2015年2月25日星期三

情人節去食個Brunch

今年的情人節不單止是在星期六,還剛好遇上多倫多(安省)每年二月第三個星期的家庭日長週末假期(Family Day Weekend ),當然要好好外出走動—番啦。

都説過海豚兒天性慳家,何況平常唔慳又那有零錢來敗街呢(!),所以嘛,眼看—個個超掠水而食物選擇又不多(這才是重點!)的1314*情人節套餐,海豚兒當然不願意白白花掉動轍兩百大洋加元來吃情人節晩餐咯!思前想後,海豚兒決定和Mr. Dolphin去多倫多香格里拉酒店的Bosk餐廳嘆番個價位沒有因為節日而上調的週末Brunch。

*很可悪呢,有好些餐廳在2月13和14號也只供應貴夾唔飽的情人節套餐,沒有别的選擇呀!

從地鐡站出來步行至酒店只需兩分鐘時間,但由於當天遇上超級寒冷氣流,實際温度是-20°C,但加上風凍效應,感覺温度就只有-32°C,所以海豚兒亦凍得無法停留在酒店門外拍張照片,只能從室内把餐廳名字拍下來。



這裡提供的是$39加元/位的2 course meal包頭盤、主菜和餐飲(鮮橙汁/茶/咖啡),另外可以加$7就有甜品,貪心的海豚兒當然也加了甜品啦!



由於對頭盤沒有什麼心水,海豚兒乾脆點了古古力和杏仁牛角酥跟Mr. Dolphin 分吃,兩款的味道也不錯,豈碼兩者也够酥脆,吃完後一枱都是麵包碎。^^



屬於滋陰型的Mr. Dolphin當然是喝碗熱湯來保暖啦,海豚兒也試了幾啖,味道也不錯,而且最重要是夠熱嘛!


來到主菜,海豚兒花了很大的努力來克制自己不要點西多士(總覺得茶餐廳西多是最好的!)或egg benedict(因為這裡只能配以淡口的English muffin ),結果選了超好吃的煎三文魚,老實説,除了外脆內嫩之外,海豚兒只能説這個魚魚超好吃啊!



至於Mr. Dolphin因為看到鄰桌的食物賣相吸引,於是"二仔底死跟",點了牛扒配雙蛋,牛扒味道也很好,唯一美中不足是我倆忘了把煎蛋改成炒蛋,不過也沒所謂,反正吃蛋黄時也覺得味道很豐富,應該是靚蛋而並非壞蛋或偉大祖國的"乒乓波"假蛋!:P



差不多把主菜吃完,一直很忙的侍應(終於!)前來問我倆有否别的需要,海豚兒就實話實説的告訴他忘了給我倆餐前包,但既然主菜也快吃完,也不用拿來了,免得浪費,不過侍應還是把麵包送上,而且還把甜品免費送給我倆以作補償。



其實兩款甜品的味道也只是一般般,難怪幾年前這酒店開業不久,海豚兒在這兒買過兩件西餅後便没有嚷着要來嘆下午茶呢! ^^"



吃過Brunch後,天氣依然很冷,我倆也没有在室外逗留,隨即跳上地鐵,搭車去Yorkdale Shopping Center"購物"並促進多倫多經濟!

***多謝Mr. Dolphin的心思和禮物。有你在旁,每天也過得很滿足!没有其他家人在身邊亦没有兒女的我倆,只希望能守在對方身旁多一點點的光陰,好讓對方過得不孤單!***

10 則留言:

  1. 海豚兒:
    ~你今年冬天, 真係好寒下.
    ~餐Brunch, 我覺不錯!! 趁節日食下, 都係一件好開心嘅事.
    ~我以前冬天,又係跳上地鐵周圍去, 又係行yorkdale, fairview, and eaton, 因為依幾個商場, 有地鐵站係隔離嗎!! 我以前仲坐地鐵,轉bus 去sherway garden. 因我覺sherway garden好好行
    ~你啲周末坐地鐵, 可以買個pass. 因為一個pass, 係周末就可以兩個人一齊用全日(
    我諗你都應該知)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 今年真係特别誇張,自從十月尾喺香港返嚟後,我未試過有一日唔駛着羽绒褸!^^" 好想春天快D嚟呢!!

      嘻嘻!其實我真係襯情人節加長週末揾個藉口岀城食餐好o乍,我太為食嘛!

      謝謝妳啊!:) 對呀,我哋都係買個day pass 週圍搭,真係抵好多!Yorkdale 近年又再裝修過,好好行呀,而sherway garden 就裝修進行中,希望到妳下次返嚟可以去睇到個靚靚成果吖!

      刪除
  2. I learn lots of Chinese reading your blog -- 風凍效應 -- wind chill :)

    This winter has been bitterly cold.

    I love your last paragraph!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!呢邊有中文電台,所以好容易會pick up 到呢D字,不過我都覺得妳好勁,真係明我寫咩喎!

      今個冬天真係凍到傻,不過好在唔係落咗好多場雪,如果唔係就仲慘!

      多謝妳嘅鼓勵 :),其實我個人好眼淺,所以成日鍾意攪下笑分散下自己嘅注意力,一寫少少較為sentimental嘅嘢,就好易眼濕濕架啦!(真醜怪!)

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝Samwei, 不過甜極都唔夠妳整嘅甜品咁sweet sweet啦!! :D

      刪除
  4. 這個brunch看來不錯, 而且情人節也沒有加價, 值得一試~~ 希望你們年年繼續甜蜜蜜~~
    不過原來加拿大在2月仍然這麼凍, 你們要小心健康, 好好保暖呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個brunch都算扺,所以我都無考慮幫襯佢嘅情人節貴價晚餐。:P

      謝謝Helen的祝福,我都祝你們恩恩愛愛,幸福快樂!

      舊年和今年冬天都凍得很利害,這邊有時候落雪落到四月架,希望呢個冬天會早點結朿啦,謝謝妳啊!

      刪除
  5. 呢餐好正喎,仲要$39加紙咁平?
    你地真係好,仲咁sweet sweet,其實有冇諗過生個小朋友?

    回覆刪除
    回覆
    1. 扣除甜品價錢,呡餐連税同小費約$101加紙,依家加幣低就更加覺呢餐抵添啦!

      其實係老公對我好包容就真,一個唔多識煮食,家務都唔多做,仲要"不善生產"嘅老婆XD, 比着古時,應該做就被休啦!

      老實講,我哋都覺得唔適合,所以都無諗。

      刪除