2014年10月8日星期三

兩分鐘飛行之旅 ~ Day 8

這天黃昏,朋友仔和巨人便回去溫哥華了,今天我們只安排了一個節目,而這個節目亦是這行程中的第四個並最後一個highlight,還好,這個highlight並沒有因為孖潤腸嘴而需要取消,我們一行四人依然浩浩蕩蕩出發去一個"你估我唔到"嘅地點,而這亦是海豚兒第一次玩這類型玩意,基本上,認識海豚兒的朋友在FB看到照片時亦感興趣,至於海豚兒家姐就whatsapp海豚兒,問相片中人到底是誰,因為她其實不大相信阿妹會咁薑,仲要主動提出去玩。然而,海豚兒自知從小到大也是零運動細胞,平地漫步都會拗柴+跌倒! 所以對於這個新嘗試,海豚兒對自己只有一個要求,就係"我唔要似洪永城!" ---> 如果有睇過「走過浮華大地 -  亞洲篇」就會明白海豚兒的意思吧!

說到這裡,大家可猜到海豚兒指的是什麼玩意嗎?  就是這個了~~~

iFLY - Indoor Sky Diving



海豚兒想:  若是十年前,也許沒能力負擔這玩兒,而十年後也許"骨頭打鼓"沒能力玩了,所以還是想做就去做,想"飛"就去飛吧!



為了這次活動,無聊到爆的海豚兒還"要求"Mr. Dolphin和巨人陪海豚兒好似Power Rangers咁,一齊做些幼稚動作來影合照,除了合照,我們還拍了片,超級攪笑! 不過呢,這些照片實在不便公開,因為實在太低B了! ;P

首先我們要上一個簡單課程,大概需時三十分鐘,學習飛行時的正確姿勢、及溝通時用的手勢,然後便穿上飛行裝束、耳塞、眼罩、頭盔,準備飛翔了。




巨人、Mr. Dolphin和海豚兒參加了兩分鐘飛程,分開兩次進行,最後海豚兒更另加一個tandem - 由導師帶領海豚兒轉圈飛上wind tunnel之頂,很好玩呀! 有興趣的話,大家不妨一試,速度不會太快、甚至連"離心力"也感覺不到,當然這亦因為海豚兒只是"學神",風速不會調得太高!



至於朋友仔則堅負我們的攝影師,左手拿著一部相機拍片,右手又拿著另一部相機拍照,效果還拍得相。當。好。 勁呀! 多謝朋友仔和巨人從西岸飛過來東岸探望海豚兒和Mr. Dolphin,並和我們吃喝玩樂足一個星期,實在是大滿足呢!

10 則留言:

  1. 咁樣影相都仲好, 真係由高處跳落去就點都唔制了!! ^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當個導師帶我轉到頂嗰刻,我先至識"驚",心諗如果落嚟時加速,我分分鐘嚇到隔夜飯都嘔埋,好在速度都唔算快,啱哂我"又要威、又要帶頭盔"既要求! :P

      刪除
  2. 有啲咁嘅嘢玩架?我就係你所講嘅骨頭打鼓嘞,所以唔駛預我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我都係近排先留意到多倫多原來開咗D咁嘅嘢玩!

      實不相暪,我玩完呢兩分鐘之後,全身肌肉、骨頭痛咗兩日呀,都怪平時無做運動之過! XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 初學時離地唔夠三尺,焦點亦放喺"平衡"上,所以一D都唔(識)驚。到飛得高DD時,個導師就會"拉"返我落嚟D,感覺唔會太刺激,比較似學蹈單車、滑雪,想有進步多D!

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~依一隻飛, 我見電視有介紹過. 你哋又會無端端諗到依一樣野黎玩?? 你哋玩飛之前嘅訓練, 到飛個陣時, 係咪用到?? 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇電視時,我無咩感覺,但有次無意間見到人哋現場玩,就好想試下!

      上堂教嘅係最基本知識,都用得著,據觀察我哋個導師唔算勁,如果個導師勁D,或者會教到多D技巧,可能我哋會快D上手。

      刪除
  5. 妳咁勁既?俾我真係有D驚驚地架

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場見到人玩時"感覺"唔會太驚,所以就好想襯行得走得時去試下,我玩完覺得好開心,但老公就一D都唔享受囉! *_*!

      刪除