2014年10月27日星期一

返來囉!

出文之時海豚兒已經回到老家了,香港 ~ 妳還是海豚兒認識的香港嗎?  這是海豚兒出發前的疑問⋯⋯現在嘛,海豚兒真心覺得絕大部分"香港人"比以前更為可愛! ^^

兩個多星期前決定回港送長輩最後一程,一切也來得頗突然,但Mr. Dolphin和海豚兒情緒上沒問題,只是家人比較傷感,對於病痛漸多的老人家來說,其實也許是一個解脫,希望她得到安息吧!

這陣子也實在太忙碌了,忙著訂機票、安排酒店住宿、購買手信、相約家人、友好及blog友仔見面 --->希望實物"圓"大唔會對大家造成過份不安啦!  雖然忙,但想到很快便能在港與各人相聚,心中著實有一點雀躍。因為喪假只有數天,而Mr. Dolphin暫時沒有額外假期來延長旅程,所以就只好來匆匆、去也匆匆地回港一趟了。

儘管一個星期時間實在太短,海豚兒亦會盡力把握時間,好好利用這個星期的光陰。

回來再見!

18 則留言:

  1. Sorry for your loss!

    When was the last time you went back?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心、有心!

      對上一次是三年前,咁啱都係十月尾,又咁啱係一個星期,不過嗰次係返嚟參加婚禮。

      刪除
  2. 辦完正經事,就在香港放個輕鬆假期啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係咁打算,其實除咗瞓得唔係幾好(時差),我哋都好享受呢幾日"假期"!

      刪除
  3. 我好想返香港,每區睇吓佔幾晚,不過依一兩個月要處理office搬屋,一日假都唔請得,好沮喪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無份去佔不過好慶幸可以到達現場去感受一下,他們實在安靜、和平到難以相信,最正係我終於有機會面對面去了解,而並非單靠傳媒/FB,感覺真實好多!

      刪除
  4. 好開心見到妳丫,依家最想快d星期四再擦過! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係吖!同埋我懷疑我"染上"單思病,超掛住妹妹呀!

      刪除
  5. 得幾日好趕,又要辦正經事。
    盡量食多啲正嘢喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 返嚟頭一兩日我都仲覺得有好多時間,依家仲有兩日就走就越來越唔捨得,至於食呢方面,我已經係食得超級放縱,想食就食,話知佢三高定三低! ;P

      刪除
  6. 如果有時間可留一段時間比愚太,brunch or high tea.

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於見到面啦,實在是萬分高興!

      將來安排到時間嚟多倫多玩,記得通知我呀! :D

      刪除
  7. 海豚兒:
    ~走咗轉香港. 真係快趣!!
    ~有無時差呀!! 總之, 能係短時間攪掂香港嘅私事, 就算係香港時間係短, 但個心會舒服晒. 起碼親力親為嗎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky永遠都咁細心架,我仲有兩日就走,但時差就依然未攪掂,嘻嘻! ^^"

      今次好大得著因為見到香港美麗嘅一面,我為自己(香港人)而自豪!

      刪除
  8. 期待與你和大家共進晚餐 :DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於見到面啦!多謝Mandy拋夫棄女一晚咁多來陪我食飯。嗰晚真係大滿足,希望下次可以有機會見埋CEO同小吉,就完美啦!

      刪除
  9. 一個星期真係太短啦,下次留待D,等我地可以帶妳去玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖! 我喺赤柱經過見到Ophelia介紹我去嘅泗溢,有想試,不過唔敢同屋企人去呀!

      刪除