樂啦!

      謝謝Vicky! 我哋會努力經營,你哋都係呀!我去到芝加哥一定會諗起妳架!;)

      刪除
  4. 小别勝新婚。你自己一個人住幾個月唔係大問題,但Mr Dolphin要去啲咁嘅地方幾個月就令人擔心啲,好在而家唔駛再煩啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢!妳當媽媽嘅一定會更加明白嗰份擔心,佢上次去嘅"經歷"真係聽到O哂嘴,文化差異之大,真係嚇壞人架! ^^"

      刪除
  5. I am sure you would have been just fine, but it gets old being by yourself esp you couldn't see each other on a regular basis.

    Plus, you would probably worry about his well-being.

    回覆刪除
    回覆
    1. You nailed it! ;) When he was sick, I couldn’t be there for him. When I wanted to chat with him, I had to make sure I didn't wake him up in the middle of the night. It was especially hard for us to talk on the internet. When we’re next to each other, we chat all day and night. When we’re using skype while he’s there the last time, we sometimes caught ourselves starring at each other and couldn’t find anything to say at all.

      And yes, it took him almost two years to recovery after he came back to Canada. We definitely don’t want to go through this again.

      刪除
  6. 恭喜妳丫,Mr Doiphin唔駛去非洲做野,要分隔6個月真係好難的,而且依家非洲有伊波拉
    其實唔駛內疚喎,妳D親人真係好登妳高興先岩,而且佢地始終不及老公親ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Oli!! 對呀,Mr. Dolphin父母也是這樣說,如果佢依家喺嗰度,我哋一定會更加擔心! 唔駛去,我哋一身鬆哂!

      多謝妳嘅安慰,其實我都知佢哋都真係好登我哋高興,至於失望,最主要係其實我家姐成日都會想可以同我親近D,始終媽媽去世後,我哋同父親關係又唔特別close,兩姊妹都視對方唯娘家嘅至親,唯有plan下幾時去探佢啦!)

      刪除
  7. 回覆
    1. 直情應該唱番句"齊歡唱。同慶賀!" XD

      刪除
  8. 非洲的熱帶雨林工作, 聽到都驚到心都寒埋.... 好在最後唔駛去~~
    仲有好羨慕妳地成家人都咁sweet, 唔急喎, 遲D再安排機會相聚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說公司開始窟地建辦公室、宿舍時,有好多蛇走哂出來,嚇到當地員工雞咁腳走哂! ;p

      謝謝妳呀! 同老公家人關係好,絕對係老公嘅功勞,全靠佢夾係中間嘅搭橋功夫叻!

      都真係要plan下見面大計啦!

      刪除
  9. 雖然吾知道mr dolphine係做咩工,但知道佢吾駛去非洲都好開心,始終你地要分開6個月實在太長,同埋而家ebola好危險,都係少去個D地方為妙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Mrs. Wu! 當我哋知道佢唔駛去非洲嘅時候,真係鬆一口氣呀!不過如果佢真係要去,我就情願跟埋去,唔駛佢一個人咁慘!

      刪除
  10. 住慣大城市,確是不想去適應落後地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!老實說,雖然我們不至於嬌生慣養,但去非洲生活亦真係太極端,何況,工作嘅國家亦非遊客區,生活環境、質素真係令人擔心架!

      刪除