2014年10月19日星期日

隨意慶祝

上一篇也提及過我倆剛慶祝過結婚週年紀念,這篇就和大家分享一下當中點滴吧!

其實也算不上是很隆重,只是在週六去了吃下午茶,然後在週日去吃個睌飯而已。

先說下午茶吧,我們在The Ritz Carlton Toronto酒店預先訂位,訂位時酒店會要求客人預簽一份同意書,填上信用卡號碼及簽名,若要取消訂枱,必須在72小時內通知,否則酒店就會收取50%下午茶費用+18%小費,貴得很利害啊!

當然,如果環境優美,食物水準高,其實這些都不重要,因為這只證明這兒有一定的人氣和魅力,只可惜海豚兒和Mr. Dolphin所感受的是:  地方"淺窄"之餘,味道也真的很一般般,唯一的優勝之處是服務非常好。吃罷下午茶後,Mr. Dolphin的意見是⋯⋯不如唔好再喺多倫多食下午茶啦,都未試過有好食嘅(好明顯上次芝加哥的下午茶好吃許多)!  海豚兒回話,好呀! 如果以後想食下午茶時,不如陪我飛轉倫敦吖! XD



印象中,除了煙三文魚牛角酥、鬆餅和opera較為好吃外,其他食物真的⋯⋯多謝哂! ^^"

其實我倆真的非常隨意,有多隨意呢? 就是在星期天想起是時候要拜山,便先去拜山,然後才去吃我倆的結婚週年晚飯。

晚飯的選址其實在唐人圈子中也很多人認識的Diana's Oyster Bar & Grill,每逢節日總會有許多家庭在這兒買一箱箱的生蠔、皇帝蟹腳等來開派對時享用。而這餐晚飯的質素也很好,Mr. Dolphin和海豚兒尤其鍾情加拿大西岸生蠔(右方),味道比紐西蘭佳麗(上方)還好吃啊,至於蜆肉(左方),也非常鮮美,基本上,海豚兒最欣賞就是價錢最親民的蜆肉,果然是cheap底! ;P



接下來的海胆多士也是超水準之作,連一向不太喜歡吃海胆的Mr. Dolphin也大為欣賞這個伴以甜中帶酸的果醬粒粒做法,美味非常!



反而蟹餅就不是Mr. Dolphin和海豚兒喜歡的啖啖蟹肉類型,所以海豚兒便"偷雞"--->只吃了一點點便"留給這世上我最愛的人"代為處理啦。 XD



至於意粉就兩款也彈牙可口,一淡(白酒汁蜆肉)一濃(龍蝦汁配大蝦、龍蝦肉)也很合心水。



來到甜品環節,我倆只簡單地分享了古古力蛋糕配雪糕,可惜蛋糕本身不是熱暖,否則會更得我倆歡心。



就這樣,Mr. Dolphin和海豚兒便簡單地慶祝了結婚週年紀念,和結婚時的想法依然一樣,不大著重儀式或排長,只要能與另一半繼續每天平凡地過活,已經是最大的福氣。

期待明年十。婚。快樂之旅!

12 則留言:

  1. 倫敦的下午茶真係好正, 講起都懷念, 唔知有冇機會一齊去食一次呢?? *v*

    Diana's Oyster Bar & Grill個餐簡單得黎都唔錯丫, hehe, 留多d quota返香港大擦勁擦啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好懷念呀,如果可以喺倫敦聚下就爽啦!

      對呀!最近都要食淸淡D,排下毒先! :D

      刪除
  2. "留給這世上我最愛的人" <--- Haha. You sound like my husband!

    Happy anniversary again!

    回覆刪除
    回覆
    1. LOL! "好嘢"又點小得另一半呢!

      Thanks again!!

      刪除
  3. 晚飯同下午茶都好豐富, 為慶祝日添上亮點~ 最緊要2個人繼續開開心心、甜甜蜜蜜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀!簡單又平凡就最啱我哋,我最怕太煩嘅嘢!

      刪除
  4. 恭喜恭喜,一定有9 x nnnnnnnn咁多的週年紀念

    回覆刪除
  5. 其實英式下午茶真係無咁多選擇架。你這些多花款D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係倫敦嘅scones真係超水準,令人難以忘記啊!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~咁慶祝, 已經唔隨意啦!!
    ~依間Ritz Carlton好難book !! 雖然, 你話環境唔夠舒適, 食物馬馬, 但見到啲afternoon set, 就當享受下個格調啦!
    ~兩個人生活, 最perfect就係可以隨意, 想點就點. 依個景介唔係每對夫妻都做到
    ~原來你同海豚先生,都幾喜歡食西餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能就係好似妳話難book所以我對佢有所期望⋯⋯而導致失望啦! 不過都算輕輕鬆鬆渡過咗一個下午嘅!

      謝謝妳呀,我其實都好感恩Mr. Dolphin咁就得我,同埋雖然無家人喺呢邊,但老實講,我哋又相對地少咗D顧忌,所以成日D行徑都好free style,好唔跟傳統 ;P

      西餐啱我多D,佢最like嘅係中式煮法嘅海鮮,所以返溫哥華就食得好享受!

      刪除