2014年10月16日星期四

手牽手紀念日


自從結婚後,海豚兒和Mr. Dolphin已經"忘了"慶祝拍拖紀念日,其實呢,海豚兒亦不是甚麼節日也記在心上的人,唯一最緊要的是不知從那兒來的概念: "生日一定要有蛋糕!"

早前的一個週末,海豚兒決定要和Mr. Dolphin試試在上一篇提過的賣結婚蛋糕店子,早上醒來才記得,原來當天正是我倆的手牽手紀念日,然後便"美其名"去吃個brunch來慶祝一番。 ;P

當天不知怎的很心急,海豚兒一坐下連餐牌也沒心情看,便馬上跑去甜品櫃,點了兩件甜點作頭盤。



芒果慕絲杯其實不錯,只是海豚兒不太喜歡內藏椰絲,基本上,海豚兒不太欣賞加了椰絲的甜品。



至於另一款果撻嘛,撻皮"淋"到我倆無法完成,唉! 怎麼那個隔夜結婚蛋糕水準高這麼多呢,實在令人摸不著頭腦啊!



吃罷甜品,海豚兒和Mr. Dolphin的咸點也上枱了。

出乎意料之外,兩款咸點都好得下喎! ^^

海豚兒點了煙三文魚班尼蛋,這個用牛角酥墊底的egg benedict實在比慣常用的English muffin強多了,新鮮熱辣的牛角酥,每啖也香噴噴,跟煙三文魚和蛋蛋實在配得很,正!



而Mr. Dolphin則點了蟹肉蛋批,這個蛋批的酥皮著實是酥脆非常,再加上啖啖蟹肉,Mr. Dolphin不費吹灰之力便把蛋批吃光。



總括來說,這店子是值得再來的,只不過,再來的話,就只限咸食,甜點則免問了!

執筆時,我倆亦剛慶祝過結婚週年紀念,「還寄望無限個的明年」,繼續手牽手過每一天。

14 則留言:

  1. Happy Anniversary!

    Not sure what date is our 我倆的手牽手紀念日. I can barely remember birthdays.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much!! 妳又要返工又要照顧家庭,已經好叻啦,比著我可能連昨晚吃過什麼也記不起來啊!

      刪除
  2. 恭喜恭喜,即係幾多週年呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳! 唔長唔短,剛好九週年! :)

      刪除
  3. 好sweet ar, 雖然個甜品唔係好得~~~~

    不太欣賞加了椰絲的甜品 --> 其實我同妳一模一樣, 椰味ok, 但唔好椰絲唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!

      Give me 5! 其實我好鍾意椰汁、椰奶,但椰絲嘛,真係完全接受唔到囉!

      刪除
  4. Best wishes to you both on your anniversary, May the love that u share last forever.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much!! 我們會繼續努力,好好享受平淡是福!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~依間鋪頭, 格局唔錯!! 近你嗎!! 得閒可以再去食咸點.
    ~我手牽手紀念日, 每一個月都count住. 到手牽手紀念日當天, 會食好啲慶祝.
    ~你仲記唔記到手牽手紀念日有幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間店叫做DT Bistro喺Harbord夾Spadina,唔算近我,不過有機會都會再去。

      我記得呀,我仲曾經諗過Brian會唔會喺妳哋去巴黎嗰個紀念日propose添呀,嘻嘻!

      唔會記得幾多個月、日,不過一齊咗十四年就一定記得嘅。

      刪除
    2. 海豚兒:
      ~一齊十四年快樂
      ~原來我同Brian 一齊嘅時間仲耐過你哋! 我唔係想show 野!! 只係我覺你同海豚先生, 好似一齊咗好耐好耐!! 因為你同海豚先生真係好合拍同埋好似經歷咗好多!!

      刪除
    3. 多謝妳呀, Vicky! 我明妳意思架,可能因為我哋兩個喺多倫多無其他家人喺身邊,大家變得加倍重視對方,日子久了、互相影響下,思想、行為、價值觀都變得接近,所以好有"老夫老妻"嘅感覺啦! :)

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝小鳥,兩個不相識的香港人在加拿大遇上,拍拖,然後結婚,故事其實很平淡,但這正是我所追求的幸福生活。:)

      刪除