2015年2月4日星期三

韓風食記

早前心血來潮,經舊同事介紹下,和Mr. Dolphin去吃韓國人經營的魚生壽司店。


一入到店,就看見眼前的"魚缸",怎麼好像去西貢食海鮮的佈局呢! ^^"



看看餐牌,海豚兒和Mr. Dolphin食力有限,唯有放棄比目魚刺身,專攻這店主打的"另類"刺身。



首先上枱的是新鮮八爪魚刺身,雖然一早知道八爪魚刺身的食法有多"新鮮",亦早已聽聞八爪魚吸盤有多"利害",但是嘛,"天真的"海豚兒卻沒有想過這些八爪魚鬚會這麼生猛,全碟鬚都好似落咗蘭桂坊咁,狂勁擺動跳舞到晚飯結束還在舞動。下圖最左面那條八爪魚鬚就是這樣扭下擰下"爬"到碟邊! XD



一直以來,海豚兒只知道八爪魚吸盤會吸住口腔內的牙肉,卻沒想到原來牠們同樣會努力地吸住隻碟,要將之夾入口也不容易啦! 至於味道和質感,其實和魷魚刺身也很似,同樣亦不能多吃,因為實在難消化啊!

至於另外四款刺身,老實說,除卻鮑魚味道較為正常,其他的款式海豚兒和Mr. Dolphin也不太懂欣賞,不是太硬、太韌、就是太怪。^^"



這個晚飯,龍蝦卷就是我倆最喜歡的食物,其他壽司和烏冬也是不錯的。



吃過晚飯後,Mr. Dolphin便陪海豚兒去吃最近一直很想吃的窩夫。來到這家韓式咖啡店,我倆都點了好喝的綠茶熱飲。



海豚兒選了芝麻雪糕配窩夫加粒粒蛋糕,而Mr. Dolphin就點了綠茶刨冰配紅豆。對於這個窩夫,海豚兒有説不出的失望,窩夫怎麼可能這麼淋吱吱,唔香又唔脆,反而Mr. Dolphin所點的刨冰就較為好吃。



另外一天,Mr. Dolphin在放工後陪了海豚兒吃韓式牛肉和辣海鮮豆腐鍋。這個鐵鍋入面有原隻小藍蟹、蝦、魚、魷魚、豆腐、韓式粉絲,好吃! 吃到後來,海豚兒還發現有人跟自己爭吃粉絲呢!



題外話,現在好像好"興"韓式部隊鍋,在這兒的韓國餐廳餐牌上,隨處可見! 這麼邪惡的食物,最好還是有一班人一齊共享,我倆暫時也未有打算試呢! ^^

16 則留言:

  1. 我o係youtube見過有人將八爪魚批左半個頭, 然後生吃, d爪仲不斷郁緊, 好恐怖架~~~ @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有影video,不過考慮過,都係唔post上嚟,但有whatsapp比屋企人睇,同埋比同事睇,有幾個同事 見到D八爪魚鬚係咁郁嚟郁去,興奮到話要一齊去試。^^"

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~你們都喜歡出外吃飯?
    ~餐日本餐, 算係多刺身選擇嘅日本餐廳. 但原來日本人都興食新鮮八爪魚刺身. 我以為韓國人會流行啲.
    ~有興趣間食waffle, 綠茶刨冰, and 飲latte間甜品餐廳, 係邊樹??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我真係好懶,所以一個星期通常都有三晚出街食。^^"

      其實呢篇寫嘅三餐都係喺韓國人經營嘅餐廳食架。:)

      呢間喺uptown,叫Pastel Creperie & Dessert House, 地址係5417 Yonge Street, 如果妳返嚟,我好樂意同妳去架!

      刪除
  3. I don't think I can eat 八爪魚鬚. I used to get so upset about my mom buying fresh fish whose heart was still beating.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 如果要我自己清理然後"煮",我都唔敢食活海鮮,真係會驚到起雞皮。不過唔駛煮,就無咁多嘢"諗"嘅!

      刪除
  4. 你們食物的份量都不少喎。 韓式部隊鍋真的很邪惡,又公仔麵,又ham and Frankfurter 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實韓式刺身同甜品嗰兩餐,唔單止係同一日食,仲係三個鐘頭內食哂全日嘅早午晚濃縮而成嘅兩餐,所以份量應該唔算太多,只係時間太近就真。^^"

      係呀! 真係邪惡到我唔敢兩個人食架! 所以唯有等第時有人陪先啦!

      刪除
  5. 日本菜有魚缸咁搞笑?仲以為妳去咗海鮮菜館
    睇賣相我都鐘意個龍蝦壽司
    仲以為個窩夫Ok tim,不過又記得妳講過近排食咗窩夫都係ma ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 所以我哋去到時都講笑話自己去咗西貢。個龍蝦卷真係幾得,豈碼夠真材實料,而且個炸龍蝦肉啱啱炸起、熱辣辣,特別好食。

      係囉! 呢個就係其中一個唔掂嘅窩夫,不過賣相又真係幾靚仔嘅,好在其他食物都唔錯!

      刪除
  6. 會郁㗎八瓜魚,我唔敢食啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當碟八爪魚放到喺我哋嘅面前時,我都有D驚驚地架,不過又真係好想試下嘛,所以唯有鼓起勇氣"隊"佢入口囉,而味道都唔差架,感覺同魷魚好似。

      刪除
  7. 海豚兒好勇敢, 生吞郁郁下的八爪魚, 我就怕怕啦, haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實見到隻八爪魚時都驚驚地,不過真係太好奇,所以好想試,但應該就唔會再食,除非陪人食啦!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我哋呢邊有好些韓國餐廳都會有印有中文字餐牌,仲有部份餐廳會喺中文報紙賣廣告,但入到餐廳D員工嘅溝通係全韓文交談,同不懂韓文嘅客人就用英語對答,所以我都唔係幾明D中文字有咩用途。@_@!

      刪除