2014年8月24日星期日

慳家夫婦

話說Mr. Dolphin從收音機中聽到龍蝦poutine的介紹,很有興趣一試,正所謂擇日不如撞日,海豚兒和Mr. Dolphin便襯星期日去一家有龍蝦poutine的餐廳吃午飯。

去到餐廳正是中午十二時,霎眼看店內空無一人,沒有食客,更沒有員工,我們在櫃檯等了一會,依然沒有人出來,再走到接近廚房位置,方發現女侍者*坐在角落位置在上網,更令我倆驚訝的是原來星期日正午時份這餐廳竟然會沒有客人!

Mr. Dolphin和海豚兒第一次幫襯這餐廳已經是十年前在蒙特利爾(Montreal)旅行時無意間遇上,還記得當年吃的煎三文魚配他他汁好吃萬分,可當時多倫多未有分店,一直沒有機會再嚐,直至數年後這餐廳的分店終於抵達多倫多。只可惜,再次到訪時,在家附近的店子卻不幸遇上一位怪侍者再加上不大好吃的晚餐,經此一役,我倆亦沒有重臨這店子。不過,數月前,和同事來到市中心的分店用膳,又覺得很好吃喎,所以便提議Mr. Dolphin來到另一家分店試試看!

為了龍蝦poutine而來,當然要試這道小吃,龍蝦生熟剛好,只可惜薯條味道不算精彩。


至於主菜,海豚兒就選了all time favorite ~ BBQ Pork Back Ribs!  這兒的肉身偏廋,吃的時候不會覺肥膩,連平常不好這味的Mr. Dolphin也讚好,我們也一致認為這兒偏甜的燒烤汁,反而更對胃口,當然,好吃的煙薰味焗豆和coleslaw更加是不可缺的,正!


而Mr. Dolphin則挑了海鮮扁意粉,雖然一碟中只有蝦和帶子各三隻,但全部也是大大隻兼夾彈牙的好貨色,唯一美中不足只是意粉較淋身。


西式甜品嘛,海豚兒一向鍾情熱食的選擇,這次和Mr. Dolphin分享了新鮮焗起的曲奇配雲呢拿雪糕,熱辣辣的曲奇又香又甜,實在好吃啊!


吃過這午餐後,我倆超級飽,這天連晚飯也吃不下,總算省掉了一餐,也算慳家吧! XD


*註:  女侍者服務態度非常好,但不得不提Mr. Dolphin留意到她的兩隻前擘也有大量割痕,每邊也至少有十多條,海豚兒後來也看到了,除了感震撼外,亦有些無奈,可幸是這些傷痕像是舊疤痕,沒見到新的傷痕。唉! 希望這些也只是往事吧了!

22 則留言:

  1. BBQ Pork Back Ribs 份量好巨型呀,食唔食得曬呀...等我黎幫下手呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!今次叫正常份量,剛好食得哂,不過,如果妳肯嚟,同妳再去又點話吖! ;)

      刪除
  2. 原來係咁樣慳家, hahaha, 我都想努力學下野~~ ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對我嚟講,真正慳咗嘅係煮少一餐已經好開心! :D

      妳要照顧兩個寶貝,食少D都唔夠力氣呀!

      刪除
  3. Mr. Dolphin留意到她的兩隻前擘也有大量割痕,每邊也至少有十多條 <- Hopefully whatever bothered her is in the past now.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,不過見唔到有新傷痕,都應該係good sign嚟嘅!

      刪除
  4. 我未食過poutine, 剛剛上網睇才知道。龍蝦 配poutine很特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. Poutine都算係加拿大特色小吃,據說始源於Montreal監獄發放給犯人嘅食物,然後慢慢演變成快餐小食。

      刪除
  5. 食咁勁嘅一餐,應該第二日嗰餐都要慳埋佢呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實份量唔算好多,而且都食得哂,不過呢類型食物真係好heavy,瞓醒都真仲飽飽地!;)

      刪除
  6. 你地好有食力喎,每樣嘢都好大份,又吸引!
    星期日中午冇人,你地咪包場?之後有冇客人嚟呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋星期六晚好早食晚飯而又好夜瞓,所以到星期日一瞓醒就好肚餓,想食好多嘢架!

      係喎!我都無諗過原來我哋係包場添,不過,坐落一陣都慢慢開始有客到啦!

      刪除
  7. 甜品同ribs都好吸引~~ 咁好味的餐廳竟然一開始冇人, 可能好多人都鍾意12點幾1點先食午餐~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好味架!我食完到依家都仲心掛掛,好想再去呀!

      可能係吖,我哋坐底唔夠15分鐘,間餐廳就陸續有人嚟啦!

      刪除

  8. 海豚兒:
    ~你同Mr. Dolphin 都好識食, 簡唔中都見你哋周圍去試下.
    ~Poutine, 係加拿大黎講, 真係代表作. 用龍蝦更加特式啦!!
    ~碗Coleslaw, 好似碗白飯咁多, 依間餐廳都好慷概

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!都唔係識食,只係我哋無聊+為食之嘛!

      Poutine來由真係幾得意,再加埋海洋省嘅龍蝦就真係絕配!

      係呀!大大碗,酸尾尾,好醒胃⋯⋯不過我都無能為力,主要都係靠老公淸碟!;P

      刪除
  9. 食咁多野都叫慳家 XDDDDDDDDD 好想食龍蝦poutine、海鮮扁意粉,同埋曲奇配雲呢拿雪糕!!!!(間餐態叫咩名呀?會唔會開黎美國?>< 好掛住poutine!好掛住Tim Hortons呀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳咗一餐唔洗煮嘛,哈哈!XD

      間餐廳叫Baton Rouge,暫時連加西都未有,如果有機會,我帶o的Tim Horton咖啡比妳吖!

      刪除
    2. 有機會我要去Toronto試~~~~~~^^ (歡迎來San Francisco探我~~~~)

      刪除
    3. 如果拉生拉太同豆丁嚟,我一定同你哋去架! :)

      若果我嚟,我都一定會通知妳遮!

      刪除
  10. 看海豚兒對女侍應的關心,感覺上你真是一個很會為人著想的人。能認識你 很幸運

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝愚太! 可能我想得太多啦!總覺得這樣自殘好可能係有感情問題,或者太空虛,靠自殘來換取快感,無論原因如何,都希望她會珍惜自己嘛!

      刪除